فروش پودر لباسشویی دستی ارزان

پودر لباسشویی یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین انواع مواد شوینده محسوب می شود و با استفاده از آن می توان انواع آلودگی ها و لکه های روی لباس را از بین برد. این روزها بازار فروش پودر لباسشویی دستی ارزان بسیار پرروتق است و دارای متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. با توجه به کاربرد فراوان بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

فروش پودر لباسشویی دستی ارزان

ویژگی های بارز پودر لباسشویی دستی ارزان

ویژگی های بارز پودر لباسشویی دستی ارزان از ویژگی های بارز پودر لباسشویی دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول دارای قدرت پاک کنندگی بالایی است و کف خوبی تولید می کند و به راحتی در آب حل می شود.
  • از رنگ لباس محافظت می کند و تغییری در بافت و کیفیت لباس ایجاد نمی‌کند.
  • استفاده از این پودر باعث درخشان و شفاف شدن لباس ها و ملحفه ها می شود.
  • حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند و دارای رایحه ای مطبوع است و انواع لکه های قدیمی و چربی را از لباس پاک می کند.
  • علاوه بر تمیز کردن لباس ها آنها را به خوبی ضدعفونی می کند.
  • دارای بسته بندی متنوعی است و در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی ۱۰۰۰ گرمی و … تولید و ارائه می شود.
  • تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، نشان استاندارد، وزن آن بر روی بسته درج شده است.

قیمت پودر لباسشویی دستی ارزان

قیمت پودر لباسشویی دستی ارزان قیمت پودر ارزان به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی، وضعیت موجود در بازار، هزینه های تولید و …. برقیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت پودر دستی ورود به همین سایت می باشد و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش داده تا در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال گردد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

این روزها فروش پودر دستی به شیوه های گوناگون در کشور انجام می شود و به علت مرغوبیت استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد. در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع پودر لباسشویی از جمله پودر دستی مشغول فعالیت هستند و این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند. این شرکت های تولیدی استاندارد های لازم را در تولید انواع پودر رعایت نموده تا بتوانند محصولی با کارایی مطلوب را تولید و به دست مصرف کننده برسانند.

تماس بگیرید