پخش کننده مایع ۲۰ لیتری فرشتا

امروزه نقش محصولات بهداشتی در زندگی روزمره زیاد می باشد. به خصوص برای این روزا که درگیر ویروس کرونا هستیم، اهمیت این محصولات چند برابر می شود.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با گروه مایعات شوینده و یکی از برند ها که به نام برند فرشتا شناخته می شود و در بازار می توانیم به شکل سفید کننده فرشتا ۴ کیلوگرمی و مایع ۲۰ لیتری فرشتا نیز مشاهده کنیم، صحبت کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

پخش کننده مایع 20 لیتری فرشتا

عوامل موثر بر قیمت مایع دستشویی

عوامل موثر بر قیمت مایع دستشویی همان طور که قطعا مشاهده کرده اید، محصولات بهداشتی با برند های مختلفی به صورت برند خارجی و داخلی، در بازار موجود می باشند. هر کدام از این محصولات، کاربرد های مختلفی دارند و برای محیط های خاصی استفاده می شوند. هر کدام از محصولات ویژگی های خاصی دارند که از بقیه متمایز می شوند.

مایع دستشویی، یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که امروزه می توانیم در بازار با کیفیت و رنگ های مختلف، مشاهده کنیم. البته در خرید این محصولات، نکاتی نیز اهمیت بالایی دارند که لازم است در نظر بگیریم. عوامل مختلفی بر قیمت یک نوع مایع دستشویی می تواند تأثیر گذار باشد. مثلا کیفیت محصول، میزان غلظت پاک کنندگی، نام برند، وزن، مواد شرکت تولید کننده و این چنین عوامل را می توانیم اشاره کنیم.

قیمت گذاری برند فرشتا نیز مانند سایر برند های موجود بازار، با توجه به در نظر گرفتن وزن، کیفیت، میزان غلظت، داشتن کف زیاد و مواد بکار برده شده در این نمونه محصولات و البته مراکز عرضه کننده مایع فرشتا، می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، شما یک مایع دستشویی با قیمت کم نسبت به مابقی مایعات، خریداری کرده اید. پس از استفاده ی کامل آن، حدودا ۲ ماه زمان برده که مایع دستشویی تمام شده. ولی بار بعد، مایع دستشویی با قیمت بیشتر نسبت به بار قبل و با برندی دیگر اما در همان وزنی که قبلا خریده بودید، خریداری کرده اید و پس از استفاده کامل از آن، این بار حدود ۲ ماه و نیم طول کشیده که به اتمام رسیده.

این به این معنی می تواند باشد که غلظت مایع دستشویی که با قیمت بالاتر تهیه کرده بودید، نسبت به قیمت ارزان تر که در گذشته داشتید، بالاتر بوده و شما هر بار برای پاکیزگی دست خود میزان کمتری استفاده داشته اید. پس نتیجه می گیریم که خرید مایع دستشویی با قیمت بالاتر ولی غلظت بیشتر ارزش بالاتری دارد و این از جمله عوامل موثر بر قیمت بالاتر مایعات نسبت به مایعات ارزان تر می باشد.

شما باید یک انتخاب مناسب هم از لحاظ غلظت و هم از لحاظ قیمت داشته باشید که هم مدت زمان بیشتری بتوانید از محصول خود استفاده کنید و هم این که هزینه های خود را در تعداد مایع ظرفشویی، کاهش دهید یا به حداقل برسانید.

مایع دستشویی چگونه تولید می شود؟

حال که در مطلب قبلی با یک سری عوامل تأثیر گذار بر قیمت مایعات آشنا شدیم، می خواهیم بگوییم که مایع دستشویی به چه نحوی تولید می شود.

برای تولید مایعاتی که در فروشگاه ها و مراکز فروش عمده موجود می باشند، همانطور که حتما دقت داشته اید، مجوز های استاندارد و بهداشتی هایی لازم است که باید از طریق وزارت بهداشت گرفته شود که معمولا این نوع مجوز ها بر روی بسته بندی های این محصولات هک شده و می توانیم مشاهده کنیم.

مایع های دستشویی معمولا از ماده ای شیمیایی به نام تگزاپون ساخته می شود. به دلیل این که یک نوع ماده ی ترکیبی کف آور و پاک کننده می باشد. البته این ماده باعث تحریک کنندگی پوست می شود و می تواند پوست را خشک کند. به همین دلیل در کنار آن حتما باید از مواد آمفوتریک و غیر یونی نیز در مایعات استفاده شود تا با ترکیب با هم، باعث جلوگیری از خشکی و آسیب رساندن به پوست شود.

یکی دیگر از موادی که در مایعات اسفاده می شود، سدیم کلرید یا همان نمک خوراکی است. از این ماده برای بالا بردن غلظت مایعات استفاده می شود. وقتی در کنار دیگر مواد مایعات، این ماده را اضافه کنیم، محصول نهایی غلظت دار می شود. مانند مایعاتی که دارای غلظت زیادی هستند.

به عنوان نمونه فرمول ساخت مایع دستشویی خوب به شکلی است که معمولا می تواند بدون اکسیدان، فرمالین و پارابن باشد و همچنین حاوی ویتامین و ترمیم کننده برای پوست دست، حاوی رایحه های مختلف در رنگ های متنوعی می باشد. بطور معمول، جنس بسته بندی مایعات، از پلی اتیلن یا پلاستیک می باشد.

امروزه مایعات دستشویی آنتی باکتریال، به دلیل جلوگیری از انواع ویروس ها کاربرد زیادی دارند. چرا که قیمت انواع ژل های ضد عفونی و پاک کننده دست، نسبت به مایعات دستشویی بالا می باشد. در ضمن استفاده از ضد عفونی کننده های دست، باعث می شود که بعد از گذشت زمان، سطح پوست دستانمان سریع خشک شوند. در حالی که اگر از یک مایع دستشویی با کیفیت استفاده کنیم، سطخ پوست دستانمان خشک و چروکیده نمی شوند.

مایع دستشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مایع دستشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یک مایع ظرفشویی خوب مشخصات و ویژگی های مختلفی می تواند داشته باشد که مهم ترین آن ها را برای شما بیان می کنیم.

۱- داشتن درجه پاک کنندگی بالا: یعنی این که بتوانیم با استفاده مقدار کمی از مایع، دستانمان را کاملا پاکیزه، شستشو و بهداشتی کنیم.

۲- داشتن عطر و بوی لذت بخش: پس از استفاده ، معمولا بیشتر افراد دوست دارند جدا از بهداشتی کردن دستانشان و داشتن کف نسبتا زیاد مایعات، بوی بسیار خوبی نیز استشمام کنند و لذت ببرند. قاعدتا وقتی از محصولات دارای بوی لذت بخش و خوش بو استفاده می کنید، حس بهتری در بهداشتی کردن دستان خود دارید.

۳- جلوگیری از خشک شدن پوست : یکی از مهم ترین ویژگی های یک مایع خوب جلوگیری از خشک شدن دست ها پس از استفاده می باشد. یک مایع دستشویی خوب باید از موادی ساخته شده باشد که باعث نشود بعد از استفاده از آن، لطافت پوست خود را از دست بدهیم و یا به طوری نباشد که حساسیت خاصی برای انواع پوست دست ها ایجاد کند.

چون که تقریبا تمام افراد دوست دارند لطافت پوست خود را حفظ کنند و از به خارش افتادن و یا ترکیدگی روی سطح پوست خود، دوری کنند.

۴- قیمت مناسب به نسبت کیفیت آن: به نسبت کیفیت بالا، داشتن قیمت مناسب نیز مهم می باشد. چرا که برند های زیادی با قیمت بالاتر نسبت به بقیه برند ها در این زمینه در بازار موجود می باشدکه بر خلاف داشتن قیمت بالا، کیفیت چندان بالایی ندارند.

۵- بسته بندی مناسب ظرف مایع دستشویی: بسته بندی مایع دستشویی به طوری طراحی شده باشد که تمامی افراد جامعه بتوانند راحت استفاده کنند. به این معنی که مثلا سر ظروف مایع، سفت یا هرز نباشد. البته این مورد، بیشتر برای مواقعی اهمیت می تواند داشته باشد که دسترسی به جا مایعی نداشته باشیم. موارد دیگری نیز می توانند باشند. ما در اینجا فقط چند مورد از مهم ترین آن ها را برای شما بیان کردیم.

تفاوت مایع دستشویی با ظرفشویی

حتما بار ها توی ذهن شما نیز پیش آمده که تفاوت مایعات دستشویی و ظرفشویی چیه؟ همانطور که احتمالا تجربه داشتین، مایع های دستشویی قدرت از بین بردن چربی ها را ندارند.همچنین مایع های ظرفشویی نیز خیلی زود باعث خشکی پوست می شوند.

هر چند بعضی از مایع های ظرفشویی ملایم تر می باشند و مانع خشکی پوست دست نمی شوند، اما این بدان معنا نیست که می توانیم بجای مایع دستشویی از آن استفاده کنیم. مایعات تفاوت های مختلفی دارند. معمولا مایع های دستشویی قیمت بالاتری نسبت به مایع های ظرفشویی دارند.

در مایعات ظرفشویی از برخی اسید ها استفاده می شود که برای از بین بردن چربی می باشند ولی اون اسید ها در فرمول ساخت مایعات دستشویی بکار برده نمی شوند.

همچنین در مایعات دستشویی معمولا از گلیسیرین استفاده می شود که به جهت نرمی پوست می باشد ولی به دلیل چرب بودن آن، در مایعات ظرفشویی کمتر از این ماده استفاده می شود. مایعات ظرفشویی در پاک کردن لباس های چرب نیز می توانند تأثیر گذار باشند در حالی که مایع های دستشویی این کارایی را ندارند.

از مایعات ظرفشویی برای شستشو و از بین بردن چربی های روی بدنه های اتومبیل ها نیز می توانیم استفاده کنیم. از این مایعات همچنین می توانیم برای برق انداختن سرویس های بهداشتی و حمام های منزل نیز استفاده کنیم در حالیکه در مایع های دستشویی این قابلیت برق انداختن سطوح، وجود ندارد. در ضمن برای براق کردن و یا تمیز کردن لاستیک های ماشین خود، براق کردن طلا و جواهرات نیز مایعات ظرفشویی کاربرد زیادی می توانند داشته باشند.

بنابراین مایعات ظرفشویی کاربرد بیشتری نسبت به دستشویی دارند. البته کاربرد های هر کدام از انواع مایعات، ارزش و اهمیت خاصی دارد. نمی توانیم کاربرد های مایعات دستشویی را نادیده بگیریم. چون که همیشه بهداشت نقش مهمی در زندگی روزمره تمام افراد می تواند داشته باشد.

مراکز عرضه مایع ۲۰ لیتری فرشتا

مراکز عرضه مایع 20 لیتری فرشتا مراکز عرضه کننده محصولات بهداشتی در سراسر کشور بسیار زیاد می باشند. شما می توانید در شهر های مختلف، انواع محصولات بهداشتی و شوینده ها را در برند های مختلف با کیفیت بالایی خریداری نمایید. معمولا قیمت مایعات دستشویی در ظروف ۲۰ لیتری، بسیار به صرف تر از ظروف با ظرفیت کمتر می باشد. البته کیفیت و میزان غلظت برند ها در ظروف های مختلف، با هم متفاوتمی باشد.

یکی از برند هایی که در زمینه مایعات فعالیت می کند، برند فرشتا می باشد. مراکز خرید فرشتا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و شما فروشگاه های زیادی می توانید در سراسر شهر های کشور پیدا کنید که دارای انواع مایع فرشتا درجه یک باشند.

البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که بر روی بسته بندی های مایعات فرشتا، لوگوی ایزو نیز هک شده باشد تا نشان دهد مایع فرشتا مرغوب و با کیفیت بالایی می باشد. به دلیل اینکه اکثر افراد مایل هستند محصولاتی خریداری کنند که دارای لوگوی ایزو بر روی بسته بندی آن برند باشد. در ضمن، مصرف کنندگان می توانند مایع فرشتا عمده از سایت همین بردن فرشتا خریداری کنند. توزیع مستقیم مایع فرشتا در سراسر کشور، باعث محبوبیت این برند در محصولات بهداشتی در نواحی مختلف کشور می باشد.

فروش مایع ۲۰ لیتری فرشتا

همانطور که در بالا اشاره داشتیم، مایعات دستشویی، محصولات بهداشتی و شوینده ها را از طریق سایت های مختلفی نیز می توانیم خریداری کنیم.

چون که از لحاظ قیمتی ، هزینه ی واسطه ها حذف می شوند و می توانیم محصولات را حتی در بسته بندی یا ظرف های با وزن بیشتری خریداری نماییم. همچنین مایع فرشتا ارزان نیز به نسبت قیمت های بالاتر درون بازار، در سایت های مختلف یافت می شود که خریداران می توانند خریداری نمایند. البته برای کاربرد های دیگری نیز می توانیم از محصولات فرشتا استفاده کنیم.

به عنوان مثال، برای خرید جرم گیر نیز مایعات مختلفی با ویژگی ها و برند های زیادی در بازار می توان پیدا کرد که مایعات جرم گیر فرشتا ، یکی از محبوب ترین آن هاست که به صورت ظروف ۲۰ لیتری نیز این نمونه مایعات شوینده به فروش می روند.

از عرضه کنندگان اصلی و مراکز خرید مایع فرشتا می توانیم مراکز خرید موجود در شهر های شیراز، تهران، مشهد و اصفهان را نام ببریم.

صادرکننده مایع ۲۰ لیتری فرشتا

صادرکننده مایع 20 لیتری فرشتا امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت های محصولات در بازار، اکثر مردم به دنبال خرید محصولاتی می باشند که هم دارای کیفیت عالی باشد و هم این که قیمت ارزان تری نسبت به سایر برند ها داشته باشد. برند فرشتا نیز، همانطور که در متن های قبل اشاره کردیم، از جمله محصولات بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب رقابتی می باشد.

به همین دلیل این محصول در صادرات نیز طرفداران زیادی می تواند داشته باشد. چرا که محصولات بهداشتی معمولا در صادرات درآمد زایی زیادی دارند. در ضمن، کارخانجات با فرمول ها و رایحه های خاصی این محصولات را تولید و عرضه می کنند. در نتیجه به دلیل استفاده ی بالای مردم جهان در طول روز از این محصولات، صادر کردن این محصولات با برند های محبوب شناخته شده ارزش زیادی می تواند داشته باشد.

برند فرشتا نیز شامل این محبوبیت نه تنها در کشور ما بلکه از لحاظ اقتصادی در سراسر کشور ها نیز می شود. امیدواریم توانسته باشیم شما را در خرید مایعات و محصولات بهداشتی راهنمایی مناسبی کرده باشیم، تا نه تنها با پرداخت کمتر، بلکه با کیفیت بیشتری در زندگی روزمره، از محصولات بهداشتی خود استفاده کنید.

در انتهای این مقاله وب سایتی به شما معرفی می کنیم که در زمینه صادرات انواع پودر دستی، ماشینی، انواع صابون مراغه و مایعات نیز فعالیت دارد. پیشنهاد می کنیم که از محصولات بهداشتی وب سایت صابونی نیز دیدن نمایید.

تماس بگیرید