فروش صابون مراغه سیاه به صورت عمده

صابون مراغه سیاه جزو صابون های بی رنگ و طبیعی در بازارها و شویندگی ها می باشد. این صابون همچنین در عطاری ها و دارو گیاهی ها بسیار یافت می‌شود و معمولاً افراد قدیمی‌تر با این دسته صابون ها آشنایی دارند. این صابون ها به رنگ زرد هم هستند که رنگ زرد این صابون ها برای شستن لباس با دست کاربرد دارند. اذا شما عزیزان می توانید از طریق سایت ما این صابون مرغوب را بع صورت عمده تهیه نمایید.

فروش صابون مراغه سیاه به صورت عمده

صابون مراغه بهترین صابون سنتی کشور

صابون مراغه بهترین صابون سنتی کشور صابون سنتی مراغه در درمان ریزش های مو، شوره و مو خوره نقش دارند. برای همین است که مادربزرگ های ما و قدیمی طرح‌های ما این صابون سنتی را پیشنهاد می‌کنند و خود از آنها استفاده می نمایند. بازار صابون مراغه به خاطر خواص درمانی و گیاهی که دارد روز به روز در حال پیشروی و افزایش می باشد و در آینده ای نزدیک بیشتر مردم با خواص این صابون آشنایی پیدا می‌کند و از آن استفاده می نمایند.

صابون مراغه در گذشته برای افرادی که موهایشان دچار شپش می شده است تجویز می شده و به سرعت جواب می گرفتند. رنگ این صابون سیاه و مشکی می باشد. مصرف و استفاده از این صابون در حمام به جای صابون های شیمیایی و شامپو های شیمیایی باعث می‌شود که ریشه تقویت پیدا کند و کم کم شروع به رشد بیشتر کند. همچنین صابون مراغه باعث ضخیم‌تر شدن پیاز مو می‌شود که هنگامی که پیاز مو ضخیم و تقویت شود این امر سبب ضخیم‌تر شدن موی سر شما نیز می شود. برخی پزشکان سنتی، صابون مراغه را پیشنهاد می کنند زیرا موی ضعیف و پوست خراب را درمان می کند و در میان ایرانیان ریشه ای قدیمی دارد.

صابون مراغه عمده، این محصول با ارزش سنتی برای کسانیکه با مشکل چربی پوست سر و موهایشان درگیر هستند بسیار مناسب است زیرا بعد از هر بار حمام و استفاده از آن، تاثیر آن را به خوبی مشاهده خواهند کرد. این صابون هرساله به نقاط مختلف جهان و شهر های دیگر هم صادر می شود. از ثابون مراغه در شستن لباس های حساس مانند حریر نیز استفاده می شود چراکه خاصیت نرم کنندگی دارند. خاصیت چربی زدایی و تمیز کنندکی بالایی که دارد باعث شده است که افراد زیادی خواهان خرید این صابون شوند زیرا پزشکان هم به استفاده و خرید این صابون تاکید می کنند.

یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی‌های صابون ها این است که تاریخ انقضا ندارند یعنی هر نوع صابونی چه صابونی طبیعی باشد و چه صابونه شیمیایی تا هر مدت زمانی که خواستید می توانید آنها را نگه دارید بدون آنکه نگران گذشتن تاریخ انقضای آن باشید. هر صابونی ممکن است اصل و فیک آن در بازار وجود داشته باشد برای تشخیص صابون اصل از صابون فیک باید صابون را بو کنید. همچنین باید از مراکز خرید معتبر و مورد اطمینان انسان‌ها را خریداری کنید تا صابون فیک را بجای صابون اصل به شما ندهند.

از مزایای صابون‌مراغه می‌شود به همین سنتی و طبیعی بودن آن اشاره کرد و از معایب آن هم می توان گفت تقریبا همین موضوع عیب این صابون شناخته می شود زیرا به روشی سنتی و دست ساز ساخته می شود و مارک خاصی روی آن وجود ندارد که بتوان تشخیص داد آیا صابون خریداری شده اصل است یا فیک؟.

مواد تشکیل دهنده صابون مراغه

مواد تشکیل دهنده صابون مراغه هر نوع وسیله‌ای از یکسری از مواد تشکیل می شود. صابون مراغه هم از ترکیب روغن و دنبه گوسفند ساخته می شود.

این صابون عاری از مواد افزودنی و شیمیایی می باشد و به علت طبیعی بودنش از مواد و صابون های صنعتی جدا است. این صابون به علت کیفیت بالایی که دارد در خیلی از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین جزء صادراتی ها می باشد.

این صابون ها پس از صادر شدن به کشور های غربی و کشور های همسایه بر طرفدارانش افزوده می شود. این صابون ها با نام صابون استخوانی هم شناخته شده اند که در رنگ های مختلف سیاه و زرد ساخته می شوند. امروز با اینکه صابون های صنعتی و شیمیایی در بازار رواج زیادی پیدا کرده اند اما باز هم هستند افرادی از صابون های طبیعی مانند همین صابون مراغه استفاده کنند.

برای ساخت صابون مراغه از آب نیز استفاده می شود که باید این آب استفاده شده و برداشت شده تمیز و بدون املاح باشد زیرا قرار است و صابون به بدن و صورت و سر افراد کشیده شود. این صابون که هست از چربی و دنبه گوسفند تهیه می شود برای پوست های چرب زیاد مناسب نیستند زیرا چربی بدن آنها را افزایش می دهد.

تاریخچه تولید و استفاده از صابون مراغه برمی‌گردد به سالیان خیلی دور و حدوداً ده ها قرن قبل تر و تا به الان به علت کیفیت خوب آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید صابون مراغه سیاه برای شست و شو لباس ها مناسب است زیرا آن لطافت صابون های مراغه زرد و سفید را ندارد.

داشتن پوستی شاداب با مصرف صابون مراغه

داشتن پوستی شاداب با مصرف صابون مراغه صابون مراغه برای پوست هم بسیار مناسب است زیرا عارضه و حساسیت های پوستی را کمتر و از بین می برد. صابون های مراغه خارش های پوستی را از بین می برند.

خارش پوست و مو جزء حساسیت های پوستی می باشد که صابون‌های مراغه در رفع خارش های پوستی تاثیر دارند. افرادی که دارای پوست خشک هستند نباید از این سامانه‌ها استفاده کنند زیرا پوست آنها را خشک می سازد. این صابون ها تنها برای پوست های چرب مناسب است که کمی از چربی پوست آنها می‌ کاهند. این صابون ها به علت شیمیایی نبودن و طبیعی بودن برای لطافت و نرمی پوست صورت بسیار مناسب هستند.

صابون های مراغه سیاه همانطور که گفته شد برای شست و شوی لباس ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن برای شستن پوست صورت و بدن مناسب نیست زیرا باعث خشک شدن و صدمه دیدن بافت‌های پوست صورت می شود. از صابون سفید در شستن بدن و صورت استفاده می شود و چربی موجود در آن برای از بین بردن و رفع چربی های مضر بدن بسیار مناسب هستند. این صابون ها به پوست شما نشاط و شادابی قابل توجه ای می دهند.

نرخ عمده صابون مراغه سیاه

نرخ عمده صابون مراغه سیاه نرخ صابون مراغه زیاد ثابت نمی باشد و در هر شهری متفاوت است. معمولا وقتی جنسی صادر می شود قیمتش بالا و پائین می رود و از ثبات قیمت برخودار نمی باشند. صابون ها بسته به کاربردشان هم قیمت متفاوتی دارند.

قبل از خرید صابون باید حتما بروشور آن را مطالعه کرده و از خواص انواع صابون ها مطلع شوید و از اطلاعات افرادی که از این دسته صابون ها استفاده کرده اند استفاده کنید. معمولا وقتی افرادی یک صابون را خریداری می کنند با دوستان و آشنایانشان از مزایا و معایب صابون ها حرف می زنند.

تماس بگیرید