نمایندگی فروش صابون هتلی طراوت کوچک

صابون هتلی طراوت از قدیمی ترین صابون هایی است که در هتل ها به صورت مستقل در بسته بندی های مخصوصی جایگاه عالی دارد. 

نمایندگی فروش صابون هتلی طراوت کوچک

کیفیت بسیار بالا صابون هتلی طراوت

کیفیت بسیار بالا صابون هتلی طراوت در هتل ها و مراکز مستقل باید بهترین محصولات بهداشتی برای مشتریان فراهم باشد زیرا اگر مثلاً صابون هتل از کیفیت عالی برخوردار نشود و باعث شود پوست صورت خراب شود و آلرژی برای پوست ایجاد کند به مرور زمان مشتریان هتل کاهش پیدا می کنند. 

صابون هتلی طراوت با توجه به کوچک بودن قابل استفاده در هتل ها ، مراکز اقامتی ، مدارس ، مسافرت ها و غیره استفاده می شود. صابون هتلی از جمله محصولات شوینده برای مراکز مثل هتل و مسافرت می باشد. 

این صابون ها به صورت تک نفره مصرف می شود و در بهداشتی بودن آن شکی نیست چرا که هر یک از صابون ها در داخل پاکت های کوچک و پلمپ شده قرار دارد. 

مصرف کننده می تواند آن را به صورت فردی و مستقل استفاده کند این محصول بسته وزن های مختلفی قابل عرضه است. فروش آن مشتری های زیادی را جذب خود کرده است و خوشبختانه افراد مصرف کنند از این صابون ها رضایت کامل را دارند این محصول در بسته بندی های بسیار شیک توانست فروش زیادی داشته باشد. 

افرادی که هتل دار هستند استقبال زیادی کردند محصولات بهداشتی هتل ها به صورت مستقل و تک نفره استفاده می شود. 

یعنی در یک اتاق هتل که چهار نفر در آن اقامت کرده آمد برای هر فرد حاضر داخل اتاق وسایل مستقل و بهداشتی مسئولین هتل دار برای آن فراهم می کنند. 

محصولات بهداشتی داخل هتل از : صابون ، شامپو ، خمیر دندان ، حوله ، کرم مرطوب کننده ، نه دندان تشکیل شده است. 

مرکز عرضه صابون هتلی طراوت کوچک

مرکز عرضه صابون هتلی طراوت کوچک در مراکز فروش و پخش صابون هتل مثل کارخانه کیفیت بالا صابون یکی از موارد مهم محصول به حساب می آید چرا که اگر محصولات کیفیت خوبی نداشته باشد مشتریان از آن کالا خریداری نمی کنند. 

کارخانه تولیدی پس از تولید صابون هتل آن را به وسایل نقلیه سنگین به سطح کشور منتقل می کنند و به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رساند. 

این صابون های که در هتل استفاده می شود در خود ویتامین های مختلفی دارند و که به پوست آسیب نزند. و انواع این صابون های هتل بو و عطر های مختلفی دارند که با استشمام کردن صابون متوجه آن میشوید. 

کارخانه تولید عرضه صابون هتلی را با فروش عمده با قیمت ارزان و مرغوب به صرفه توانستند فروش زیادی داشته باشند. این صابون ها در شکل اندازه های مختلفی تولید و عرضه می گردد. 

تماس بگیرید