قیمت پودر لباسشویی دستی زرلی

پودر لباسشویی دستی زرلی سالانه صادرات قابل توجهی دار و سود زیادی برای کشور دارد پودر لباسشویی زرلی در داخل کشور مشتریان زیادی دارد چون به صرفه تر است چند سالی است صادرات پودر لباسشویی فله از کشور ما ایران صادرات زیادی به کشور های همسایه داشته است و کارخانه های زیادی از این صادرات سود کسب می کنند.

قیمت پودر لباسشویی دستی زرلی

راز استفاده از پودر دستی در ماشین لباسشویی

راز استفاده از پودر دستی در ماشین لباسشویی پودر لباسشویی نانو:اولین موردی که در این شرایط اقتصادی اغلب مصرف کنندگان به آن توجه دارند، قیمت و مقرون به صرفه بودن یک محصول است. پودر های لباسشویی نانو با قیمتی بسیار عالی نسبت به نمونه های بی کیفیت بازار، فروخته می شود و بسیار مقرون به صرفه است. دومین مزیت این پودر ها این است که برای هر نوع لباسی مناست است. دیگر نیاز نیست برای لباس های رنگی از یک نوع مواد شوینده و یا برای لباس های تیره نوع دیگری از مواد شوینده را خریداری کنید. با خرید یک بسته از این محصول می توانید تمام لباس هایتان را بشویید. از دیگر مزایای این محصول، ضد حساسیت بودن است.

می توانید برای شستشوی لباس های کودک خود و یا افرادی که از بیماری پوستی و آلرژی رنج می برند از این پودر استفاده کنید. این پودر ها دارای آنزیم های مخصوصی می باشند که لباس ها را با کمترین مقدار پودر تمیز و درخشان می کنند بدون اینکه رنگ اولیه آن تغییری کند. در نتیجه در بهتر ماندن لباس ها هم کمک شایانی می کند. چند منظوره بودن این پودر ها هم یکی دیگر از مزایای آن است. شما از این پودر می توانید برای شستشوی پتو، حوله، ملحفه، انواع لباس چه به صورت دستی و چه به صورت ماشینی استفاده کنید.

مزیت های جالب پودر لباسشویی دستی

مزیت های جالب پودر لباسشویی دستی پودر لباسشویی معطر:پودر ماشین لباسشویی معطر جایگزین مناسبی برای پودرهای قدیمی و انواع صابون شستشو است. شرکت های عرضه کننده انواع مختلف این محصول را با روش های مختلف به فروش می رسانند. شستشوی کامل و تمیز لباس ها همواره چالشی بزرگ برای خانم های خانه دار محسوب می شود. انتخاب و استفاده از پودر ماشین لباسشویی مناسب از جمله مهمترین راهکار برای تمیز شدن انواع لباس است.

هر کدام از پودرهای موجود در بازار دارای ترکیبات مختلفی بوده و ویژگی های منحصربه فردی دارند. در این میان برای تولید پودر لباسشویی معطر از اسانس های گیاهی و شیمایی بهره می برند. البته برخی از پودرهای معطر موجود در بازار کاملاً ارگانیک بوده و هیچ یک از مضرات پودرهای شیمیایی را دارا نمی باشند. مصرف پودر ماشین لبسشویی به عنوان یک شویده قوی و کاربردی در ایران به دهه ۳۰ خورشیدی باز می گردد. طی این سالها ترکیبات و مواد اولیه توسط شرکت های تولیدی بررسی و هر ساله بر کیفیت محصول نهایی افزوده شده است. امروزه به علت تولید مواد اولیه متفاوت، کیفیت و کاربردهای انواع پودر نیز تغییر یافته است.

مواد تشیکل دهنده پودرهای لباسشویی تنوع بسیار زیادی دارند که به طور کلی در گروه های زیر جای می گیرند: سورفاکتانتها بیلدرها یا سازنده ها سیلیکاتها کربنات ها کربوکسیلاتهای آلی سیستم های بلیچ آنزیم ها هر کدام از این مواد اولیه خود به زیر مجموعه های مختلفی طبقه بندی می شوند که ویژگی های خاصی را دارا می باشند.

حقایق نگهداری کامل از پودر لباسشویی

حقایق نگهداری کامل از پودر لباسشویی پودر لباسشویی ۵ آنزیم:تمیزی و پاکیزگی لباس‌ها یکی از نکات مهمی است که در ظاهر افراد جلب توجه می‌کند. پودر ماشین لباس شویی سپید این تضمین را به شما می‌دهد که خیالتان از پاکیزه بودن لباس‌هایتان راحت باشد. این پودر برای شستشو انواع لباس و البسه با جنس‌های مختلف کاربرد دارد و آسیبی به بافت آن‌ها وارد نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول دارا بودن سه قابلیت سفید کنندگی , چربی زدایی و لکه زدایی به صورت هم‌زمان است. این پودر دارای رشته‌های صابون بوده و حاوی ۵ آنزیم برای نتیجه دهی بهتر است. قابلیت لکه بری این پودر تا حدی بالاست که قادر است انواع لکه ناشی از مواد پروتئینی، نشاسته ای، چربی، صمغ، مواد کربوهیدراتی، انواع سس، چای، قهوه، شکلات، بستی و… را به راحتی از روی البسه شما پاک نماید. همچنین قدرت لکه بری و سفید کنندگی آن باعث می‌شود هنگام شستشو نیازی به سفید کننده‌ها نداشته باشید.

در این میان شرکت پاکسان با تولید و فروش انواع پودر لباسشویی، یکی از بهترین ارائه کنندگان پودر لباسشویی سپید می باشد. شرکت پاکسان که از مجموعه ای شرکت ها تشکیل شده است توانسته است با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز بودن اطلاعات و همچنین با استفاده از مواد اولیه مرغوب به خوبی توانسته است انواع محصولات شوینده از جمله پودر ماشین لباسشویی ۵ را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نماید. در ضمن شرکت پاکسان از معتبر ترین شرکت های تولیدی در این زمینه است که علاوه بر تامین نیاز داخلی توانسته است با توجه به رعایت استاندارد های تولید و کیفیت مناسب، محصولات خود را به کشور های دیگر منجمله عراق صادر نماید و برای کشور ارز آوری داشته باشد.

تولیدکننده پودر لباسشویی دستی زرلی

تولیدکننده پودر لباسشویی دستی زرلی برای خرید پودر لباسشویی ایرانی و وارداتی باید در ابتدا با ویژگی های یک پود رختشویی خوب و مناسب آشنا شویم. مهمترین ویژگی پودر لباسشویی قدرت پاک کنندگی و لکه بری این نوع محصولات می باشد، قدرت پاک کنندگی این نمونه از محصولات باید به گونه ای کنترل شده باشد تا علاوه بر قدرت پاک کنندگی و لکه بری قوی به رنگ پارچه آسیب نرساند. از دیگر مشخصات این محصولات علاوه بر پاکیزگی لباس مانع ایجاد الکتریسیته در لباس گردد و همچنین موجب افزایش لطافت و نرمی در پارچه شود. در ضمن فروش پودر لباسشویی زرلی با داشتن رایحه و بوی خوش، موجب می گردد به هنگام استفاده از پارچه احساس خوشایند و مطبوعی داشته باشیم.

پودر لباسشویی باید به راحتی در آب حل شود تا با ایجاد کف متناسب، موجب درخشندگی و پاکیزگی لباس و پارچه شود. پودر لباسشویی سپید با داشتن ویژگی های یاد شده به جرات می توان گفت که یکی از بهترین مواد شوینده لباس از نظر کیفیت و قیمت می باشد.

خرید پودر لباسشویی زرلی اگر به دنبال پودر ماشین لباسشویی ارزان با کیفیت بالا و قابل رقابت با پودر لباسشویی وارداتی و خارجی باشید پودر لباسشویی سپید می تواند یک انتخاب خوب و باصرفه باشد. در نهایت در جهت استفاده از این محصول باید به این نکته توجه کرد که متناسب با هر پارچه باید از محصول متناسب با آن استفاده کرد به این معنی که چنانچه پارچه شما پنبه ای یا ابریشمی و یا هر جنس دیگری باشد از پودر مناسب با آن پارچه استفاده نمایید. استفاده از پودر مناسب موجب بادوام شدن پارچه می گردد و از آسیب رساندن به پارچه و لباس شما جلوگیری می کند.

تماس بگیرید