قیمت فروش صابون مراغه پیروز در بازار

صابون مراغه پیروز در ایران تولید می شود و در بیشتر فروشگاه ها به راحتی در دسترس مشتریان می باشد. صابون مراغه پیروز که از بهترین برند های  صابون می باشد، در قالب ها و بسته بندی های متنوعی در بازار وجود دارد.

قیمت فروش صابون مراغه پیروز در بازار

آشنایی با انواع صابون از نظر نوع مصرف

آشنایی با انواع صابون از نظر نوع مصرف

اگر بخواهیم صابون ها را از نظر نوع مصرف آن ها تقسیم بندی کنیم می توانیم این چند نوع را نام ببریم:

  1. صابون حمام یا دستشویی (صابون سخت) که باید مواد قلیایی این نوع صابون را به دلیل نوع کاربرد آن به کم ترین مقدار کاهش داد و به آن اسانس، نرم کننده و رنگ افزود.
  2. صابون رختشویی که از مواد چربی ارزان قیمت تولید شده و برای شست و شوی لباس ها از آن استفاده می شود. همچنین از پودر شده آن برای ماشین لباس شویی استفاده می گردد.
  3. صابون های طبی که در تولید آن از اسید بوریک و اسید روی، کلرید جیوه 2، قطران، یدید و استتارت مس 2 استفاده شده است و برای درمان بیماری های پوستی عفونی و قارچی بهره می برند.
  4. صابون های شفاف که نسبت به دیگر صابون ها قدرت پاک کنندگی کم تری دارند. از موادی همچون الکل، قند و گلیسیرین نیز تولید می شوند. 
  5. صابون مخصوص آب های سخت که از فسفات فلزات قلیایی، روغن نارگیل و چربی روغن نخل تولید شده و در آب های سخت مانند آب دریا به خوبی کف می کنند.
  6. صابون مخصوص ماشین لباس شویی که دارای موادی همچون تترا و اتیلن، سیکلو هگزانول، تری کلرو اتان و …می باشند.
  7. صابون های ساینده که برای تمیز کردن سطوح فلزی استفاده می شود و شامل آلومین، پلی سدیم فسفات و روغن کاج می شود.
  8. صابون آمونیوم که برای تولید شوینده های دستشویی و امولسیون از آن بهره می برند. این نوع صابون از خودش گاز آمونیاک تولید کرده و به سرعت تجزیه می شود .
  9. صابون فلزات دیگر، استئارت روی که برای تولید پودر بچه از آن استفاده می شود.
  10. استئارت مس (ضد قارچ) که ارزش صنعتی بالایی داشته و نقش گریس را دارد.

خرید عمده صابون مراغه پیروز با قیمت ارزان

خرید عمده صابون مراغه پیروز با قیمت ارزان

شرکت صابون سازی پیروز در ابتدا در شهر تبریز تاسیس شده و در سطح کشور نمایندگی های زیادی دارد. این شرکت صابون های با کیفیتی را در اندازه های مختلف تولید می کند. این صابون طرفداران زیادی داشته و قیمت آن نیز ارزان است.

فروش صابون مراغه را به دلیل قیمت اندک و در دسترس بودن آن می توان به راحتی انجام داد. البته اگر گزینه خرید عمده صابون را انتخاب کنیم بسیار به صرفه تر خواهد بود.

تماس بگیرید