نمایندگی فروش صابون رشته ای ارزان

نمایندگی فروش صابون رشته ای ارزان، سالها قبل برای نخستین بار فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. این محصول در بسته بندی های بهداشتی عرضه می‌گردد. در تولید این محصولات، تمامی استاندارد ها رعایت شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تمامی آن ها قبل از رسیدن به خط مونتاژ از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نمایندگی فروش صابون رشته ای ارزان

قدرت تمیزکنندگی بالا صابون رشته ای

قدرت تمیزکنندگی بالا صابون رشته ای عوامل زیادی باعث شده است قدرت تمیز کنندگی صابون رشته ای بالا باشد که ما در این مطلب به آن می‌پردازیم.

در واقع برای تولید رشته صابون، مراحل زیر انجام می گیرد: ابتدا با دادن حرارت کافی به چربی و روغن ها آن ها را به اندازه کافی رقیق می کنند، سپس با افزودن آب و گلیسیرین موجب خنثی نمودن اسید های چرب می شوند. سپس با تقطیر و تصفیه این اسید، صابون تولید می شود. مواد موثری که در این صابون وجود دارد عبارت است از: اسید های چرب لوریک، سدیم کلراید، انواع روغن های گیاهی و اسید سیتریک. مواد نامبرده، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته و قوی ترین لکه ها را از بین می برد. این صابون پس از تولید، مورد آزمایش قرار می گیرد. نتایج آزمایشات نشان داده است این محصول، برای انواع لباس های کاموایی و نخی موثر است. همچنین مواد به کار رفته در آن به گونه ای است که برای کودکان، حساسیت ایجاد نخواهد کرد بنابراین یکی از موارد مصرف آن، برای البسه کودکان و نوزادان است. این صابون در رنگ ها و اسانس های مختلف تولید شده و برای شست و شوی دست ها نیز قابل استفاده است و رایحه دلنشین آن موجب خوش بو شدن دست ها می شود. صابون رشته ای، به دلیل داشتن ساختاری متفاوت و رشته ای، قابلیت آن را دارد که به هر میزان دلخواه می‌توان آن را در ظروف یک بار مصرف قرار داده، و در مسافرت ها از آن استفاده نمود. همچنین دانش آموزان می توانند هر روز مقدار کمی از آن را با خود به مدرسه برده و از آن استفاده نمایند.

وارد کننده صابون رشته ای ارزان

وارد کننده صابون رشته ای ارزان صابون رشته ای، سال های زیادی است که مورد توجه مردم سراسر کشور قرار گرفته است.

بسیاری از کشور ها وارد کننده صابون هستند که از میان آن ها ایران یکی از کشور هایی است که مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است. بهترین صابون رشته ای، در مراکز فروش مواد شوینده و بهداشتی ما در همه شهر ها موجود است. این صابون با رایحه های متفاوت و بسیار خوش بو، جایگاه ویژه در بین مواد شوینده دارد. برای دریافت این محصول، با قیمت مناسب به مراکز عمده پخش صابون رشته ای مراجعه نمایید.

تماس بگیرید