قیمت خرید صابون رختشویی گلنار

صابون رختشویی:

قیمت صابون رختشویی بسته به کیفیت، تعداد، اندازه، نوع‌مواد اولیه متغیر است. به دلیل کاربرد زیاد صابون در مصارف گوناگون خرید این محصول بسیار زیاد است .

هم چنین به دلیل نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه، قیمت ها در حال تغییر است برای اطلاع از قیمت دقیق می توان به سایت شرکت گلنار مراجعه کرد.

قیمت خرید صابون رختشویی گلنار

ساختار طبیعی صابون رختشویی گلنار

ساختار طبیعی صابون رختشویی گلنار صابون، همان نمک سدیم یا پتاسیم است که از عمل هیدرولیز اسید های چرب به دست می آید و خاصیت قلیایی دارد. مواد چرب و زائدی که در آب حل نمی شوند توسط صابون به راحتی در آب شسته می شوند.

صابون رختشویی گلنار، از پایه های طبیعی ساخته شده است وبه خاطر ساختار طبیعی صابون، بهترین وسیله برای شستن لباس های کودک، لباس های ظریف و لباس های زیر می باشد، زیرا به الیاف پارچه آسیب کمتری وارد می کند و مواد شیمیایی و حساسیت زا ندارد.

ساختار صابون گلنار به گونه ای است که مولکول آن یک سر یونی دارد که در آب حل می شود و آب دوست است و سر دیگر آن آب گریز است و چربی و روغن را در خود حل می کند.

صابون ها از حل شدن روغن های گیاهی و حیوانی و چربی ها در مواد قلیایی تولید می شود که در مرحله آخر افزودنی هایی با رایحه خوشبو به آن اضافه می شود. این محصولات دارای درصد بالایی مواد شوینده هستند که خیلی مورد استفاده قرار‌می گیرند.

 مهم ترین خواص صابون های رختشویی گلنار، تولید کف فراوان است، عمر طولانی دارند و دیر تمام می شوند بنابراین بسیار مقرون به صرفه هستند. قدرت لکه بری بالایی دارند و دارای عطر و بویی ماندگار هستند.

صابون رختشویی گلنار به صورت رنگ سفید، تولید می شود و در بسته بندی های ۴ تایی به فروش می رسد.

عرضه کننده صابون رختشویی گلنار

عرضه کننده صابون رختشویی گلنار شرکت گلنار عرضه کننده صابون، در رنگ ها و کیفیت های متفاوت و متنوع است که به همه نقاط کشور عرضه می کند.

این کارخانه یکی از انواع برندهای مشهور و معروف در کل کشور و کشورهای همسایه است که بسیار آوازه کرده است و پر فروش بوده است.

مراکز و نمایندگی های گلنار در سرتاسر کشور وجود دارند که این محصولات را با قیمت مناسب و در بسته بندی های زیبا عرضه می کنند.

هم چنین فروشگاه های معتبر در اکثر نقاط کشور ارائه کننده این صابون ها می باشند. خریدهای اینترنتی و سایت های فروش گزینه مناسبی برای خرید می باشند، زیرا به صورت مستقیم و قیمت بسیار مناسب آن ها به صورت عمده و جزئی عرضه می کنند.

تماس بگیرید