قیمت خرید صابون نخل داروگر

خرید صابون نخل داروگر به صورت عمده معمولا از کارخانه تولید آن به صرفه بوده و قیمت مناسب تری دارد.  تولید کننده صابون نخل که شرکت داروگر می باشد قیمت عمده صابون نخل را به صورت روزانه در وب سایت های فروش خود اعلام می کند.  به علت رضایت مشتریان از استفاده صابون نخل ، وب سایت های فروش زیادی برای فروش  این نوع صابون فعالیت می کنند. خریداران می توانند جهت خرید عمده صابون نخل و پرداخت قیمت مناسب به صورت حضوری به شرکت تولید کننده داروگر مراجعه و نسبت به خرید خود اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه حضوری به شرکت ، خریداران می توانند به صورت آنلاین به وب سایت فروش کارخانه مراجعه و نسبت به خرید خود اقدام نمایند. شرکت های پخش و فروشگاه های بزرگ می توانند مرجع مناسبی برای خریداران جزئی تر با قیمت مناسب باشند.

قیمت خرید صابون نخل داروگر

نرمی و لطافت پوست دست با صابون نخل

نرمی و لطافت پوست دست با صابون نخل استفاده از مواد شوینده جهت تمیزکردن پوست دست از اهمیت خاصی برخوردار است. مواد استفاده شده در صابون های تولید شده می بایست از مواد اولیه مرغوب تهیه شود تا از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری نماید. در تولید صابون نخل ، شرکت داروگر توانسته است از چربی های مرغوب در تولید آن استفاده نماید. مهمترین مواد پایه تولید صابون تهیه چیپس صابون است که از گیاه نخل تولید می شود . سازگاری پوست دست با صابون از مهمترین دغدغه های تولید کنندگان صابون می باشد که شرکت داروگر با تولید صابون نخل توانسته است محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان آن ایجاد نماید. از خصوصیات صابون نخل می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • قدرت تمیز کنندگی صابون نخل
  • عدم ایجاد حساسیت در پوست دست
  • از بین بردن باکتری و ذرات آلوده از روی پوست دست
  • استفاده بهترین نوع چربی موجود در بازار در تولید آن
  • قدرت نرم کنندگی بالای صابون

با استفاده از صابون نخل علاوه بر تمیزی و درخشانی  ، حالت نرمی و کشسانی و مرطوب بودن پوست دست در طی روز حفظ می گردد.

خط تولید صابون نخل داروگر

خط تولید صابون نخل داروگر برای تهیه صابون نخل داروگر بوسیله دستگاه های روز دنیا ، ابتدا نمک و اسیدهای چرب و روغن طبیعی نخل در دمای مناسب با هم مخلوط شده و به صورت رشته های باریک درمی آید . در قسمت دیگر دستگاه رشته های بلندتر تولید می شود. پس از فرآیندهای گوناگون در نهایت صابون به اندازه و وزن مورد نظر تولید می شود. سپس وارد مرحله پرس شده و مارک مورد نظر روی آن حک می شود . در انتها صابون نخل در قسمت خشک کن قرار گرفته و آماده بسته بندی می شود. معمولا صابون های نخل در وزن های ۵۸ و ۱۳۰ گرمی و به رنگ سبز و در جعبه های ۴ و ۶ عددی تولید می شود .

تماس بگیرید