فروش پودر لباسشویی دستی ساگیس

امروز استفاده از پودر لباسشویی فله ای در هر مکان و یا منزلی به وفور دیده می شود و افراد جهت شستشوی لباس‌های خود حتماً سعی می‌کنند از پودر لباسشویی دستی ساگیس ماشین لباسشویی کارتونی درجه یک استفاده کرده تا بتوانم بهترین نتیجه را بگیرند و از این رو با توجه به استفاده زیاد از پودر ماشین لباسشویی اکثر افراد این محصول را به صورت کارتونی خریداری کرده از این و بازار عرضه پودر ماشین لباسشویی کارتونی بسیار پر رونق و رو به افزایش می باشد.

فروش پودر لباسشویی دستی ساگیس

آشنایی با ویژگی های پودر دستی

آشنایی با ویژگی های پودر دستی پودر های لباسشویی ساده دارای ویژگی‌های بسیار بارزی می‌باشند که در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم. اول این که این عرضه پودر لباسشویی ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و به راحتی می‌توان آن ها را خریداری نمود. دوم کیفیت بالای این پودر ‌ها می باشد و سبب پاک‌کنندگی هرچه بیشتر لکه ها از روی لباس ها می شوند. دلیل سوم را می توان ترکیبات بکار رفته در فرمول پودر لباسشویی دانست.‌ این ترکیبات از مواد شیمیایی و آنزیم دار نمی باشد و سبب می‌شود پوست سالم و لطیف باقی بماند.

مورد چهارم استفاده از این پودرهای لباسشویی ساده سبب دوام و طول عمر لباس و پارچه ها می شود. این پودر ها سبب می‌شوند رنگ پارچه از بین نرود و طول عمر بالایی داشته باشد. دلیل پنجم استفاده از پودر لباسشویی ساده را می توان خاصیت ضد آلرژی بودن این پودرها دانست، این پودر ها سبب می‌شود که پارچه ها دچار آلرژی و حساسیت نگردد و افرادی که دارای پوستی لطیف و حساس می باشند با مشکل مواجه نگردند. خرید پودر لباسشویی لباسشویی ضدحساسیت یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف روزمره و لباس کودکان می باشد.

تفاوت پودر دستی با ماشینی

تفاوت پودر دستی با ماشینی بعضی از لباس ها از جمله: لباس های بافتنی، لباس های چرم، کت و شلوار ها، لباس های مجلسی پولک دار و نگین دار و بعضی لباس های دیگر به دلیل حساس بودن جنس و بافت پارچه آن ها و هم چنین گران بودن خشکشویی ها مجبوریم آن ها را به صورت دستی بشوییم پس لازم است تا از یک پودر لباسشویی مرغوب و بدون آنزیم استفاده کنیم تا لباسمان طول عمر بیشتری داشته و از آن استفاده کنیم و از نو بودن آن لذت ببریم.

پودر لباسشویی باید دور از رطوبت و نور آفتاب نگهداری شود و هم چنین باید از قفسه مواد غذایی دور باشد تا تاثیری در طعم و مزه غذا ها نداشته باشد و نکته دیگر در نگهداری شوینده ها این است که باید دور از دسترس کودکان و اطفال باشند که از آن نخورند و آسیب نبینند زیرا این پودر ها شیمیایی بوده و خوردن آن برای کودکان خطر آفرین است.

امروزه با بهره گیری از تکنولوژی های به روز، انواع پودر های لباسشویی با عطر و رایحه های عالی تولید می شوند که بدون آنزیم بوده و آسیبی به پوست بدن و الیاف پارچه نمی رساند. پخش کننده پودر لباسشویی مدل های مختلف پودر را برای شستن انواع لباس به صورت عمده و جزیی با قیمتی مطلوب در اختیار خریداران قرار می دهد.

مشخصات ترکیبات پودر دستی

مشخصات ترکیبات پودر دستی پودرهای لباسشویی ساده دارای مواد شیمیایی نمی باشند و در آن ها از انواع مختلف آنزیم ها استفاده نمی گردد. این پودر ها را برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد. زیرا لباس های شسته شده با آن ها تولید آلرژی و حساسیت نمی کند. همچنین این پودر ها را می توان برای کودکان نیز به کار برد و لباس هایی که با این پودر ها شسته می‌شود، نرم و لطیف هستند و این لطافت سبب می شود پوست نرم و لطیف کودکان دچار حساسیت و خشکی نگردد.

پودر ‌های لباسشویی ساده دارای مواد اولیه سالم می باشند که سبب خراب شدن پوست نمی گردد و برای استفاده از این پودر لباسشویی ساگیس کافی است از دستکش استفاده کنید. همچنین پودر ها به بافت پارچه آسیبی نمی رساند و در عین حال دارای قدرت پاک کنندگی زیادی هم هستند. این پودر ها باعث می‌شوند که لباس ها خراب نشوند و رنگ آن ها از بین نرود و تثبیت کننده رنگ لباس ها نیز هستند. در تولید پودر لباسشویی ساده از فسفات استفاده نمی گردد و همین امر سبب می شود، این پودر ها سالم باشند. پودر لباسشویی ۳کیلوگرمی یکی از انواع این پودر های ساده می باشد که دارای محبوبیت زیادی است و استفاده از آن بسیار زیاد است.

همانطور که میدونید بوسه های ماشین لباسشویی در دو نوع آنزیم دار و بدون آنزیمی باشند که پودر ماشین لباسشویی بدون آنزیم در واقع در تولید آن هیچگونه آنزیمی به کار گرفته نشده ولی توانسته از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار باشد امروزه بهترین نوع پودر شوینده بدون آنزیم در مارک های متنوعی تولید و روانه بازار شده است که از بهترین آنها می‌توان به گونه‌ای تعریف داشت که قدرت پاک کنندگی اش بالا باشد و این نشان از آن بوده که توانسته تمام آلودگی ها و لکه های موجود بر روی لباس های به کار گرفته شده را از بین ببرد و قدرت پاک کنندگی خود را نشان بدهد که به عنوان بهترین پودر شناخته شود.

بهترین پودر دستی و بدون آنزیم آن است که وقتی شما آن را برای شستن انواع لباس مورد استفاده قرار می دهید هم به خوبی لباس را تمیز کند و هم اینکه به بافت لباس و رنگ آن هیچ گونه آسیبی وارد نکند بلکه بدون اینکه دچار تغییر رنگ شود با داشتن بافتی نرم و منعطف لباس شسته شود.

عرضه پودر لباسشویی دستی ساگیس

عرضه پودر لباسشویی دستی ساگیس امروزه همه ی ما به نحوی با پودر های لباسشویی و پودر ها سروکار داریم که در پاکیزگی و تمیزی البسه به ما کمک می کنند. پودر لباسشویی هر چه با کیفیت تر باشد مسلما تاثیر آن در پاکی لباس ها بیشتر خواهد بود. شوینده ها می توانند در ترکیب خود موادی بدون آنزیم وقتی آنزیم دار داشته باشند.

پودر های لباسشویی بدون آنزیم، آنزیم های سلولاز، لیپاز، پروتئاز، آمیلاز و… را در ترکیب خود ندارند. وجود آنزیم در پودر های لباسشویی معایب زیادی برای سلامت پوست بدن و الیاف انواع پارچه دارد. از مزایای بی شمار بدون آنزیم بودن پودر های لباسشویی می توان به چند مورد اشاره کرد.

اول این که این نوع پودر ها هیچ گونه آسیبی به بافت و جنس پارچه وارد نمی کنند و به مرور زمان بر اثر شستن مکرر رنگ لباس تغییری نمی کند و انواع لک را روی لباس های رنگی و سفید از بین می برد بدون این که به الیاف لباس آسیبی برسد. حتی شستن لباس بدون دستکش هم با این پودر ها ضرری برای پوست ندارد.

تماس بگیرید