قیمت فروش کارخانه پودر دستی در 1402

پودر دستی محصولی کارآمد برای شستشوی لباس است، در ۱۴۰۲ در کارخانه های به طور عمده تولید و با قیمت خوب به فروش می رسد.

انواع پودر دستی با کیفیت عالی

انواع پودر دستی شامل پودر دستی سبک و پودر دستی سنگین است که کیفیت عالی و بی نظیری دارد.

اگر بخواهیم راجع به پودر دستی از سبک بودن آن صحبت کنیم، باید گفته شود که حجم این نوع پول بسیار زیاد است ولی اگر راجع به پودر دستی سنگین صحبت کنیم باید گفته شود که حجم کمتری را اشغال می ‌کند، چرا که دارای دانه های ریز تری نسبت به پودر دستی سبک است.

قابل به ذکر است که پودر دستی در انواع بسته بندی ها با حجم های مختلف تولید می شود.

همچنین انواع پودر دستی با کیفیت های متنوع موجود است، چرا که مواد تشکیل دهنده هر کدام می تواند متفاوت باشد.

چیز دیگری که وجود دارد این است که پودر دستی می تواند شامل ترکیبات و آنزیم های متنوع باشد، که این موجب می شود این محصول را در انواع مختلفی داشته باشیم.

تولید انواع پودر دستی

پودر دستی در انواع مختلف تولید می شود، قابل به ذکر است که تولید این محصول به فاکتور ها و عوامل زیادی بستگی دارد.

یکی از فاکتور ها برای تولید  این محصول نرخ محصول است و نرخ محصول با تولید محصول رابطه مستقیم دارد.

همچنین دیگر فاکتور مهم در مورد تولید محصول تعداد تقاضا کنندگان محصول است، هرچه تعداد تقاضا کنندگان محصول بیشتر باشد تولید آن محصول نیز بیشتر خواهد بودف چرا که تولید کنندگان انگیزه بیشتری برای تولید محصول خواهد داشت، همچنین دولت حمایت بیشتری از تولید کنندگان می کند و مجوز های لازم جهت تولید آن محصول را به عرضه کنندگان می دهد و هر مقدار تعداد تقاضا کنندگان یک محصول بیشتر کمتر باشد تولید آن محصول نیز کمتر خواهد بود چرا که انگیزه لازم برای تولید آن محصول توسط تولیدکنندگان وجود ندارد.

دیگر فاکتور در جهت تولید پودر دستی می تواند هزینه های تولید آن محصول باشد.

قابل به ذکر است که پودر دستی توسط ابزار ها، دستگاه های پیشرفته با علم روز دنیا توسط تولیدکنندگان با تایید متخصصین و کارشناسان این حوزه در کارخانه های تولیدی تولید می شود.

نکته‌ ای که وجود دارد این است که در بیشتر استان های کشور، این کارخانه های تولیدی که پودر دستی عرضه می کنند وجود دارد.

همچنین قابل به ذکر است که روش های متنوعی برای تولید این محصول وجود دارد.

صادرات عمده پودر دستی

پودر دستی به طور عمده به کشور های مختلف از جمله کشور های همسایه صادرات می شود، چرا که درخواست واردات این محصول از سمت کشور ها زیاد است.

قابل به ذکر است که دولت از صادرات این محصول حمایت می کند و زمینه و شرایط مناسب برای صادرات این محصول فراهم شده است.

همچنین صادر کنندگان کشور مان در تلاشند صادرات عمده این محصول به کشور های دیگر را تا حد ممکن رونق دهند.

از آنجایی که این محصول دارای طرفداران زیادی است انگیزه صادر کنندگان برای رونق اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال بیشتر است.

مقرون به صرفه بودن این کالا در قبال استفاده خوب آن یکی دیگر از دلایل صادرات خوب این محصول است، به خاطر این موضوع صادر کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

قابل به ذکر است پودر دستی صادراتی دارای آنزیم های بسیار بهتری نسبت به سایر انواع پودر های دستی است وزن مواد مرغوب تولید شده است از لحاظ کیفیت در درجه بالاتری نسبت به انواع دیگر پودر دستی قرار دارد.

قیمت انواع پودر دستی

پودر دستی در قیمت های مختلف در بازار موجود است و با توجه به هر نوع آن قیمت آن متفاوت است.

یکی از عواملی که در تعیین گذاری قیمت پودر دستی تاثیر بسزایی دارد کیفیت این محصول است، چرا که این محصول با درجه کیفیت های متفاوتی در بازار موجود است.

دیگر فاکتوری که در قیمت گذاری این محصول تاثیر می گذارد بسته بندی و حجم این محصول است چرا که این محصول دارای تنوع در بسته بندی است.

یکی دیگر از فاکتور هایی که می تواند در قیمت گذاری محصول تاثیر گذار باشد هزینه های تولید است که می شود گفت مهمترین عامل در تعیین قیمت محصول است.

مراحل تولید نیز در هزینه های تولیدی تاثیر گذار است برای مثال اینکه مواد اولیه محصول با چه قیمتی تهیه شده است و از چه درجه کیفیتی برخوردار است همگی در قیمت گذاری محصول موثر است.

در کل عوامل زیادی در تعیین گذاری قیمت موثر است.

قابل برگشت است محدود قیمت این محصول از ۱۳ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان است، که البته خرید محصول به صورت عمده و یا تاثیرگذاری آن به فاکتور هایی که نام برده شده بی تاثیر در قیمت نیست.

البته با توجه به نوسانات ارزی که در کشورمان وجود دارد ممکن است قیمت این محصول به روز رسانی شود.

خرید پودر دستی باکیفیت

در هنگام خرید پودر دستی باکیفیت، اگر به فاکتور های توجه شود رضایت بخشی شما را به همراه خواهد آورد و خرید را برای شما خریداران محترم آسانتر خواهد کرد در اینجا می خواهیم فاکتور هایی را بیان کنیم که شاید بتواند در خرید شما خریدار محترم موثر واقع شود.

یکی از این فاکتور ها توجه به نرخ پودر دستی است چرا که این محصول در برند های متفاوت و متنوع در بازار موجود است که هر برند نرخ خاص خود را دارد.

دیگر فاکتوری که در هنگام خرید این محصول می توانید به آن توجه کنید کیفیت محصول است چرا که این محصول با درجه کیفیت های گوناگون تولید می شود.

فاکتور دیگر که می‌تواند مورد توجه شما قرار گیرد بسته بندی و حجم محصول است از آنجایی که می‌دانید این محصول در بسته بندی ها و مقدار های متنوع موجود است.

در هنگام خرید به استاندارد بودن محصول با توجه به علامت استاندارد توجه کنید چرا که نوعی تضمین کیفیت محصول به حساب می آید.

درج بودن اطلاعات محصول بر روی آن مثل اطلاعاتی از قبیل کارخانه تولید کننده یا تاریخ تولید نیز می تواند مهم باشد.

شما خریدار محترم در هنگام خرید محصول میتوانید به این که محصول چه نوعی است یعنی برای مثال پودر دستی سنگین یا پودر دستی سبک است و یا از چه آنزیم ها و موادی تهیه شده است توجه کنید چرا که این محصول بسیار متنوع است.

شما خریدار محترم در صورت تمایل به تهیه محصول میتوانید با شماره تماس که در این صفحه قرار گرفته از تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم در مورد این محصول را کسب کنید.

تماس بگیرید