واحد تولید صابون رختشویی گل نرگس

صابون رختشویی گل نرگس از مواد پایه طبیعی ساخته شده است، موادی که سازگار با طبیعت هستند و به دلیل این که فاقد مواد حساسیت زا هستند، حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند. صابون رختشویی بسیار اقتصادی و با صرفه است. قدرت پاک کنندگی این صابون مناسب بوده و رایحه مطبوع و ملایمی دارد. برای اطلاع از واحد تولید صابون رختشویی گل نرگس با ما همراه باشید.

واحد تولید صابون رختشویی گل نرگس

عدم وجود مواد شیمیایی در صابون رختشویی

عدم وجود مواد شیمیایی در صابون رختشویی

دلیل استفاده روز افزون از صابون رختشویی عدم وجود مواد شیمیایی صابون است. ماده اصلی و پایه این صابون  پیه است. پیه از گلیسیرید های حاصل از آب کردن چربی جامد گاوی همراه با بخار به دست می آید. پیه روی بخار آب را به راحتی میتوان جمع آوری کرد. برای این که قابلیت انحلال صابون پیه را افزایش دهند به آن روغن نارگیل اضافه می کنند. ماده اولیه بعدی صابون، روغن دنبه است که از چربی حیوانات کوچک اهلی مانند گوسفند به دست می آید.

از دیگر مواد مورد استفاده در صابون رختشویی می توان به پتاس سوز آور، سود سوز آور، نمک، و ترکیبات سدیم مانند سدیم سیلیکات، سدیم کربنات و سدیم بی کربنات اشاره کرد.

از ویژگی های مهم صابون رختشویی که به دلیل استفاده از مواد طبیعی در آن است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی صابون فاقد مواد حساسیت زا برای پوست است.

۲. به دلیل طبیعی بودن و عدم ایجاد حساسیت، مناسب شستشوی البسه با دست است.

۳. این صابون مناسب شستشوی لباس های ظریف و لباس های زیر و البسه کودکان است و علاوه بر این که به بافت لباس آسیبی نمی رساند و پوست لطیف کودکان را نیز اذیت نمی کند.

۴. رایحه آن مطبوع و ملایم است.

۵. مواد پایه آن یعنی پیه و دنبه طبیعی هستند و با طبیعت سازگار بوده و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.

واحد تولید صابون رختشویی گل نرگس 20 گرمی

واحد تولید صابون رختشویی گل نرگس 20 گرمی

قیمت  صابون رختشویی به دلیل استفاده از چربی های طبیعی ارزان قیمت، نسبت به سایر شوینده ها پایین تر است و این دلیل دیگر برای خرید این نوع از شوینده های طبیعی است. البته به دلیل افزایش مواد شوینده غیر صابونی در بازار مصرف تولید این صابون کاهش چشمگیری داشته ولی این کاهش تولید دلیلی برای رد خاصیت های آن نیست. برای اطلاع از واحدهای تولید صابون رختشویی گل نرگس با وزن ۲۰ گرم کارشناسان و مسئولان فروش سایت ما به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و اطلاعات به شما هستند. از طریق این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را با تعداد دلخواه به صورت عمده یا جزئی سفارش دهید.

تماس بگیرید