نمایندگی فروش صابون 75 گرمی

صابون 75 گرمی در برندهای مختلفی تولید می شود. این صابون ها بر اساس نیاز بازار در انواع مختلف ساخته می شود تا مورد توجه خریداران قرار گیرد. نمایندگی فروش صابون 75 گرمی در سطح شهرها وجود دارند که به صورت عمده و جزیی، این محصول را به بازار عرضه می کنند.

نمایندگی فروش صابون 75 گرمی

مهمترین ویژگی های صابون استاندارد

مهمترین ویژگی های صابون استاندارد صابون یک ماده پاک کننده چربی می باشد که از ترکیب نمک سدیم یا پتاسیم اسید چرب تشکیل شده است. از آنجایی که آب توانایی تمیز کردن و پاکسازی پوست از چربی ها را ندارد، شیمیدانان به فکر ساخت ماده ای با قابلیت سازگاری با چربی ها بودند که چربی ها را در خود حل کند. صابون از نظر مولکولی دارای دو بخش چربی دوست و آب دوست است. به همین جهت از یک طرف در آب حل شده و از طرف دیگر، چربی ها را در خود حل کرده و سبب پاک کنندگی پوست از چربی ها می شود.

صابون از سه بخش تشکیل شده است: 

  • مواد چرب: گلیسیرید و اسیدهای چرب از پرمصرف ترین چربی ها در صابون است. همچنین از روغن نارگیل، روغن نخل و چربی حیوانی نیز استفاده می شود 
  • مواد قلیایی: شامل هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم است
  • مواد افزودنی: این مواد جهت اضافه کردن سایر خاصیت ها به صابون اضافه می گردد تا عملکرد صابون بالا رود

از مهمترین ویژگی های صابون استاندار می توان به نسبت مواد اولیه تشکیل دهنده آن اشاره کرد. مواد اولیه صابون باید در نسبت استاندارد تعیین شده با یکدیگر ترکیب شوند تا به پوست آسیب نرسد و به راحتی در آب و چربی حل شود و در نهایت توانایی پاکسازی پوست را داشته باشد.

خرید صابون 75 گرمی با بهترین قیمت

خرید صابون 75 گرمی با بهترین قیمت جهت خرید صابون 75 گرمی با بهترین قیمت می توانید در این سایت سفارش دهید. قیمت صابون 75 گرمی بر اساس نوع برند سازنده و کیفیت مواد اولیه و وزن هر صابون، تعیین می گردد.

فروش صابون استاندارد در بسیاری از مراکز خرید و نمایندگی های فروش صورت می پذیرد. صابون به دلیل عملکرد مناسب در پاکسازی پوست و همچنین قیمت مناسب آن، سبب شده که جز پرفروش ترین محصولات شوینده قرار گیرد و بسیاری از افراد به سمت خرید این محصول به عنوان مناسب ترین شوینده روی آورند. از همین رو صابون در اکثر فروشگاهها جهت خرید در دسترس می باشد.

همچنین جهت خرید عمده صابون استاندارد در انواع برندها از طریق این سایت سفارش خود را ارسال کنید و یا از طریق شماره تماس های درج شده در سایت، با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

تماس بگیرید