عرضه ویژه پودر رختشویی فله ارزان

این روزها اگر به یکی از مراکز عرضه کننده انواع محصولات شوینده مراجعه کنید، می توانید نمونه های مختلفی از این شوینده ها را مشاهده نمایید که هر کدام از آن ها برای شستشوی یک محصول خاص طراحی و تولید شده اند؛ یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع این محصولات پودر رختشویی فله ارزان قیمت می باشد؛ این پودر همان گونه که از نام آن پیداست برای شستشوی انواع لباس ها طراحی و تولید شده است و قدرت شویندگی بالایی دارد.

عرضه ویژه پودر رختشویی فله ارزان

کاربردهای مصرف پودر رختشویی

کاربردهای مصرف پودر رختشویی یکی از مهم ترین نشانه های نظافت و پاکیزگی در زندگی این است که بتوانیم همواره لباس ها و ملحفه های خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کرده و از آلودگی ها پاک کنیم؛ مردم کشورهای مختلف جهان و به خصوص ایران تا قبل از ابداع پودر رختشویی، از مواد طبیعی مانند خاکستر برای تمیزی و شستشوی لباس های خود استفاده می کردند و این روزها با پیشرفت های فراوانی که در زمینه علم و تکنولوژی شاهد هستیم، انواع و اقسام شوینده ها و پودرهای رختشویی تولید شده و به بازار آمده و کار شستشوی لباس را برای ما آسان نموده است.

اصلی ترین کاربردهای یک پودر رختشویی این است که توسط آن می توان به بهترین و عالی ترین شکل ممکن انواع لباس های بزرگسالان، لباس های کودکان و ملحفه ها و پتوها را شسته و تمیز نمود. البته برخی از افراد از پودر رختشویی برای تمیز کردن بسیاری از سطوح از جمله کف و دیواره های آشپزخانه، کف و دیوارهای های حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می نمایند.

همچنین پودرهای رختشویی یکی از بهترین انتخاب ها برای شستشوی انواع فرش و موکت نیز به شمار می روند و بسیاری از افراد برای تمیز کردن فرش ها، موکت ها و سایر زیر اندازهای خود از انواع و اقسام آلودگی ها، از پودر رختشویی استفاده کرده و تمیزی و درخشندگی فراوانی را به این محصولات می بخشند.

قابلیت های پودر رختشویی نسبت به مایع

قابلیت های پودر رختشویی نسبت به مایع معمولاً شوینده های لباسی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که پودر رختشویی و مایع رختشویی نام دارند؛ در این قسمت برای آشنایی شما با این دو محصول، به برخی از مهم ترین قابلیت های پودر رختشویی نسبت به مایع اشاره می کنیم:

  • تجربه نشان دهنده آن است که پودرهای رختشویی از قابلیت پاک کنندگی و لکه بری بسیار بالایی برخوردار می باشند و اگر شما لباس هایی دارید که بسیار چرک و کثیف هستند، بهترین انتخاب ممکن آن است که از پودر رختشویی برای تمیز و نظافت آن استفاده کنید.
  • یکی از بهترین ترکیباتی که در پودر رختشویی وجود دارد ماده ای به نام بلیچ است که قدرت پاک کنندگی و سفید کنندگی فوق العاده بالایی دارد، این ماده در ترکیبات مایع رختشویی وجود ندارد. بنابراین اگر شما قصد شستشوی لباس های سفید و بدون رنگ را دارید، بهترین انتخاب این است که از پودر رختشویی استفاده کنید.
  • پودر رختشویی به سرعت در آب حل می شود و در عین حال کف فراوانی دارد و همین امر سبب می شود که لباس ها در کوتاه ترین زمان ممکن شسته و تمیز شوند، در حالی که مایع رختشویی کف چندان زیادی ندارد.
  • قیمت پودر رختشویی نسبت به نوع مایع آن بسیار ارزان و مناسب است و به سبب قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد، خرید آن از نظر اقتصادی با صرفه می باشد؛ زیرا می توان با میزان بسیار کمی از این پودرها، بخش زیادی از لباس ها را شسته و تمیز نمود؛ اما برای شستشوی لباس ها با مایع شوینده نیاز به میزان بالایی از آن وجود دارد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مایع شوینده برای شستشوی لباس های حساس انتخاب مناسبی است و از پودر رختشویی می توانید برای تمیز کردن سایر لباس هایی که حساسیت چندان زیادی در رنگ و انسجام آن ها وجود ندارد استفاده نمایید.

استفاده پودر رختشویی برای لباس های رنگی

استفاده پودر رختشویی برای لباس های رنگی همان گونه که می دانید پودرهایی که این روزها برای شستشوی لباس های طراحی و تولید شده اند، دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و شما می توانید بر مبنای نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کرده و از کارایی آن برخوردار شوید؛ یکی از نمونه های پرطرفدار و پرفروش این محصولات پودر رختشویی مخصوص لباس های رنگی است.

در ترکیبات برخی از پودرهای رختشویی معمولی، آنزیم ها و مواد شوینده ای وجود داشت که از قدرت پاک کنندگی و لکه بری بسیار بالایی برخوردار بودند، اما استفاده از آن ها می توانست به ساختار لباس های رنگی آسیب های بسیار زیادی وارد نموده و زیبایی و جلوه رنگ آن ها را از بین ببرد؛ به همین سبب شرکت های تولید کننده پودر رختشویی تصمیم به طراحی و تولید محصول جدیدی نمودند که ما این روزها آن را پودر رختشویی مخصوص لباس های رنگی می شناسیم.

تمامی ترکیبات و مواد اولیه ای که برای تولید این پودر استفاده شده اند، به گونه ای می باشند که هیچ نوع آسیبی به رنگ لباس وارد نمی کنند و شما می توانید با خیال راحت از آن برای شستشوی لباس های رنگی خود استفاده کنید؛ شایان ذکر است که فرمولاسیون این پودرها بسیار خاص و منحصر به فرد است و در عین حال که تمامی لکه ها و آلودگی ها را از سطح لباس پاک می کند، موجب ثبات و زیبایی رنگ آن نیز می گردد.

توزیع پودر رختشویی فله ارزان

توزیع پودر رختشویی فله ارزان این روزها فروش پودر رختشویی ارزان قیمت در تمامی بازارهای کشورمان رواج فراوانی دارد و بسیاری از مشتریانی که قصد تهیه این محصول به صورت تکی و یا عمده را دارند، به یکی از مراکز پخش پودر رختشویی فله مراجعه نموده و بهترین و عالی ترین نمونه های این محصولات را سفارش داده و از تمامی ویژگی های منحصر به فرد آن برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی ما یکی از بزرگ ترین مراکز توزیع پودر رختشویی در ایران است؛ ما و همکاران ما همواره تمامی تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نمونه های استاندارد و با کیفیت این محصولات، رضایت خاطر مشتریان خویش را جلب نماییم.

پودرهای رختشویی ارائه شده در مجموعه ما با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون روز جهانی تولید شده اند و در فرایند طراحی و تولید آن ها از تمامی استانداردهای روز دنیا بهره گرفته شده است و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات نموده و توسط آن نظافت و تمیزی را به زندگی خود هدیه دهید.

تماس بگیرید