کارخانه پارس گل نرگس قم

رعایت بهداشت و حفظ سلامتی یکی از مسائل مهمی است که بایستی توسط تمامی افراد جامعه رعایت شود و از اهمیت زیادی برخوردار است.  روش های مختلفی برای نظافت و شست و شو وجود دارد که این امر بعد از انجام فعالیت های روزانه و قبل از غذا خوردن برای از بین بردن میکروب ها اهمیت زیادی دارد . صابون یکی از اصلی ترین محصولات در این زمینه می باشد که کاربرد زیادی دارد و نقش مهمی را در تمیزی برای افراد ایفا می کند. کارخانه پارس گل نرگس با هدف کمک به جامعه برای حفظ سلامت مردم عزیز ایران اقدام به تولید انواع مختلفی از محصولات بهداشتی از جمله صابون ها در مدل های مختلف و انواع متفاوت کرده است.

کارخانه پارس گل نرگس قم

اسامی محصولات کارخانه گل نرگس

اسامی محصولات کارخانه گل نرگس امروزه تنوع زیادی را در اقلام بهداشتی از جمله صابون مشاهده می‌کنیم که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. کارخانه‌های متعددی به تولید و ارائه این محصولات پرکاربرد پرداخته اند. تلاش ما بر این بوده است که ما هم با ارائه انواع مختلفی از مدل ها بتوانیم به مشتریان خود خدمات ارائه دهیم و نیاز آنها را برطرف کنیم متخصصین ما با استفاده از دانش به روز خود اقدام به تولید انواع متنوعی از صابون ها با کاربردهای مختلف و برای سلیقه های متفاوت کرده است که برای انواع پوست های مختلف مثلاً پوست چرب چرب خشک معمولی تولید و روانه بازار می شود. از میان برخی از پرکاربرد ترین محصولات کارخانه گل نرگس می توان به موارد زیر اشاره کرد صابون شیر، صابون زرد چوبه، صابون گلیسیرین، صابون شترمرغ، صابون گوگرد و … .

فروش محصولات کارخانه پارس گل نرگس

فروش محصولات کارخانه پارس گل نرگس امروزه با وجود دغدغه های افراد از جمله کار ترافیک و غیره مردم بیشتر نسبت به خرید اینترنتی گرایش پیدا کرده و ترجیح می دهند که از روش‌های آسان و غیر حضوری نیازهای خود را تامین کنند به همین منظور شرکت ما فروشگاه آنلاین طراحی کرده است تا مشتریان بتوانند سفارش های خود را به صورت کلی و جزئی انجام دهند. لیست کامل محصولات به طور کامل در سایت موجود می باشد و برای مشتریان امکان مقایسه نیز فراهم شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما صابون و محصولات بهداشتی خود را با توجه به جنس پوست و مدل مد نظر خود با قیمتی پایین تر  و کیفیتی  مطلوبتر انتخاب کنید و در آخر هم از مزایای خرید از جمله کارت هدیه و کد تخفیف بهره مند شوید. فروش محصولات کارخانه از طریق نمایندگی های معتبر  ما در شهرهای مختلف نیز امکان پذیر می باشد.

تماس بگیرید