قیمت کارخانه ای صابون هتلی طراوت

صابون هتلی طراوت یکی از محصولات بسیار پرطرف دار است. این صابون همان طور که از اسمش پیداست مورد استفاده در هتل ها می باشد. این نمونه از محصولات معمولا خوب هستند و دارای قیمت بسیار مناسبی است. چرا که این محصولات معمولا به صورت عمده به فروش می رسند. قیمت صابون هتلی طراوت بسیار مناسب است. چرا که با فروش کارخانه ای این محصولات دست واسطه ها از بازار این نوع صابون کوتاه شده است.  

قیمت کارخانه ای صابون هتلی طراوت

عصاره گیاهی موجود در صابون هتلی طراوت

عصاره گیاهی موجود در صابون هتلی طراوت صابون های هتلی طراوت در انواع و اقسام رایحه ها تولید می شوند. در این صابون ها عصاره گیاهان موجود می باشد. این عصاره های گیاهی برای پوست مفید هستند و به پوست آسیب نمی رسانند. بوی خوش در صابون های طراوت باعث فروش بالای آن شده است. صابون هتلی طراوت یک محصول بسیار پرفروش است که نه تنها در هتل ها بلکه در مراکز دیگر نیز استفاده می شود. همچنین به علت بودن و سایز کوچک آن می توان این صابون را هنگام مسافرت با خود حمل کرد. 

 کیفیت صابون های طراوت بسیار عالی است. زیرا هم دارای طرح های متفاوت و متنوعی هستند و هم میزان کف کنندگی آن ها مطلوب است. مواد اولیه ای که در این صابون به کار رفته است باعث کیفیت زیاد آن شده است. دسته بندی صبحانه های طراوت بسیار متنوع هستند و برخی از این بسته بندی ها بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند. کسانی که به زیبایی و کیفیت محصول خریداری شده اهمیت می دهند معمولاً از مدل های گران قیمت تر خریداری می کنند. 

مرکز پخش صابون هتلی طراوت 58 گرمی

مرکز پخش صابون هتلی طراوت 58 گرمی صابون های هتلی طراوت در وزن های مختلف تهیه و تولید می‌ شوند. هتلداران می‌توانند هر وزنی از صابون های طراوت را که خواستند خریداری نماید یکی از این وزن‌ها وزن ۵۸ گرمی است. صابون هتلی طراوت ۵۸ گرمی توسط پخش صابون طراوت به دست خریداران می رسد. اگر شما نیز خواهان خرید صابون هتلی طراوت هستید می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. ما انواع مختلف صابون های طراوت را در بسته بندی های با کیفیت به دست شما عزیزان می رسانیم.  

صابون های هتلی ما در مدت زمان کوتاهی برای خریداران محترم ارسال می شود. قیمت این نمونه از صابون ها معمولاً بسیار ارزان است. چرا که به صورت عمده به فروش می رسد و بدون هیچ گونه واسطه فروخته می شود. ما یکی از فروشندگان عمده صابون هتلی طراوت با کیفیت بسیار بالا به صورت عمده هستیم. شما می توانید سفارشات عمده ای خود را در مجموعه ما به ثبت برسانید و از کیفیت محصولات دریافتی نهایت استفاده را ببرید.

تماس بگیرید