کارخانه صابون سازی پیروز در ایران

یکی از انواع مواد شوینده پر مصرف  صابون است که به صورت جامد ، مایع و پودر صابون و در قالب ، اندازه‌   ،  طرح ، رنگ و رایحه های بی شماری  در اکثر مراکز فروش ایران موجود می باشد ، برای پاکیزگی و از بین بردن آلودگی ، ویروس ، لکه ، چربی و…بر روی لباس ، دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
کارخانه سازنده صابون پیروز یکی از مطرح ترین و با سابقه ترین کارخانه های موجود در ایران است که در شهر تبریز واقع شده است.

کارخانه صابون سازی پیروز در ایران

عوامل موثر بر کیفیت تولید صابون

عوامل موثر بر کیفیت تولید صابون ماده اصلی به کار رفته در صابون سازی پیه است ، یک ماده چرب که باعث جلوگیری از آسیب به پوست می شود ، صابون ها از مواد قلیایی و چربی ها تولید می شود.
یکی از انواع صابون های پرفروش موجود در بازار صابون پیروز است .
عوامل زیادی موثر بر کیفیت صابون پیروز می باشند مثل روغن نارگیل ، میزان روغن نارگیل نشان می دهد که صابون در چه سطح کیفی است ، میزان روغن نارگیل باید طبق یک استاندارد خاصی باشد که میزان این روغن در این صابون طبق استاندارهای لازم است.
روش های پخت این صابون نیز در میزان کیفیت آن موثر است و باید کاملا بر اساس استاندارهای لازم و با دستگاه های مرتبط و مواد اولیه با کیفیت تهیه شود تا ساختاری درست داشته باشد.
به میزان رطوبت پذیری نیز باید اهمیت داد چرا که در اثر رطوبت رنگ و رایحه از بین می رود.
این صابون  دارای انواع مختلف خانگی ، صنعتی ، گیاهی ، دارویی و در رایحه های مختلف گل ها ،میوه ها و … موجود می باشند. برای مصارف مختلف درمانی نیز استفاده می شوند ، مثل صابون زیتون پیروز که جنبه درمانی دارد و از عصاره روغن زیتون ، برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو استفاده کرده  است و یا بسیاری از صابون های آرایشی که برای درمان پوست موجود است.

نمایندگی فروش انواع صابون پیروز

نمایندگی فروش انواع صابون پیروز کارخانه سازنده صابون پیروز این محصول را به صورت عمده به نمایندگی های فروش ، سایت های فروش آنلاین ، داروخانه ها ، مراکز فروش لوازم بهداشتی ، فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها عرضه می کند.
بازار فروش صابون  پیروز از رونق فراوانی برخوردار است و تولید صابون پیروز به صورت عمده صورت می گیرد.
عوامل زیادی بر قیمت این محصول تاثیرگذار است ،  مانند نوع صابون ، حجم خرید و نوع خرید ، دارای قیمت ثابتی نیست ، خرید عمده این محصول برای دو طرف به صرفه تر ، ارزان تر و کم هزینه تر است .
سایت فروش اینترنتی این کارخانه راهی مطمئن برای خرید با کیفیت است و برای جلب رضایت مشتریان خدمات فروش مثل مشاوره و ارسال رایگان ، تخفیف های عالی و قیمت های مناسب را دارد، تا از طریق تلفن های موجود انواع محصولات ارائه شده در رنگ ها و اندازه های مختلف را خریداری کنند.

تماس بگیرید