مرکز عرضه صابون گلمر ضد التهاب

صابون گلمر نوعی صابون گیاهی است، مواد اولیه صابون در تولید اکثر صابون ها یکی است ولی صابون های گلمر دارای عصاره های گیاهی هستند که برای پوست مفید است. فروش مستقیم صابون سبب حذف واسطه ها می شود در نتیجه صابون با قیمت مناسب تری به دست مشتری می رسد. شرکت تولیدی گلمر به منظور جایگزین کردن صابون های وارداتی که با قیمت های بسیار زیادی در بازار عرضه می شود، صابون های آنتی باکتریال و کاملا گیاهی را تولید کرده است که با استقبال خوبی مواجه شده.

مرکز عرضه صابون گلمر ضد التهاب

مواد اولیه طبیعی صابون گلمر

مواد اولیه طبیعی صابون گلمر صابون های گلمر از عصاره های گیاهی و روغن های پالم درجه یک تولید شده اند و در تولید آنها از چربی های حیوانی استفاده نشده است.

صابون گیاهی گل بابونه گلمر، به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

این صابون ها حالت درمانی دارند و پس از اینکه تاثیر صابون را روی پوست خود دیدید نباید مصرف صابون را قطع کنید و تا پایان دوره مصرف آن را استفاده کنید.

صابون  ضد التهاب گلمر دارای عصاره طبیعی بابونه است که به نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند، بابونه یک آنتی اکسیدان و صد التهاب قوی است که پوست را ضد عفونی کرده و به دلیل لایه برداری خفیفی که انجام می دهد، سبب روشن شدن پوست نیز می شود.

نکته قابل توجه در مورد صابون ها این است که صابون مستقیماً با پوست در تماس است و پوست اولین چیزی است که در برخورد با افراد مورد توجه قرار می گیرد، پس باید در انتخاب صابون دقت کنید و صابونی را که مناسب پوستتان است خریداری نمایید.

امروزه افرادی سودجو سعی دارند صابون هایی که ممکن است در شرایط غیر بهداشتی تولید شده باشند را به فروش برسانند، از این رو در هنگام خرید صابون باید به بسته بندی و پلمپ بودن آن توجه کنید.

شرکت تولیدی گلمر برای انواع تیپ های پوستی صابون های مناسب را تولید کرده که این صابون ها با مدل های وارداتی که با قیمت بسیار بالا تری به فروش می رسند، برابری می کند. جهت استفاده از این صابون ها ابتدا پوست خود را مرطوب کنید سپس کف صابون را به مدت ۳_۲ دقیقه روی پوستتان ماساژ دهید و بعد پوست صورت خود را به خوبی آبکشی نمایید.

فروش مستقیم صابون گلمر ضد التهاب

فروش مستقیم صابون گلمر ضد التهاب فروش مستقیم صابون گلمر در مراکزی انجام می شود که بدون واسطه از کارخانه خرید می کنند و محصول را به قیمت بسیار مناسب تر به دست مشتری می رسانند. این محصول در داروخانه ها و برخی از فروشگاه ها هم موجود است.

تماس بگیرید