مرجع فروش پودر صابون ارزان در تهران

کاملا مشخص نیست که در ابتدا چه قومی صابون را تهیه کرد و یا برای بار اول از آن استفاده کرد اما از زمان های بسیار قدیم, آدمی فهمیده بود که از ترکیب خاکستر حاصل از سوختن گیاهان و مواد چرب مانند دانه های روغنی مانند زیتون, ماده ای بدست می آید که خاصیت پاک کنندگی را دارد.امروزه از صابون ها پودر صابون را تهیه کرده اند که بر خلاف بقیه ی شوینده ها از روغن های حیوانی و گیاهی تهیه شده و بخاطر همین امر عاری از هر گونه مواد مضر و حساسیت زا می باشد و تا امروز یکی از بهترین شوینده ها برای البسه کودکان و نوزادان و پرده های توری که جنس های ظریفی دارند می باشد.

قابلیت پاک کنندگی و شویندگی پودر های صابون تقریبا دو برابر شوینده های دیگر معرفی شده و همچنین قابلیت دیگر پودر های صابون این است که بخاطر داشتن گیلیسیرین با شستشو با پودر های صابون نیازی به استفاده از نرم کننده ها برای پارچه نداریم و با شستشو با این پودر ها آسیب کمتری به الیاف و جنس پارچه ها وارد می شود.پودر صابون ارزان را می توان از فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور مثل فروشگاه دیجیکالا تهیه و استفاده کرد.

مرجع فروش پودر صابون ارزان در تهران

چگونگی تولید انواع پودر صابون

چگونگی تولید انواع پودر صابونبرای تولید پودر صابون به چیپس صابون, سدیم سیلیکات, سدیم کربنات, آب دیونیزه و اسانس های مجاز آرایشی و بهداشتی و اسید سولفونیک نیاز است.

گاهی برای این که پودر های صابون دارای عطر و رایحه ای منحصر به فرد برای مصرف کنندگان باشند از مواد افزودنی نیز در آن ها استفاده می شود.

با پودر کردن چیس های صابون و مخلوط کردن موادی که بالا ذکر شد توسط دستگاه های حرفه ای در کارخانه ها و شرکت های تولیدی پودر صابون, پودر صابون ها تهیه و تولید می شود و برای مصارف مردم در سطح کشور پخش می شود.

شرکت پخش پودر صابون ارزان قیمت در تهران

شرکت پخش پودر صابون ارزان قیمت در تهرانپود صابون ها در تهران و شهرستان ها توسط شرکت های فیروز, ساز, روکسی و… تهیه و تولید می شود و توسط فروشگاه های این شرکت ها عرضه می شود. همچنین می توان پودر صابون ها را به صورت اینترنتی از این مراکز خرید نهیه کرد.

پودر صابون ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند و نمی شود که همه ی آن ها را یکسان دید.

از آنجا که پودر های صابون در انواع مختلفی تهیه و تولید می شوند اما شرکت های تولیدی سعی در این داشتن که با وجود کیفیت بالای محصولات قیمت پودر صابون ها را مناسب را به بازار ارائه دهند.

تماس بگیرید