مرجع خرید صابون پژمان خراسان

صابون یکی از اصلی مواد شوینده ای است که کاربرد های بسیار گوناگونی دارد، از صابون هم برای شستشو لباس ها استفاده می شود و هم برای شستشو بدن، به همین‌ دلیل است که انتخاب صابون مناسب و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. صابون پژمان یکی از برترین صابون هایی است که هم برای لباس ها تولید شده اند و هم برای بدن، و خاصیت های بسیاری دارد و همچنان آسیب و صدمه ای به لباس و یا بدن‌ نمی رساند.

مرجع خرید صابون پژمان خراسان

ترکیبات تشکیل دهنده صابون پژمان

ترکیبات تشکیل دهنده صابون پژمان

شرکت پژمان که یکی از برترین تولید کنندگان انواع گوناگون صابون‌می باشد، برای هر یک از انواع صابون های خود، با مصارف گوناگون ترکیبات گوناگونی استفاده می کند، به طور کلی مهم ترین ترکیبات صابون پژمان روغن های گیاهی و حیوانی هستند اما صابون هایی که برای مصارف سرویس بهداشتی هستند، از ترکیب روغن نارگیل، اکسید روی، کاستیک سودا و عطر های خوشبو کننده تولید می شوند.

صابون بچه پژمان یکی از حساس ترین و مهم ترین صابون های تولید شده است زیرا پوست کودکان بسیار حساس هستند و می بایست صابونی مناسب با ساختار موست کودکان تولید کرد، بنابراین ترکیبات صابون بچه، روغن نارگیل، روزین، روغن کرچک، کاستیک سودا، فنول است که هیچ گونه حساسیتی در پوست کودک ایجاد نمی کند، صابون هایی که برای مصارف شستشو البسه تولید می شوند می بایست سخت تر و قوی تر باشند بنابراین این صابون ها از ترکیب مواد، روغن نارگیل، روغن ماهی، روغن کرچک، پودر سنگ‌صابون، کاستیک سودا، سدیم سیلیکات، تولید می شوند.

در تولید تمام انواع صابون ها عطر های مخصوص و همچنین رنگ‌های مخصوص بی ضرر نیز استفاده می شود تا علاوه بر جلوه و زیبایی که به صابون می دهند،  باعث خوشبو شدن بدن و لباس ها نیز شوند و همچنین این ترکیبات باعث نرمی و لطافت پوست و همچنین لباس ها می شوند.

صابون های پژمان به دلیل ترکیبات فوق العاده که دارند، بسیار کف می کنند و بنابراین قدرت پاکسازی بیشتری نسبت به دیگر صابون ها دارا می باشند.

نمایندگی فروش صابون پژمان خراسان

نمایندگی فروش صابون پژمان خراسان

شرکت ما از برترین تولید کنندگان صابون پژمان خراسان می باشد که تولیدات این صابون را به وسیله بهترین مواد اولیه، به روز ترین تکنولوژی انجام می دهد و این صابون به دلیل کیفیت بالایی که دارد به دیگر کشور ها نیز صادر می شود.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید و فروش صابون پژمان و همچنین قیمت انواع آن، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و یا درصورت تمایل به نمایندگی های مجاز ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و محصولی بی نظیر را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تماس بگیرید