مرکز صادرات صابون به ترکمنستان

مرکز صادرات صابون به ترکمنستان در سال 1375 برای نخستین بار در تهران فعالیت خود را آغاز نمود. کشور های زیادی خریدار این محصول هستند که علاوه بر ترکمنستان میتوان به هلند و سوئد اشاره نمود. در تولید این محصول، از مواد درجه یک استفاده شده است. همچنین از برترین تجهیزات و دستگاه ها جهت تولید آن بهره گرفته شده است.

مرکز صادرات صابون به ترکمنستان

طرز تهیه صابون مراغه در منزل

طرز تهیه صابون مراغه در منزل شاید جالب باشد که بدانید، با یادگیری طرز تهیه صابون مراغه، می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. لازم است بدانید که این محصول از  ترکیباتی حاصل می‌شود که شامل روغن گیاهان و حیوانات بوده و به همین خاطر دارای پایه طبیعی می‌باشد. همچنین در این صابون، ماده ای به نام گلیسیرین وجود دارد که باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نماید. به منظور تهیه یک صابون خانگی، کافیست یک پیمانه روغن گلیسیرین را به همراه یک قاشق آبلیمو مخلوط نموده و آن را با دو پیمانه پودر صابون که قبلا از عطاری ها تهیه کرده اید، ترکیب کنید. یکی از مزیت های این محصول آن است که قابل استفاده برای پوست های چرب، معمولی و خشک می‌باشد بنابراین بدون نگرانی می‌توانید از آن استفاده کنید. از آن جا که هر شخصی، علاقه مند به نوعی عطر خاص است، شما می‌توانید این صابون را در رایحه های متفاوت تولید نمایید. برای مثال با افزودن کمی گلاب، عطر دلنشینی به صابون خواهید داد. همچنین لازم است گفته شود این محصول ضد حساسیت است و مصرف آن باعث ایجاد جوش و لک نخواهد شد. یکی از بهترین مزایای آن، این است که باعث سوزش چشم نمیشود و برای استحمام نوزادان بسیار گزینه مناسبی است. توصیه میکنیم به صورت روزمره برای شست و شوی دست ها و صورت از آن استفاده کنید، زیرا موجب آبرسانی بیشتر به پوست شده و در نتیجه رطوبت آن را حفظ می‌کند. تحقیقات نشان داده است این محصول قادر است برخی از ناراحتی های پوستی را نیز برطرف نماید.

شرکت های صادرات صابون به ترکمنستان

شرکت های صادرات صابون به ترکمنستان شرکت صادرات صابون به ترکمنستان، برای اولین بار در تهران تأسیس شد. به دلیل تقاضای زیاد خریداران، این مجموعه فعالیت خود را گسترش داده و در تبریز، اراک و کرج نیز شرکت هایی در راستای صادرات این کالا شروع به کار نمود.  صابون در بسته بندی های بزرگ و کوچک عرضه می‌گردد. این محصولات، قبل از رسیدن به خط مونتاژ، از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس در بسته بندی های بهداشتی، با قیمتی کاملا  مناسب به کشور های همسایه نظیر ترکمنستان صادر می‌شوند.

تماس بگیرید