قیمت روز صابون رختشویی گلنار

صابون رختشویی با برند های مختلفی در کشورمان توليد می‌شوند. یکی از برند های با کیفیت و معتبر در ایران متعلق به شركت گلنار است. این شرکت از بهترين تولیدکنندگان داخلی است. این صابون ها برای شستشوی انواع لباس ها مناسب هستند و به الياف لباس هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند. برای کسب اطلاعات کیفی کامل و قیمت روز صابون رختشویی گلنار می‌توانید با مشاوران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا آنها شما را به طور کامل راهنمایی کنند. سپس آگاهانه و به راحتی می‌توانید سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.  

قیمت روز صابون رختشویی گلنار

ساختار طبیعی صابون رختشویی گلنار

ساختار طبیعی صابون رختشویی گلنار

صابون های رختشویی همگی متشکل از نمک سدیم یا پتاسیم هستند. صابون رختشویی گلنار نیز در فرمولاسیون خود این نمک ها به علاوه افزودنی های مجاز و مورد نیاز را دارد. از جمله ترکیبات شیمیایی این صابون ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سديم سيليكات
  • سديم تالوات يا سدیم پالمات
  • تيتانيم دي اكسيد
  • ‌ سديم آلكيل
  • اسانس ليمو


نمک های مورد نیاز این صابون را از هیدرولیز اسیدهای چرب که در محیط قلیایی در حضور بازها صورت می‌گیرد بدست می آیند. خاصیت پاک و تمیز کنندگی انواع صابون ها به ویژه صابون های رخت شویی به دلیل امولسیفایر  بودن آنها است. به دلیل ساختار دو قطبی صابون ها یعنی دارا بودن یک بخش آب دوست و یک بخش آب گریز،
لکه های چربی و روغنی که در آب حل نمی‌شوند به کمک صابون به راحتی در آب حل شده و پارچه تمیز می شود.
صابون های رختشویی با سایر شوینده ها تفاوت مهمی دارد آن هم اینکه پایه این صابون ها  طبیعی است و همین ساختار طبیعی باعث می‌شود  بهترین شوینده برای انواع لباس ها مانند لباس کودکان ، لباسهای زیر و ظریف با بافت حساس هستند، این فرمولاسیون سبب می‌شود تا  آسیب کمتری به الیاف پارچه برسد در ضمن این مواد شوینده عاری از هر گونه مواد شیمیایی حساسیت زا نیز هستند.

اگر ساختار مولکولی صابون های رختشویی را بررسی کنیم و همینطور ویژگی امولسیون کنندگی آنها را در نظر بگیریم، می‌توانیم به مکانیسم پاک کنندگی آنها پی ببریم. اغلب آلودگی هایی که صابون های رختشویی با آنها در تماس هستند  ترکیبات چربی و روغنی هستند.

ساختار صابون های رخت شویی به گونه ای است که بخش آبدوست آب را و بخش آبگریز چربی را به خود جذب کرده و سبب  پاک شدن پارچه می‌شوند.  قابلیت انحلال صابون در آب و هم قابلیت حل کردن چربیها را به همین دو بخش مهم شیمیایی در ساختار طبیعی صابون مربوط می‌شود که ممکن است بسته به فرمولاسیون هر برند، طول زنجیره شیمیایی آنها متفاوت و در نتیجه قدرت پاک کنندگی متفاوت داشته باشند. 

مرکز خرید صابون رختشویی گلنار

مرکز خرید صابون رختشویی گلنار

جهت خرید صابون رختشویی با کیفیت گلنار توصیه می‌کنیم از مرکز خرید معتبر و با سابقه به صورت مستقیم و عمده خرید خود را انجام دهید. از طرفی دیگر امکان خرید اینترنتی این شرایط را فراهم می‌کند که این کار به راحتی انجام شود. 

شما می‌توانید با واحد مشاوره و کارشناسی فروش مجموعه ما تماس گرفته و با راهنمایی کارشناسی ما محصولات انتخابی خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

تماس بگیرید