کارخانه پارس گل نرگس اهواز

صابون گل نرگس از جمله انواع صابون مرغوب تولیدی در کشورمان است که بسیاری از مصرف کنندگان از کیفیت عالی این محصول آگاهی دارند و در انواع مختلف صابون دست و صورت، صابون رختشویی، صابون بدن کودکان و بزرگسالان تولید می شود. کارخانه پارس گل نرگس اهواز این محصول را با بهترین کیفیت تولید و به روش های مختلف و به صرفه به فروش می رساند.

کارخانه پارس گل نرگس اهواز

تنوع در رایحه صابون گل نرگس

تنوع در رایحه صابون گل نرگس رایحه صابون گل نرگس شامل لیمو و نرگس است که عطر فوق العاده به این صابون بخشیده و افراد بسیاری ترجیح می دهند تنها از صابون گل نرگس استفاده کنند.

رایحه صابون های گل نرگس بسیار عالی و بی نظیر است و کسانی که از این صابون ها استفاده می کنند رایحه آن را به راحتی از انواع صابون دیگر تشخیص می دهند زیرا عطر این محصول خاص و بی نظیر است.

صابون رختشویی گل نرگس دارای رایحه لیمو می باشد که خریداران عمده به دلیل بازار بسیار عالی این محصول به دنبال خرید ارزان و بدون واسطه آن هستند.

صابون های دست و صورت گل نرگس دارای رایحه گل نرگس هستند که عطر آن پس از شستشوی دست ها همچنان بر روی آنها باقی ماند و همچنین این نوع صابون دارای نرم کننده می باشد که باعث لطافت پوست دست می شود.

اسامی محصولات کارخانه پارس گل نرگس

اسامی محصولات کارخانه پارس گل نرگس محصولات کارخانه پارس گل  نرگس شامل صابون بدن بزرگسالان و شامپو بدن کودکان می باشد و همچنین صابون های دست و صورت و صابون رختشویی را نیز با بهترین کیفیت توسط این کارخانه تولید می شوند.

این کارخانه صابون های گیاهی را با بهترین کیفیت تولید می کند که سازگاری مناسب با پوست دست و صورت دارند و به دلیل اینکه در تولید آنها از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده بسیار پرطرفدار می باشد.

صابون های گل نرگس حمام این کارخانه بسیار عالی هستند زیرا دارای کیفیت عالی و حجم بزرگ هستند و بر این اساس بسیاری از خانواده ها خواستار خرید این نوع صابون هستند.

این نوع صابون دارای روغن نارگیل می باشد که علاوه بر تمیزی و لطافت پوست آن را به صورت عمیق پاکسازی می کند و بر این اساس مانع ایجاد جوش بر روی پوست می شود.

همچنین با پاکسازی پوست زمینه ایجاد پوست جدید و سالم را فراهم می سازد که صاف و یک دست می باشد و رطوبت از دست رفته پوست را به آن برمی گرداند.

صابون گل نرگس رختشویی نیز یک محصول با قدرت پاک کنندگی عالی می باشد که باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست دست نمی شود و برای شستشوی لباس های ظریف و لباس های کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

تماس بگیرید