مراکز توزیع صابون هتلی طراوت

در کشور ما ایران مراکز توزیع و عرضه صابون های هتلی طراوت متعددی وجود دارد، که خریداران می توانند به آنها مراجعه نمایند.

انواع صابون هتلی طراوت باکیفیت

صابون هتلی همانطور که از نامش پیداست، برای مصارف هتل ها و مسافرخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون های هتلی انواع مختلفی دارد که برند طراوت این صابون ها را با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار می‌ کند.

صابون های هتلی انواع مختلفی دارند، مانند صابون هایی که دارای شکل های مربع و مستطیل هستند و گاه این صابون ها به روش های مختلف و با عصاره های متنوع نیز تولید می ‌شود، که پرفروش ترین، پرطرفدارترین مدل، مدل های سفید و کرم رنگ آن می باشد که مناسب برای تمامی پوست ها می باشد، انسان ها معمولا در بسته بندی های پلاستیکی و کارتونی و گاها سلفونی موجود می باشند.

برند طراوت طی سال های گذشته تلاش بسیار زیادی داشته تا بتواند جزو برترین تولید کننده انواع صابون و شامپوی هتلی باشد.

این برند توانسته است در زمینه تولیدات داخلی پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و همین موجب شده تا در بازار های صادراتی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد و نظافت شخصی و استحمام جزو مهمترین مواردی می باشد که برای هر مسافری حائز اهمیت است و همچنین موجب می‌ شود تا رضایت مهمانان از هتل بیشتر شود.

مشخصات صابون هتلی طراوت درجه یک

صابون های هتلی همان صابون های معمولی هستند که برای شستن دست و صورت استفاده می‌ شود، منتها در سایز کوچک تر هستند برای اینکه بدانید صابون هتلی طراوتی که خریداری کرده اید، درجه یک و با کیفیت است یا نه به این نکات توجه کنید.

صابون هتلی درجه یک صابونی است که قدرت پاک کنندگی و شستشوی بالایی دارد، در عین حال کف خوبی می دهد و بوی خوشی هم دارد که بوی تند می دهد، دارای اسانس های نامرغوب است بوی صابون باید دلنشین ملایم باشد از طرفی بعد از چند روز و یا چند ماه از خرید این صابون نباید تغییر رنگ بدهد صابونی که دچار تغییر رنگ شده و رو به زردی رفته است نشان‌دهنده این است که صابون بی کیفیت و کم کیفیت می باشد صابونی که درجه یک و مرغوب است پوست دست و صورت را خشک نمی کند و موجب آبرسانی و لطافت بیشتر بهتر پوست می شود.

صابون های درجه یک برند طراوت در بسته‌های سلفونی مهر و موم شدند و هر هتلداری می تواند بنا به سفارش خود اسم برند و هتل است را بر روی صابون های هتلی درج نماید، اگر تمایل به این کار دارند می‌ توانید این صابون ها را با برند اختصاصی طراوت خریداری کنید، نرخ فروش صابون های طراوت بسیار مناسب می باشد و همین موجب می شود تا شما بتوانید به راحتی تعداد زیادی از این صابون ها را تهیه نمایید.

فروش صابون هتلی طراوت در بازار داخل

با توجه به اینکه بالاتر گفته‌ ایم، طی سال‌ های گذشته برند طراوت توانسته است در بازار داخلی فروش و موفقیت زیادی به دست بیاورد و همین موجب شده تا هتل‌ داران زیادی از سراسر کشور مشتریان پر و پاقرص برنده طراوت باشند برند طروات علاوه بر اینکه اجناس درجه یکی را تولید می کند، نرخ فروش بسیار مناسبی نیز دارد و این برند توانسته است به راحتی بازار داخلی را تعمیر و پس از آن به بازار های صادراتی نیز نفوذ پیدا کند.

در سراسر کشورمان نمایندگی های زیادی هستند که این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند و خریداران می توانند به راحتی محصول مورد نظر را در  شهر خود دریافت نمایند.

کارخانه طراوت صابون های هتلی اش را در سایز و وزن های مختلفی تولید می کند و هر کدام از آنها دارای بسته بندی های مخصوص به خود می باشند، بعضی از دسته بندی ها از فروش بیشتری برخوردار هستند.

پرفروش ترین صابون هتلی برند طراوت صابون گرد می باشد، که دارای رنگ سفید است و در بسته بندی سلفونی ارائه می شود.

قیمت عمده صابون هتلی طراوت در اصفهان

اصفهان که از استان های بزرگ ایران در تولیدات صنعتی  می باشد، در زمینه ی تولید انواع صابون ها و مواد شوینده و قیمت مناسب نیز حرفی برای گفتن دارد، برند طراوت در شهر اصفهان از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و خریداران زیادی از سراسر کشور این کالا را از اصفهانی ها خریداری می کنند.

صابون های هتلی قیمت های مختلفی دارند و نمی ‌توان قیمت ثابت و دقیق برای آنها در نظر گرفتن عوامل مختلفی بر روی قیمت صابون های هتلی تاثیر می گذارد، عوامل همچون نوسانات ارز در بازار، مواد اولیه به کار برده شده، رعایت استاندارد های بهداشتی، نوع بسته بندی، وزن صابون، قالب صابون، رنگ و رایحه آن برند تولید شده و غیره.

عامل مهم دیگری که بر روی قیمت فروش صابون های هتلی طراوت تاثیر می گذارد، تعداد سفارش مشتریان است طبیعتا هرچه میزان سفارش بیشتر و انبوه تر باشد قیمت نهایی کالا پایین تر می باشد و دست فروشنده برای ارائه انواع تخفیفات باز تر می باشد.

اگر بخواهیم به طور میانگین قیمت برای صابون های هتلی در نظر بگیریم می توان از حدود ١٠٠٠ تومان  تا ٢٢۵٠ در نظر گرفت.

این قیمت بر اساس عوامل تاثیر گذاری که گفته شده، متغیر می باشد.

خرید اینترنتی صابون هتلی طراوت

همانطور که گفتیم عوامل مختلف بر روی قیمت صابون های هتلی طراوت و میزان خرید اینترنتی آن تاثیر می گذارد.

اما عامل بسیار مهمی که ممکن است بسیاری از افراد به آن توجه نکنند این است که اگر شما به عنوان خریدار به فروشنده دسته اول مراجعه نمایید می توانید این کالا را با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری نمایید.

شما عزیزان با مراجعه به فروشنده دست اول که این کالا را به صورت عمده و خط تولید کارخانه تهیه می نماید می‌ توانید این صابون های هتلی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید و با حذف دلالان و واسطه گران حاشیه سود بیشتری را دریافت نماییدو

برای پیدا کردن فروشنده دسته اول شما بهتر است به بازار های مدرن مراجعه نمایید، زیرا بازار های سنتی مملو از دلالان و واسطه گرانی است که این محصول را دست به دست به دست فروشنده می رساند و فروشنده سنتی با توجه به هزینه های مازادی که برای فروش محصولاتش دارد مجبور است این صابون را با حاشیه سود بالاتری به فروش برساند و شما اگر این کار را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید، برای شما بسیار به صرفه تر در می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین به دست آوردن قیمت روز صابون های هتلی برند طراوت به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره های درج شده تماس برقرار نموده و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

تماس بگیرید