فروش مستقیم پودر صابون فله ای

استفاده از پودر صابون فله ای امروزه در بین خانواده های پر جمعیت بسیار جا افتاده است، زیرا نسبت به تعداد افراد بسیار به صرفه است، همچنین معمولا در بیمارستان ها و هتل ها برای شستشو از پودر صابون استفاده می کنند زیرا در بیمارستان ها و هتل ها تعداد افراد زیاد است، به همین دلیل بازار فروش پودر صابون فله ای با رشد و توسعه ی مناسبی همراه بوده و شاهد خرید عمده و گسترده تر اشخاص و موسسات در این زمینه هستیم. پودر صابون فله ای به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط عرضه کننده به فروش می رسد برای خرید مستقیم می توانید به واحد فروش همین مرکز رجوع کنید.

فروش مستقیم پودر صابون فله ای

خصوصیات بارز پودر صابون

خصوصیات بارز پودر صابون

معمولا پودر صابون دارای پاک کنندگی بالایی بوده و آسیبی به بافت و رنگ لباس وارد نمی کند به همین خاطر عده ی زیادی ترجیح می دهند به جای استفاده از انواع دیگر شوینده از این محصول استفاده کنند ناگفته نماند که این محصول حتی بوی ملایمی به لباس میدهد و حساسیت پوستی برا افراد ایجاد نمی کند.

خصوصیات پودر صابون:

  • پودر صابون کیلویی هم برای برای شستشو با دست و هم برای شستشو با ماشین لباسشویی در بازار موجود است.
  • این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و هیچگونه آسیبی به بافت پارچه نمی زند.
  • دارای فرمولاسیون خاصی که حساسیتی برای پوست دست ایجاد نمیکند.
  • پودر صابون های کیلویی معمولا تا بیست و پنج شستشو پاسخگو هستند و همچنین دارای پیمانه هستند.
  • مخصوص برای لباسهای کودکان، افراد با پوست حساس و لباسهای رنگی هستند.

طرز استفاده از پودر صابون:

برای شستشوی لباس هایی که میزان آلودگی در آن‌ها کم است معمولا از یک پیمانه استفاده می شود.

افراد برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرند ابتدا پودر صابون را در آب گرم حل کنند سپس لباس های آلوده را به محلول آب و صابون اضافه کنند.

برای شستشوی لباس های با آلودگی زیاد از یک و نیم پیمانه پودر صابون استفاده شود.

تولید پودر صابون فله ای

تولید پودر صابون فله ای

توزیع پودر صابون هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان صورت می گیرد. با توجه به اینکه پوست کودکان بسیار لطیف تر و حساس تر از پوست بزرگسالان است تولید کننده از فرمولاسیون متفاوتی برای تولید پودر صابون مخصوص کودکان استفاده کرده است و این یعنی توجه تولید کننده به سلامتی استفاده کنندگان بسیار اهمیت میدهد.

بعد از شستشوی لباس ها با پودر صابون دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده وجود ندارد زیرا پودر صابون این خاصیت را نیز داراست .علاوه بر این بعد از خشک شدن لباس ها عطر خاص این پودر نیز استشمام خواهد شد.

افرادی که مایل هستند اقدام به خریداری این محصول کنند می توانند از طریق این سایت ثبت سفارش کنند و محصول خود را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و با بسته بندی مناسب دریافت کنند. این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی قابل سفارش است، خریداران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مربوطه تماس بگیرند.

تماس بگیرید