فروشنده اصلی رشته صابون ارزان قیمت

ایران یکی از کشورهایی است که به عنوان فروشنده رشته صابون ارزان قیمت شناخته شده است. در ساخت این محصولات، از موادی استفاده شده است که کاملا با کیفیت هستند و همچنین اصول بهداشتی در آن رعایت گردیده است.
فروشنده اصلی رشته صابون ارزان قیمت

کاربرد های متنوع رشته صابون

کاربرد های متنوع رشته صابون بدون شک، کاربرد رشته صابون بسیار زیاد است. که ما برخی از آن را توضیح می‌دهیم.

در واقع برای ساخت رشته صابون، مراحل زیر صورت می گیرد: ابتدا با دادن حرارتی کافی به چربی و روغن ها آن ها را به قدرکافی رقیق می‌نمایند، سپس با  اضافه کردن آب و گلیسیرین موجب خنثی کردن اسید های چرب می شوند. سپس با تقطیر و تصفیه این اسید، صابون تولید می شود. مواد موثری که در این صابون وجود دارد عبارت است از: اسید های چرب لوریک، سدیم کلراید، انواع روغن های خاص گیاهی و اسید سیتریک. مواد نامبرده، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته و قوی ترین لکه ها را از بین می برد. این صابون پس از تولید، مورد آزمایش قرار می گیرد. نتایج برخی آزمایشات نشان داده است این محصول، برای انواع لباس های کاموایی و همچنین نخی موثر است. همچنین مواد به کار رفته در آن به طوری است که برای کودکان، حساسیت ایجاد نخواهد کرد بنابراین یکی از موارد مصرف آن، برای البسه کودکان و نوزادان است. این صابون در رنگ ها و اسانس های مختلف تولید شده و برای شست و شوی دست ها هم قابل استفاده است و رایحه دلنشین آن موجب خوش بو شدن دست ها می شود. صابون رشته ای، به دلیل داشتن ساختاری بسیار متفاوت و رشته ای، قابلیت آن را دارد که به هر میزان دلخواه می‌توان آن را در ظروف یک بار مصرف قرار داده، و در مسافرت ها از آن استفاده نمود. همچنین دانش آموزان می توانند هر روز مقدار کمی از آن را با خود به مدرسه برده و از آن استفاده کنند. اگر پاک کننده قوی و ارزان می‌خواهید، کافیست از آن استفاده کنید.

مرجع خرید رشته صابون ارزان قیمت

مرجع خرید رشته صابون ارزان قیمت مرکز خرید رشته صابون ما، در سراسر کشور آماده عرضه این محصول به شما عزیزان است. جهت اطلاع از قیمت این نوع صابون می توانید به سایت های ما مراجعه نمایید و با تنوع محصولات ما نیز آشنا شوید بدیهی است که اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید، از تخفیف ویژه ای نیز برخوردار خواهید شد. این محصول در بسته بندی های بزرگ و کوچک موجود است. توصیه می‌شود اگر مصرف شما بالا می‌باشد، از بسته های بزرگ خریداری نمایید تا در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده باشید. زیرا قیمت آن ها، نسبت به بسته های کوچک بسیار ارزان تر است.

تماس بگیرید