مرجع فروش صابون مراغه سیاه

صابون مراغه سیاه یکی از صابون های سنتی و طبیعی بوده که قدمت بسیار زیادی دارد. صابون مراغه توانایی آن را دارد که تمامی حساسیت های مربوط به پوست را از بین ببرد و پیاز موی سر را کاملا تقویت نماید. این محصول سوغاتی اصلی شهر مراغه محسوب می شود، به همین دلیل خرید و فروش آن از رونق بسیاری برخوردار می باشد. ما به عنوان تولیدکننده و مرجع فروش صابون مراغه سیاه فعالیت می نماییم.

مرجع فروش صابون مراغه سیاه

طرز تهیه صابون مراغه سیاه

طرز تهیه صابون مراغه سیاه صابون مراغه سیاه به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید می شود. در ادامه مطلب به چگونگی تولید این صابون ها خواهیم پرداخت.
بررسی طرز تهیه صابون مراغه سیاه

  • در مرحله اول باید دنبه گوسفند را همراه سود سوزآور و آب شیرین مخلوط نمود. این عملیات را جفت شدن و یا شیرین شدن می نامند.
  • بعد از شیرین شدن مواد باید آنها را به مدت ۲۴ ساعت درون دیگ ریخته و پخت. در مرحله پخت، رنگ صابون را به آن اضافه می نمایند و سپس مواد را درون قالب های آماده ای ریخته و ۱۸ ساعت صبر می کنند تا کاملا خشک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند.
  • پس از خشک شدن، صابون ها را درون محیطی که هوای آزاد دارد منتقل کرده و به مدت ۷ تا ۱۰ روز مقابل نور خورشید قرار می دهند.
  • پس از طی کردن مراحل قبل، صابون ها را روی قفسه هایی از جنس چوب می گذارند. اما باید توجه داشت که این قفسه ها فاصله ی مناسبی با زمین داشته باشند تا هوا گردش مناسب پیدا نماید و به طور کامل خشک شوند.

نکته مهمی که به هنگام تولید صابون مراغه بسیار حائز اهمیت است این می باشد که، مواد اولیه آن هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود. افرادی که از این نوع صابون استفاده می کنند به هیچ وجه نگرانی نداشته و با خیال راحت از آن برای شستشوی پوست و موهایشان مصرف نمایند.

قیمت به روز صابون مراغه سیاه

قیمت به روز صابون مراغه سیاه چرا باید از صابون مراغه سیاه استفاده نماییم؟ مصرف این صابون معجزه می کند. شما به راحتی می توانید با شستشوی موهای خود به همراه صابون های مراغه، ریزش موهایتان را رفع نموده و حتی شاهد رشد موهای جدید نیز باشید. صابون مراغه یک هدیه از طرف طبیعت بوده که با خرید و استفاده از آن می توان زیبایی و سلامت را برای خود به ارمغان آورد. 

اما باید توجه داشت که حتما از مراکز معتبر و قابل اطمینان آنها را خریداری نمود. زیرا در برخی کارگاه های شهر مراغه به صورت تقلبی و غیر بهداشتی اقدام به تهیه و تولید صابون های مراغه می نمایند. 

عوامل زیادی وجود دارند که بر روی نوسان قیمتی صابون های مراغه تاثیر مستقیم دارند. همین امر ممکن است سبب شود که قیمت این محصول به صورت روزانه تغییر کند.

برای اطلاع از قیمت روز صابون مراغه سیاه و یا خریداری محصول، با مرکز فروش ما در تماس باشید.

تماس بگیرید