قیمت فروش صابون مراغه سفید

صابون مراغه یکی از صابون های پرطرفدار در کشور می باشد، زیرا از مواد طبیعی تولید شده و جزو صابون های سنتی می باشد.

صابون مراغه سفید را بیشتر برای شستشوی صورت و بدن استفاده می کنند.

قیمت فروش صابون مراغه سفید، در بازارهای مختلف متفاوت بوده و به کیفیت و نوع مواد اولیه آن بستگی دارد.

قیمت فروش صابون مراغه سفید

حفظ رطوبت پوست با صابون مراغه

حفظ رطوبت پوست با صابون مراغه صابون مراغه با مواد طبیعی و روغن های ارگانیک، با روش های سنتی تولید شده که  استفاده از آن پوستی تمیز، سالم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. 

همانطور که گفته شد، در تولید این صابون از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و تنها مواد تشکیل دهنده آن چربی گوسفند و مقداری سود سوز آور است.

به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن این صابون، در پیشگیری از حساسیت های پوستی بسیار مفید و موثر بوده و همچنین حفظ رطوبت پوست با صابون مراغه بسیار مشهود می باشد.

زیرا این محصول با استفاده از روغن های ارگانیک و خوشبو تهیه شده و همین امر موجب شده تا این صابون، یک نرم کننده و مرطوب کننده خوب برای پوست شما باشد.

صابون مراغه زرد و سفید کاملا شبیه هم بوده و بهتر است، برای شستشوی صورت و بدن استفاده شود.

از نوع سیاه آن فقط برای شستن موی سر استفاده می شود زیرا حاوی صدر، حنا و آویشن بوده و در رفع شوره سر بسیار مفید است و باعث تقویت ریشه مو نیز می شود.

فروشنده کلی صابون مراغه سفید

فروشنده کلی صابون مراغه سفید بیشتر صابون های موجود در بازار از مواد شیمیایی و اسانس های مختلف تهیه شده اند، که با استفاده مکرر از آن ها پوست آسیب دیده و پیر می شود.

صابون های شیمیایی موجب خشکی پوست و حتی ریزش مو می شوند، اما صابون مراغه به دلیل اینکه از مواد طبیعی تهیه شده و مواد شیمیایی در آن به کار نرفته این عوارض را ندارد.

با استفاده از این صابون ارگانیک می توانید حساسیت های پوستی که به شوینده های مختلف دارید را برطرف کنید و سلامت پوست و مویتان تضمین نمایید.

همچنین اگر پوست شما جوش می زند و چربی زیادی دارد، صابون مراغه سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد زیرا این محصول چربی پوست را معتدل کرده و موجب از بین رفتن جوش و صاف شدن پوستتان می شود.

فروشنده کلی صابون مراغه سفید، این محصول را از مراکز معتبر تولید آن تهیه کرده و آن را در اختیار فروشندگان جزئی و مصرف کنندگان قرار می دهد.

مصرف کنندگان باید این محصول را حتما از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر تهیه نمایند، و به این ترتیب از اصل بودن آن اطمینان داشته باشند و بتوانند از فواید بی نظیر آن بهره ببرند.

تماس بگیرید