مرکز پخش پودر صابون رنگی 2 کیلوگرمی

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و علم مواد شوینده متنوعی تولید و روانه باز می‌شوند. در این میان صابون بی شک یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین مواد  شوینده و آرایشی بهداشتی موجود است که به علت ویژگی های منحصر به فرد خود طرفداران زیادی دارد. 

صابون ها انواع متفاوتی دارند و ما امروز قصد داریم پودر صابون رنگی را به شما معرفی کنیم.

مرکز پخش پودر صابون رنگی 2 کیلوگرمی

ویژگی های منحصر به فرد پودر صابون

ویژگی های منحصر به فرد پودر صابون

صابون انواع متفاوتی دارد و با توجه به نوع و مواد تشکیل دهنده کاربردهای متفاوتی نیز دارد. تاکنون چندین نوع صابون با اسانس ها و خواص و ویژگی های متفاوت به بازار عرضه شده اند اما صابون پودری رنگی یکی از جدیدترین محصولات در این حوزه است که ویژگی های منحصر به فرد آن باعث جلب توجه عام و خاص مردم شده است.

اما ویژگی پودر صابون چیست؟

  1. این محصول برای شست و شوی لباس نوزادان و کودکان گزینه ای بسیار کاربردی است.
  2. برخلاف سایر محصولات و مواد شوینده فاقد مواد حساسیت زا بوده و کاملا از روغن ها گیاهی ساخته شده است.
  3. کف این محصول کنترل شده بود و بر خلاف سایر محصولات مصرف کننده دغدغه کف زیاد و یا کم حین شست و شو را ندارد.
  4. عطر و رایحه ای فوق العاده قوی داشته و ماندگاری طولانی روی لباس ها دارد.
  5. مناسب شست و شو با دست و یا ماشین لباس‌شویی است.
  6. پاک کنندگی بسیار بالا و قوی از دیگر ویژگی های این محصول است و می‌تواند لکه حاصل از هر الودگی را بشوید.
  7. به بافت لباس هیچگونه آسیبی نمی‌رساند و لطافت لباس ها را از بین نخواهد برد. بنابراین نیاز به استفاده نرم کننده لباس همراه با پودر صابون نیست.

انچه گفته شد تنها بخشی از صدها ویژگی منحصر به فرد پودر صابون است. برای اطلاع از سایر ویژگی ها ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل یکبار پودر صابون رنگی را مصرف کنید و از تجربه استفاده از این محصول لذت ببرید.

آخرین قیمت پودر صابون رنگی 2 کیلوگرمی

آخرین قیمت پودر صابون رنگی 2 کیلوگرمی

پودر صابون با توجه به شرکت تولید کننده، مواد به کار رفته در تولید محصول و نیز حجم بسته بندی قیمت های متفاوتی دارد. اما این دلیل مناسبی برای خرید پودر صابون گران قیمت نیست، زیرا ما اکنون قصد معرفی یک مرکز فروش پودر صابون را داریم که این محصول را با قیمت های شگفت انگیزی به شما مصرف کنندگان عرضه می کند.

شرکت صابونی، با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مواد شوینده و به ویژه صابون ها یکی از پیشگامان در این عرصه است. محصولات با کیفیت و به روز و نیز قیمت های استثنائی از ویژگی های بارز این مجموعه است.

شما با رفتن به بخش فروش این مجموعه می‌توانید قیمت پودر صابون را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و علایق خود پودر صابون رنگی با اسانس مورد نظر خود را تهیه کنید البته با قیمتی بسیار مناسب و کمتر از سایر شرکت های عرضه کننده.

تماس بگیرید