پخش عمده صابون هتلی ۱۵ گرمی پیروز

صابون جزء مواد بهداشتی پر طرفدار است که امروزه با توجه به شرایط بیماری و کرونا، استفاده آن روز به روز افزایش می یابد. برای مصارف مانند هتل بخاطر نوع کاربری خود، صابون های کوچک تک نفره سفارش داده می شود. در این میان صابون های هتلی ۱۲ گرمی پیروز توصیه می گردد. صابون های هتلی ۱۲ گرمی پیروز را از نمایندگی های سراسر کشور می توان تهیه کرد و انواع واقسام آن را می توان برای مصارف هتل، مهمان سراها و .. به کار برد. مواد بهداشتی با کیفیت یکی از دلایل انتخاب مردم برای هتل مورد نظر است. صابون هتلی ۱۵ گرمی پیروز با کیفیت بسیار خوبی که دارد و قیمت مناسب آن مقرون به صرفه بوده و مورد توجه اکثر هتل داران می باشد.

پخش عمده صابون هتلی 15 گرمی پیروز

آشنایی کامل با خصوصیات صابون ها

آشنایی کامل با خصوصیات صابون ها صابون یکی از محصولات پر طرفدار بهداشتی است که اهمیت بسیاری در هنگام شست و شو و استحمام دارد.صابون هتلی عمده از جمله مهمترین ملزومات هتلی تولید شده در کارخانجات محسوب می گردد. صابون هتلی جزء پک های بهداشتی هتل می باشد. مشتریان و خریداران صابون هتلی می توانند از هر نقطه دنیا محصول خود را سفارش دهند. صادرات صابون هتلی از جمله تجارت پر سود شناخته می گردد. اکثر هتل ها و مهمان سراهای لوکس صابون های هتلی را از تولیدی خریداری کرده و در بسته بندی های شیک در پک های بهداشتی قرار می دهند. هتل های مختلف جهت جلب رضایت مصرف کنندگان، انواع مختلف صابون ها را با اشکال مختلف سفارش می دهند. انواع صابون هتلی تولید شده در بازار متنوع است و مطابق با کیفیت و قیمت آن می توان سفارش داد.

برخی از صابون های هتلی، به عنوان صابون تزئینی شناخته شده و مصرف کاربردی ندارند تنها برای جلب مشتری و ظاهری زیبا پسند دارند. صابون هتلی تزئینی بیشتر در امر صادرات صابون مورد استفاده قرار می گیرد. صابون تزئینی هتلی برای سفارشات خاص تولید شده و ظرافت و زیبایی زیادی دارد. صابون های هتلی در ابعاد تک نفره تولید شده و در اختیار مراکز اقامتی قرار می گیرد.

انواع مختلف صابون های هتلی به شرح زیر است: – صابون هتلی حمام – صابون هتلی جهت شست و شوی دست – صابون هتلی جهت شست و شوی صورت – صابون هتلی آرایشی( جهت شست و شو و پاک کردن آرایش باید از مواد لطیف و عصاره های گیاهی بدون عوارض تولید شود). صابون هتلی لباسشویی به طور کلی صادرات صابون هتلی بر اساس رنگ، وزن، برند، رایحه و نوع بسته بندی انواع مختلفی دارد. صادرات صابون هتلی با رایحه و ظاهرهای زیبا در مقایسه با دیگر صنایع توانسته موفق تر عمل کند و درصد زیادی از صادرات سالیانه را به خود اختصاص دهد.

فواید کلی استفاده از صابون

فواید کلی استفاده از صابون صابون هتلی ۱۲ گرمی دارای ویزگی ها و خواص متعددی هستند. از جمله صابون هتلی ۱۲ گرمی سایز مناسب آن جهت جا به جایی و بسته بندی آسان است. صابون هتلی ۱۲ گرمی مرغوب بر حسب نوع مواد افزودنی دارای رایحه و عطری ملایم بوده و خاصیت میکروب زدایی و ضد عفونی کنندگی بالایی دارد. صابون مرغوب پوست را خشک نمی کند و بافت صورت و پوست دست را نرم کرده و رطوبت آن را حفظ خواهد کرد. در برخی موارد صابون هتلی مرغوب نقش یک آبرسان مناسب پوست را ایفا می کنند. گرانول یا پودر صابون لباسشویی باید کاملاً صابون، صاف و یکدست باشد.

آب با سختی ۲۰۰ قسمت در میلیارد (از نظر کربنات کلسیم) نباید بوی بدی داشته باشد و قدرت کف کنندگی و پاک کنندگی خوبی داشته باشد. اگر رطوبت پودر صابون لباسشویی نوع اول بیشتر از ۶ یا پودر صابون نوع دوم بیش از ۱۵ درصد وزنی باشد، پودر صابون مذکور غیراستاندارد و طبق مشخصات ایران مردود است. استاندارد ملی است و ارزش مصرف ندارد. این نوع صابون نیز از صابون زدن چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی با خاصیت قلیایی مناسب به دست می آید و حاوی مواد حاوی درصد بالایی روغن است. مواد پرچرب عبارتند از اسیدهای چرب (اسید نارگیل و اسید استئاریک و غیره) و روغن های غیر صابونی سازی (لانولین، وازلین و …) و مواد چرب (روغن زیتون، روغن هسته خرما و نارگیل) افزودنی هایی مانند دی اکسید تیتانیوم استفاده می شود. سولفات منیزیم، سیلیکات سدیم، EDTA، گلیسیرین، لانولین و ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی باعث بهبود کیفیت صابون شدند. در صورت استفاده از گلیسیرین در فرمول صابون مذکور، حداکثر تا ۳ درصد وزنی از کل مقدار مواد چرب جایگزین گلیسیرین مجاز خواهد بود.

چگونه صابون مناسب پوست خود انتخاب کنیم؟

چگونه صابون مناسب پوست خود انتخاب کنیم؟ خرید انواع صابون های هتلی به روش های مختلفی انجام می گردد. صابون های هتلی معمولا به صورت عمده خریداری می شود. بهترین روش خرید صابون هتلی و تک نفره، سفارش آنلاین از طریق سایت های مجاز نمایندگی های معتبر است.

با خرید صابون هتلی از طریق نمایندگی های معتبر و سایت های مجاز، می توانید به قیمت تولیدی خریداری نمایید. نکته حائز اهمیت در خرید صابون هتلی، توجه به کیفیت و رایحه آن است. کیفیت صابون بر حسب کیفیت مواد اولیه آن مشخص می گردد. صابون مرغوب علاوه بر خاصیت پاک کنندگی باید خاصیت ضدعفونی نیز داشته باشد. کیفیت صابون هتلی با درجه پاک کنندگی آن تعیین می گردد.

به هر میزان که درصد الکل به کار رفته در ترکیبات مواد اولیه صابون هتلی کمتر باشد، خشک کنندگی پوست بعد از شست و شو کمتر است. دارا بودن مواد با کیفیت همانند گلیسیرین در بافت صابون هتلی سبب خاصیت نرم کنندگی بالای صابون می شود. خرید صابون هتلی برای مصارف مختلف از جمله، ضد عفونی کننده و پاک کننده و حتی جنبه تزئینی انجام می شود. سفارش خرید بر طبق نوع صابون و کیفیت آن به شرکت تولیدی داده شده و حتی برخی از هتل های لوکس خواستار درج نام و لوگوی هتل خود بر روی جعبه صابون هتلی خود هستند که این نوع سفارش، جنبه تبلیغاتی عالی برای هتل مورد نظر فراهم می کند. خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی، اطمینان از کیفیت صابون را به شما می دهد.

فروش عمده صابون هتلی ۱۵ گرمی پیروز

فروش عمده صابون هتلی 15 گرمی پیروز مراکز بسیاری در سراسر کشور و حتی بازارهای خارج از کشور تحت نام و برندهای مختلفی در زمینه عرضه صابون هتلی فعالیت دارند. فروش صابون هتلی عمدتا از طریق تولیدی ها و کارخانجات به صورت عمده انجام می گیرد. فروش عمده صابون هتلی، برای هتل داران و خریدارن صرفه اقتصادی داشته و در هزینه و وقت خریداران صرفه جویی می شود. فروش صابون هتلی در حجم بالا تنها از طریق صادرات انجام می گیرد.

تماس بگیرید