عرضه کننده پودر لباسشویی بیزیم درجه یک

کیفیت پودر لباسشویی نقش بسیار مهمی در قدرت پاک کنندگی این محصول دارد و حتی می تواند در جلوگیری از نغییر رنگ و بافت پارچه ها بسیار موثر باشد. پودر لباسشویی بیزیم یکی از انواع مختلف پودرهای لباسشویی عرضه شده در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار است و روز به روز به طرفداران این محصول جدید افزوده می شود.

عرضه کننده پودر لباسشویی بیزیم درجه یک اقدام به ارائه بهترین این محصول با قیمت مناسب به بازار کرده است و امکان سفارش آن برای خریداران عمده این محصول به راحتی فراهم است.

عرضه کننده پودر لباسشویی بیزیم درجه یک

مشخصات فنی پودر لباسشویی بیزیم

مشخصات فنی پودر لباسشویی بیزیم در تهیه پودر لباسشویی بیزیم همه استانداردهای لازم برای تولید این محصول رعایت شده است و با داشتن مهر استاندارد ایران دارای تاییدیه وزارت بهداشت نیز می باشد. این محصول دارای مشخصات فنی مخصوص به خود است که فقط در پودرهای با کیفیت می توان این مشخصات را مشاهده کرد.

از جمله این مشخصات می توان به یکنواختی در اندازه ذرات این پودر اشاره کرد که دانه های پودری به شکل گرانول های کوچک هستند و یکنواختی و یکدستی اندازه در بین آنها به خوبی قابل مشاهده است.

این محصول دارای آنزیم های چندگانه قوی از قبیل پروتئاز، آمیلاز و لیپاز است که با فرمول شیمیایی خاص خود می توانند ارتباط بین چربی ها و لکه ها با بافت لباس را کم و باعث جدا شدن این موارد از لباس های مختلف شوند.

این پودر نه تنها به بافت لباس های سفید آسیبی وارد نمی کند بلکه باعث ایجاد درخشندگی و نو بودن در آنها بعد از شستشو می شود.

فروش کلی پودر لباسشویی بیزیم

فروش کلی پودر لباسشویی بیزیم

فروش کلی پودر لباسشویی بیزیم توسط عرضه کننده این محصول به بازار صورت می ‌گیرد و کسانی که در زمینه فروش انواع پودر های شوینده و سایر پاک کننده ها دارای فروشگاه هستند یا این که به صادرات این گونه محصولات به کشورهای همجوار فعالیت دارند می توانند از عرضه پودر بیزیم با قیمت مناسب استفاده کرده و آن را برای جهت توسعه کسب و کار خود سفارش دهند.

خریداران برای سفارش این محصول می توانند با شماره تماس هایی که در همین وب سایت درج شده است تماس مستقیم داشته باشند و به صورت تلفنی سفارش خود را اعلام نمایند.

همچنین می ‌توانند به صورت اینترنتی از این سایت خرید خود را به صورت آنلاین اعلام کرده و پس از تایید نهایی سفارش توسط عرضه کننده، بعد از چند روز آن را در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

فروش پودر بیزیم به صورت عمده و در حجم های مختلف بسته بندی صورت می گیرد خریدار می توان پس از انتخاب نوع حجم مورد نظر و اطلاع از قیمت، آن را سفارش دهد.

تماس بگیرید