قیمت روز صابون زیتون سنتی

قیمت صابون زیتون با توجه به تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. برای دریافت لیست قیمت روز صابون می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت روز صابون زیتون سنتی

چه صابونی برای شستشوی صورت مناسب نیست؟

چه صابونی برای شستشوی صورت مناسب نیست؟ صابون های صنعتی به دلیل دار بودن مواد نفتی و شیمیایی و اسیدی بودن برای پوست مضر می باشند.  و باعث از بین رفت چربی مفید پوست می شود و باعث افزایش چین و چروک صورت می شود. در مقابل آن صابون های سنتی به دلیل ارگانیک بودن برای پوست مناسب و به عنوان لایه بردار و اسکراب می توان از صابون ها استفاده نمود.

قصد داریم تا با برخی از ترکیباتی بدی که در صابون های صنعتی و تجاری یافت می شود صحبت کنیم. سه ماده ای که قرار است مورد آزمایش قرار دهیم سورفکتانت ها، پارابن ها و عطرهای مصنوعی هستند .

سورفاکتانت ها مواد شیمیایی می باشند که مسئول ویژگی های پاک کنندگی یک محصول هستند. این مواد از مولکول های بلند با دو سر مختلف ساخته می شوند. یک سر به آب می چسبد و سر دیگر به کثیفی و چربی ها. این مواد به نوع خود برای شما بد نخواهند بود. اما شما باید مراقب باشید که کدام یک از این سورفاکتانت ها را بر روی بدنتان قرار می دهید. یکی از معمول ترین آن ها که در شامپوها و صابون ها که برای نظافت شخصی استفاده می شود لوریل سولفات است. سدیم لوریل سولفات،SLS، از نارگیل درست شده است اما برای تولید آن از مواد مضر و سمی جانبی استفاده می شود. این ماده با التهاب پوستی، مسمومیت، اختلال غدد درون ریز و سرطان ارتباط دارد. نکته ناخوشایند دیگر درباره این ماده و مواد مصنوعی دیگر این است

صابون شستشوی صورت باید فاقد مواد اسیدی باشد و باعث خشکی پوست نشود. بهترین صابون برای پوست صورت صابون های که فاقد مواد اسیدی هستند. می باشد. 

پخش کننده صابون زیتون سنتی

پخش کننده صابون زیتون سنتی امروز با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات خرید و فروش انواع محصولات آسان و ارزان شده است. شما برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم از طریق وب سایت های اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید از طریق اینترنت به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند.

خرید از طریق اینترنت به دلیل بدون واسطه  و مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. پخش کننده صابون از طریق اینترنت انجام می گیرد. 

تماس بگیرید