فروش عمده صابون زیتون پیروز

صابون های زیتون پیروز از تولیدات خوب داخلی است که بر خلاف صابونها و شامپوهای وارداتی متناسب اقلیم و طبیعت ایران تولید می‌شوند. این صابون ها از بازار خوبی در کشور برخوردار هستند و خیلی سریع فروش می روند. قیمت در فروش عمده صابون زیتون پیروز کاهش می یابد بنابراین خرید عمده آن مقرون به صرفه است و توصیه می‌ شود.

فروش عمده صابون زیتون پیروز

فواید فوق العاده صابون زیتون برای مو

فواید فوق العاده صابون زیتون برای مو زیتون میوه ای با خواص فوق العاده برای سلامت پوست و مو است. به طوری که محصولات بسیاری مانند شامپو، کرم، ماسک و صابون از آن تهیه و به بازار عرضه می شود. 

مصرف روزانه صابونهای روغن زیتون می تواند یکی از تضمین کننده های سلامت موی شما باشد. 

روغن زیتون با رساندن مواد ریزمغذی مانند کلسیم و منيزيم به ریشه مو رشد آن را تحریک می کند، با خاصیت آنتی اکسیدانی جلوی ریزش موها را می گیرد، شوره سر و موخوره را رفع می کند و در نهایت باعث براق و نرم شدن موها می‌ شود.

این درحالی است که صابونهای قدیمی و ساده باعث خشکی بیش از حد مو می شوند و چربی پوست و مو را تا حد آسیب رساننده ای از بین می برند.

صابون زیتون بهترین گزینه برای کسانی است که توانایی، تحمل و یا علاقه استفاده از روغن زیتون به صورت مستقیم را ندارند. 

صابونهایی که حاوی روغن زیتون هستند جایگزین بسیار مناسبی برای شامپوهای قدیمی و شیمیایی نیز هستند. زیرا این صابونها عصاره ای از طبیعت هستند و نه تنها مضرات مواد شیمیایی را ندارند بلکه می توانند آسیبهای وارد شده به موهای شما را جبران کنند و با طبیعت موهای شما عجین شوند!

اما اینها تنها فواید صابون زیتون نیست؛ نکته جالب توجه در مورد صابونهای زیتون این است که بر خلاف انواع شامپو می‌ توان از آنها برای شست و شو موهای حیوانات خانگی به خصوص حیواناتی که حساسیت پوستی و خارش دارند نیز بهره برد. 

توزیع کننده صابون زیتون پیروز

توزیع کننده صابون زیتون پیروز صابونهای پیروز انواع متفاوتی دارند با وزنهای متفاوت در کارخانه آن در تبریز تولید شده و به نمایندگیهای متعدد فرستاده می شود.

برای توزیع صابون زیتون پیروز نیز محصولات باید از کارخانه به نمایندگی، توزیع کننده صابون و فروشگاهها برسند.

توزیع می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام شود.

این صابون ها که غالبا در وزن ۹۰ گرم به بازار عرضه می‌شوند، به سرعت پخش و فروخته می شوند. می توان گفت استقبال از این صابونها و سایر صابونهای این شرکت بالاست.

شما می‌ توانید صابون زیتون پیروز را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از سایت ما تهیه کنید.

تماس بگیرید