قیمت جدید دانه رنگی پودر لباس شویی

دانه رنگی پودر لباس شویی شامل مجموعه مواد و ترکیباتی می شود که منجر به تمیزی بیشتر لباس ها و ضد عفونی کردن آنها می شود. دانه هایی چون لیپاز برای از بین بردن لکه های چربی، پروتئاز برای از بین بردن لکه های پروتئینی از جمله برخی از مواد ترکیبی رنگی هستند که به پودر لباس شویی افزوده می شوند تا به این ترتیب قدرت پاک کنندگی آنها را دو چندان نمایند. بر این اساس قیمت این گونه پودر ها بر طبق فرایند تولید و موادی تعیین می شود که مورد مصرف قرار می گیرد.

قیمت جدید دانه رنگی پودر لباس شویی

انواع ترکیبات معدنی دانه رنگی پودر لباس شویی

انواع ترکیبات معدنی دانه رنگی پودر لباس شویی فن آوری های جدید و فرمول های تازه ثبت شده منجر به تولید انواع مواد شوینده مانند پودر لباس شویی با قابلیت پاک کنندگی بیشتر و در عین حال محافظ سلامتی شده است. به عنوان مثال می توان از انواع دانه های رنگی نام برد که در ترکیبات این مواد مورد استفاده قرار می گیرند. این دانه ها بر پایه مواد معدنی چون بنتونیت ها شکل می گیرند.

این ترکیبات دارای فرمولاسیون خاصی هستند که از خلوص بالایی برخوردار می باشند. دیگر این که دارای خاصیت نرم کنندگی و چربی زدایی از لباس ها می باشند که این امر نوعی مزیت ویژه برای آنها به شمار می رود.

این مواد همچنین موجب ایجاد زیبایی خاصی در این پودر ها می شود که در کنار کمک به فرایند شستشو رضایت خاطر استفاده کننده از آن را به دنبال دارد. همچنین این پودر ها دارای خاصیت لکه بری قوی بوده و به سفید تر شدن پارچه ها  و لباس ها کمک شایانی می نمایند.

این فن آوری سبب شده است که با به کارگیری استاندارد های لازم محصولی تولید شود که به خوبی قادر به شستشوی لباس ها با قدرت تمیز کنندگی فوق العاده و منحصر به فرد باشد.

این ترکیبات معدنی همچنین دارای این خصوصیت هستند که در تماس با آب به سرعت در آن حل شده و قادر به انجام شستشو به صورت بهینه و کامل می باشند. این محصولات مطابق آخرین استاندارد های تدوین شده از سوی سازمان بهداشت تولید می شوند و از این رو از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که آسیبی به سلامت افراد وارد نمی سازند.

 

بیشتر بخوانید: پودر آنزیم دار

 

خرید دانه رنگی پودر لباس شویی مرغوب

خرید دانه رنگی پودر لباس شویی مرغوب دانه های رنگی بخشی از ترکیبات موجود در پودر لباس شویی را تشکیل می دهند که قدرت شستشو و از بین بردن لکه ها را به طور قابل توجهی دارند. از این رو خرید دانه رنگی برای افزودن به ترکیبات اصلی این مواد شوینده توسط کارخانجات و تولید کنندگان پودر شوینده لباس در مقادیر مختلف و بر اساس ظرفیت تولیدی انجام می گیرد.

بر این اساس صاحبان واحد های تولیدی و کارخانجات می توانند پس از دریافت قیمت دانه رنگی سفارش خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع آن را به فروشنده ارائه نمایند.

تماس بگیرید