کارخانه تولیدی صابون خشک مراغه طراوت

صابون مراغه طراوت به همراه دارد باعث پاک کنندگی و شادابی پوست می شود و هیچ مشکلی برای پوست و مو شما ایجاد نمی کند بلکه خصوصیات خوبی هم دارد. 

کارخانه تولیدی صابون خشک مراغه طراوت

همه چیز درباره صابون خشک مراغه

همه چیز درباره صابون خشک مراغه زادگاه و جایی که صابون خشک مراغه را برای اولین بار درست شده همان طور که از نامش هویداست در شهر بزرگ مراغه ساخته شده است. 

این صابون سنتی قدمت و پیشینه تاریخی و چندین و چند ساله دارد این صابون از دنبه گوسفند تولید شده است و به همین دلیل باعث شده که این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی در داخل صابون مراغه دیده نمی شود . کسانی که این صابون را برای پوست و مو خود استفاده می کنند ، نباید نگران هیچ گونه اتفاق ناخوشایندی برای پوست و مو خود باشند چرا که از هیچ گونه مواد شیمیایی این محصول تولید نشده است.

طرز تولید صابون مراغه این است که ابتدا دنبه های گوسفند را با آب شیرین و کمی سود سوزآور ترکیب می کنید این مرحله برای این است که صابون به هم بچسبد و جفت شوند بعد از جفت شدن آن را به مدت 24 ساعت درون دیگ های بزرگ می پزید در مرحله پخت رنگ های طبیعی مثل حنا یا صدر به صابون اضافه می کنید بعد از پختن آنها را درون قالب های مخصوص می گذارید و به آنها اجازه می دهید خشک شود بعد آنها را از قالب جدا می کنید .

مرحله بعدی این است که شما باید صابون هارا در جایی که هوا کامل رد و بدل می شود قرار می دهید تا کاملا خشک شود.

این محصول پس از تولید به عطاری ها و جاهایی که این صابون ها را بین مردم پخش می‌کنند ، می فروشند. این صابون ها سه رنگ دارند زرد ، سفید و مشکی که هر کدام خاصیت به خصوصی دارد. صابون های مراغه که رنگ زرد و سفید دارند باعث پاک کنندگی صورت می شوند ولی صابون های که به رنگ مشکی هستند از ضایعات مواد که برای صابون های زرد و سفید استفاده می شود تولید می‌کنند بخاطر همین رنگ مشکی دارد صابون مشکی مراغه کیفیت پایین تری نسبت به صابون های دیگر دارد .

نمایندگی فروش صابون مراغه طراوت در کشور

نمایندگی فروش صابون مراغه طراوت در کشور نمایندگی های هم وجود دارند که در خط تولید این صابون ها هستند ولی صابون دست ساز و کار دست کیفیت بهتری دارد . برای خرید این محصول شما می تواند با مراجعه به عطاری ها صابون مراغه را خریداری کنید.

توصیه می شود که افرادی که صورت خشک دارند از استفاده از این صابون صرفه نظر کنند چرا که این صابون برای پوست های چرب بسیار خوب است و باعث پاک کردن و سفیدی پوست صورت می شود.

تماس بگیرید