بازار صادرات صابون به پاکستان

بازار صادرات صابون به پاکستان باعث افزایش بسیار زیادی روبرو گشته و این صابون ها در مدل های بسیار متنوع با قیمت‌های صادراتی در بسته بندی های خاص و منحصر به فرد به کشورهای پاکستان و دیگر کشورهای دیگر با قیمت های مناسب فرستاده می‌شوند.

بازار صادرات صابون به پاکستان

پاکسازی پوست از چربی با صابون

 پاکسازی پوست از چربی با صابون پاکسازی پوست با صابون ها امکان پذیر بوده و این صابون ها دارای مواد موثر برای سفید کردن و از بین بردن چربی پوست شما می باشند. صابون از زمان های بسیار قدیم ساخته شده است اما از اواسط قرن هجدهم هنگامی که فرآیندهای تولید مدرن کشف شد ، به ویژه برای تمیز کردن بدن بسیار محبوب بوده است.

 صابون یک ماده فعال کننده آنیونی است.  صابون از چربی و روغن مخلوط شده با قلیایی ساخته شده و گلیسیرین و نمک سدیم اسید چرب را تشکیل می دهد.  چربی های مورد نیاز برای ساخت صابون از ترکیب طعم ، گریس ، روغن ماهی یا روغن گیاهی حاصل می شود.  در زمان های قدیم ، قلیایی ها از خاکستر آمده بودند ، اما امروزه قلیایی موجود برای صابون نوار جامد هیدروکسید سدیم است.  صابون های مایع با هیدروکسید پتاسیم ساخته می شوند.

استفاده می شود.  آنها حاوی رقیق کننده گلیسیرین برای مقابله با اثرات خشک شدن صابون هستند. صابون های مناسب: حاوی مقدار بیشتری لیپید مانند تری گلیسیرید ، لانولین ، پارافین ، اسید استئاریک یا روغن های معدنی هستند که فیلم محافظی روی پوست ایجاد می کنند. صابون نمونه اولیه سورفکتانت آنیونی است که در پاک کننده های پوست مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در بازار تمیز کردن شخصی دارد.

سورفکتانت ها ترکیبات اصلی اکثر فرمول های پاک کننده هستند و عمدتاً مسئول عملکرد پاکسازی آن هستند.  سورفکتانت ها به محض حل شدن در آب به رابط حرکت می کنند و با کاهش کشش بین سطحی عمل می کنند. [1]  سورفکتانت ها می توانند حاوی یونی ، غیر یونی و سیلیکون باشند.  سورفاکتانتهای یونی با توجه به قطب قطبی آنها می توانند آنیونی (به صورت مستقیم شارژ شده) ، کاتیونی (+ شارژ شده) و دوزیستان (هر دو + و به صورت مستقیم شارژ) باشند.  نوع و مقدار سورفاکتانت موجود در ماده پاک کننده بر پتانسیل خشک کردن و تحریک آن تأثیر دارد.

صادرات صابون به پاکستان به صورت عمده

صادرات صابون به پاکستان به صورت عمده صادرات صابون به پاکستان توسط شرکت های بازرگانی و تاجران به صورت عمده و جزئی انجام می‌شود و این شرکت های بازرگانی از طریق صادرات صابون ها درآمد قابل توجهی را کسب می‌کنند.

بسیاری از ناخالصی های محیطی و محصولات آرایشی محلول در آب نیستند ، بنابراین شستن پوست با آب ساده برای از بین بردن آنها کافی نخواهد بود.  موادی که قادر به امولسیون آنها در ذرات ریزتر هستند برای ساختن این ناخالصی های محلول در چربی در آب قابل استفاده هستند. 

تماس بگیرید