نرخ پودر لباسشویی فله دوران

برای شستشوی لباس های سفید، مشکی، رنگی و…استفاده از پودرهای لباسشویی سال هاست که رواج داشته و بهترین پاک کننده لباس محسوب می شود. این مجموعه علاوه بر کارهای بسته بندی، پودر لباسشویی فله دوران را با کیفیت بسیار عالی و قیمت پایین ارائه می دهد. نرخ پودر لباسشویی فله دوران از هر جای دیگر مناسب تر بوده و کیفیت این پودر با نمونه های بسته بندی شده هیچ تفاوتی ندارد و همان پاک کنندگی را انجام می دهد، تنها تفاوت در ظاهر و نوع بسته بندی است. پس با کمترین قیمت می توانید به صورت فله این پودرها را خریداری نمایید.

نرخ پودر لباسشویی فله دوران

چند ویژگی پودر لباسشویی درجه یک

چند ویژگی پودر لباسشویی درجه یک یک پودر لباسشویی درجه یک باید دارای آنزیم های فعال و دانه های ریز سبز و آبی باشد تا پاک کنندگی خوبی را انجام دهد و در عین حال نرم و یکدست باشد. پودرهایی که دارای دانه های درشت هستند احتمال آسیب رسانی به لباس را بالا برده و در آب به خوبی حل نمی شوند. اما پودرهای نرم محلول در آب هستند و سریعا فعال شده و پاکیزگی فوق العاده ای را به همراه دارند.

یک پودر لباسشویی خوب و مرغوب معطر است و پس از استفاده عطر ملایمی روی لباس جای می گذارد و البته با وجود این عطر و بو اصلا ایجاد حساسیت نمی کند و با هر پوستی سازگار است. اگر پودر با کیفیتی انتخاب کنید می توانید همه ی لباس ها چه لباس های کودکانه و بزرگسال را با این پودر شستشو دهید و بدون آنکه نگران آسیب زدن به لباس ها یا دستگاه ماشین لباسشویی خود باشید از آن استفاده کنید.

پودر مناسب و مرغوب لباس ها را نرم و لطیف کرده و ایجاد اصطکاک نمی کند و اگر کامل آبکشی انجام شود لکه های سفید روی لباس به جا نخواهد ماند. پودر فله دوران تمامی این ویژگی های خوب را دارد و کاملا استاندارد است. با خیال آسوده شستشوی بهداشتی لباس های خود را به پودر دوران بسپارید و نگران تغییر رنگ یا آسیب رسانی به لباس هایتان نباشید.

قیمت پودر لباسشویی فله دوران

قیمت پودر لباسشویی فله دوران این مجموعه انواع و اقسام پودر لباسشویی فله دوران، پودر دستی و ماشینی و پودر صابون و رشته صابون و صابون مراغه و دانه رنگی پودر لباسشویی را با استفاده از مواد مرغوب و با فرمول های شیمیایی دقیق و مناسب تولید و پخش می کند. نرخ پودر رختشویی در این شرکت پایین و مقرون به صرفه است علی الخصوص پودر فله دوران که در کنار کیفیت عالی بهترین قیمت را دارد و در هر بار استفاده با میزان کمی از این پودر کلیه لباس ها شسته و تمیز و لطیف می شوند.

تماس بگیرید