کارخانه صابون گلمر درجه یک

کارخانه صابون گلمر گیاهی را در کیفیت های مرغوب و درجه یک با قیمت های مناسب به بازار خرید و فروش عرض می کند. صابون گلمر یکی از صابون های گیاهی خالص و با کیفیت می باشد که خاصیت های مفیدی برای پوست دارد. کارخانه فروش این محصولات به صورت عمده به فروشندگان توزیع می نماید.

کارخانه صابون گلمر درجه یک

ترکیبات موجود در صابون گلمر

ترکیبات موجود در صابون گلمر

تولید صابون گلمر از سوی تولیدکنندگان از مواد اولیه مرغوب و کاملا طبیعی با بهترین روغن های پالم، گلیسیرین با صد درصد خالص به بازار عرضه می شود.ترکیبات صابون گلمر عبارتند از؛ سدیم پالمات، سدیم پالم کرنلات، گلیسرین، آب مقطر، رنگ، اسانس، گوگرد و .. که یک محصول کاملا ارگانیک را تولید می کند.

این صابون گیاهی آنتی باکتریال گلمر توسط گلمر خزر تولید می شود که از مواد اولیه مرغوب و با بهترین روغن پالم تولید می شود و دارای کف طبیعی دارد. صابون گلمر بسیار ملایم می باشد و پوست بدن را لطیف و براق می کند. این محصول باعث می شود بیماری های پوستی ناشی از آلودگی ها پیشگیری شود.

گلمر گیاهی یکی آنتی باکتریال مهارکننده رشد باکتری ها بر روی پوست بدن می باشد و از بوی نامطبوع بدن در ناحیه بغل و پاها پیشگیری می کند. افرادی که پوست چرب دارند می توانند برای پیشگیری از مشکلات پوست خود از صابون گلمر گیاهی استفاده نمایند که پوست چرب را ملایم کرده و برای لطافت پوست بدن به صورت دائمی کاربرد دارد.

بنابراین صابون گیاهی گلمر از ویژگی های منحصر به فرد برخوردار می باشد و یک صابون با کیفیت و طبیعی می باشد که به صورت عمده در قیمت های مناسب عرضه می شود و امروزه خرید این محصولات را می توان به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین با قیمت مناسب تهیه کرد.

کارخانه صابون گلمر عمده فروشی

کارخانه صابون گلمر عمده فروشی

کارخانه صابون گلمر عمده فروشی انواع مختلف این صابون را به صورت عمده به متقاضیان عرضه می کند. به دلیل مرغوبیت صابون و قیمت مناسب آن به کشورهای همسایه از جمله؛ عراق، تاجیکستان به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود. خرید و فروش عمده صابون گلمر با بهترین روش های ممکن به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود. امروزه صادرات گلمر به دلیل تولیدات مفید و قیمت های مناسب موفقیت چشم گیری دارد و هر چقدر تولیدات این محصولات در کشور افزایش یابد فروشندگان برتر و مشاوران فروش عرضه این محصولات را به ارائه خدمات بهتر و رضایت بخش تر به دست مصرف کنندگان می رساند. کارخانه صابون گلمر این محصولات را در بسته بندی های مناسب و با کیفیت درجه یک به مشتریان خارجی توزیع و عرضه می نمایند که نقش موثری در پیشرفت وضعیت اقتصادی نیز ایجاد می کنند.

تماس بگیرید