پخش کننده صابون ارزان قیمت

صابون یکی از صدها مواد بهداشتی و آرایشی است که افراد برای پوست خود استفاده می کنند.صابون ها بر اساس سایز،عصاره و نوع با یکدیگر تفاوت دارد.

برخی بر این باور هستند که صابون ارزان قیمت دارای کیفیتی خوبی نیست اما اینطور نیست گاهی تولید کنندگان بدون در نظر گرفتن واسطه ها محصولات بهداشتی خود را به فروش می رسانند به همین دلیل قیمتی ارزان دارد،بنابراین همیشه قیمت پایین بودن محصولی دلیل بر پایین بودن کیفیت آن ندارد.

پخش کننده صابون ارزان قیمت

آیا استفاده مکرر از صابون عوارض دارد؟

آیا استفاده مکرر از صابون عوارض دارد؟ آیا استفاده مکرر از صابون برای پوست می‌تواند عوارضی برای پوست داشته باشد؟

۱-از بین بردن رطوبت پوست:همه می دانیم که پوست دارای رطوبت است این امر به طور طبیعی سبب می شود پوست دچار خشکی نشود اما اگر به طور مدارم با استفاده از مواد شوینده پوست را شستشو دهید رطوبت پوست از بین می رود،و در برخی از افراد سبب خشکی پوست می شود.

۲-ایجاد جوش:با توجه به اینکه صابون ها با ترکیب مواد شیمیایی و طبیعی تولید می‌شوند،همیشه هستند کسانی که به برخی از مواد درون مواد آرایشی  و بهداشتی حساسیت داشته و پوست آن ها نسبت به آن واکنش نشان می دهد.این واکنش ممکن است خود را به طور آکنه یا جوش بروز دهد.به همین دلیل توصیه می شود زیاد از مواد شوینده برای شستشوی صورت استفاده نکنید یا اگر عادت به این کار دارید سعی کنید نوع پوست خود را شناسایی و بر طبق نوع پوست شوینده مناسب را انتخاب کنید.

چند نوع پوست داریم؟چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟

•پوست خشک:اگر وقتی به پوست خود دست می زنید چربی خاصی احساس نمی کنید پس احتمال دارد دارای پوست خشک باشید،کسانی که دارای پوست خشک هستند  به راحتی جوش نمی زنند.

•پوست چرب:پوست های چرب معمولا حالت براقی دارند و بیشتر جوش می زنند.

•پوست مختلط:کسانی که دارای چنین پوستی هستند جز افراد خوشبخت هستند چون در چربی پوست این افراد در حالت تعادل است و کمتر جوش می زنند.

برای اینکه نوع پوست خود را بشناسید اول باید پوست خود را خوب بشویید،پس از خشک شدن صورت در آینه به خود نگاه کنید اگر صورتتان حالت چربی داشت پس نوع پوست شما چرب است،حال یک لایه دستمال کاغذی را روی قسمت پیشانی،گونه ها و چانه قرار دهید و کمی فشار دهید اگر پس از چند دقیقه که آن را بر میدارید دستمالی که روی پیشانی و چانه بوده است چرب و دیگر نقاط چرب نبود شما دارای پوست مختلط هستید،اگر دستمال شما حالت چرب و خیسی به خود نگرفت پس پوست شما  از نوع خشک است. 

فروشنده اصلی صابون ارزان قیمت

فروشنده اصلی صابون ارزان قیمت گاهی تولید کننده انواع  خود دست به فروش محصول به طور مستقیم و بدون در نظر گرفته واسطه ها می زند،این نوع فروش بسیار به نفع خریداران است به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسب تری دارد به این ترتیب فروشنده اصلی صابون در این معامله ها خود تولید کننده است.برای خرید به این حالت ساده ترین راه این است که سایت فروش محصول مراجعه کنید.

تماس بگیرید