صادرات پودر دستی کومار عمده به بهترین قیمت روز

پودر های دستی کومار به علت کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالا به صورت عمده با بهترین کیفیت و قیمت روز صادرات می گردد.

پودر دستی کومار ۵ کیلوگرمی

پودر های دستی کومار ‌شوینده‌ های پرکاربرد و با کیفیتی هستند، که برای شستشوی دستی از این محصول استفاده زیادی می‌ شود؛ این محصول در وزن 500 گرمی و 5 کیلو گرمی در بازار عرضه می‌ شود.

پودر های دستی کومار از ترکیب ماده‌ های مختلفی تولید می‌ شود؛ ماده‌ های به کار رفته در ترکیبات و فرمولاسیون این محصول در کیفیت آن تاثیر گذار است.

به این منظور نسبت به سایر محصولات از قدرت کف کنندگی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد؛ به همین علت می‌ توان از مقدار کمی از این محصول برای شستشوی مقدار زیادی از لباس‌ ها استفاده کرد.

از طرفی بهتر است بدانید این پودر ها در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه به طور کامل در آب حل شده و قابلیت این را دارد که در هر دمایی حل شود و از خود عمل کردی مناسب نشان دهد.

یعنی می‌ توان با استفاده از این محصول در هر دمایی لکه‌ های موجود در سطح لباس را از بین برد؛ پس میزان دمای آب در قدرت تمیز کنندگی و لکه بری آن تاثیری ندارد.

پودر های دستی کومار 5 کیلو گرمی برای افرادی که از این محصول در حجم بسیار زیادی کاربرد و کارایی دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

با خرید بسته‌ های 5 کیلو گرمی این محصول می‌ توان حجم گسترده‌ ای از محصول را با قیمت مناسب تهیه کرد.

ترکیب فوق العاده این محصول موجب از بین بردن لکه‌ های قدیمی موجود در سطح لباس می‌ شود؛ به عنوان مثال، آنزیم‌ هایی که در این محصول وجود دارد می‌ تواند لکه‌ های مختلفی را در جنس‌ های متفاوت از بین ببرد.

همچنین از ماده‌ های دیگری به نام اپتیکال برایتنر ها نیز در محصول استفاده می‌ شود که تاثیر بسزایی در لکه بری و سفید شدن لباس‌ ها دارد.

از طرفی نیز در محتویات پودر های دستی کومار از ماده های نرم کننده برای نرمی و لطافت لباس‌ ها استفاده می‌ شود، که پس از شستشو لباس‌ ها نرم و لطیف شده و نرمی لباس احساسی آرامش بخش به فرد می‌ دهد.

فرمولاسیون این محصول به گونه طراحی شده است که پس از شستشو لباس‌ ها را خوشبو و معطر می‌ کند.

اسانس و عطر های به کار برده شده در ترکیب این شوینده دستی، باعث می‌ شود حس خوبی از گل‌ های طبیعی به افراد القا شود.

توصیه ما به شما مصرف کنندگان پودر های دستی کومار این است، در صورت مصرف بالای این محصول بهتر است آن را در بسته‌ بندی‌ های 5 کیلو گرمی خریداری کنید.

رایحه های پودر دستی کومار

پودر های دستی کومار با رایحه های مختلفی تولید می‌ شوند تا پس از شستشو از لباس‌ ها بوی خوشایندی به مشام برسد؛ از طرفی نیز مصرف کننده اشتیاق بیشتری به مصرف این محصول پیدا می کند.

رایحه‌ هایی که برای پودر های دسته کومار استفاده می‌ شود، رایحه گل‌ های طبیعی است؛ با به کارگیری از رایحه گل‌های طبیعی باعث می‌ شود افراد تصور کنند با پوشیدن لباس در باغی از گل قرار دارند.

رایحه‌ هایی که برای معطر کردن این محصول استفاده می‌ شود، رایحه‌ هایی گرم، شیرین و ملایم است تا ب افراد پس از پوشیدن لباس، حس آرامش بخشی دهد.

از طرفی این رایحه‌ ها به غیر از آرامش، حس لطافت و نرمی را به فرد القا می‌ کند؛ زیرا در کنار رایحه‌ ای ملایم و آرامش بخش در این محصول از نرم کننده‌ ها نیز استفاده می‌ شود.

ترکیب نرم کننده و رایحه گل‌ های طبیعی باعث می‌ شود، افراد بعد از پوشیدن لباس نهایت احساس آرامش و لذت را حس کنند.

به شما پیشنهاد می‌ دهیم برای شستشوی دستی از پودر های دستی کومار استفاده کنید؛ زیرا این محصول از قدرت پاک کنندگی بسیار بالای برخوردار است؛ از طرفی نیز با شستشوی این محصول لکه‌ ها به راحتی از بین می‌ رود.

همچنین بعد از شستشو بوی مواد شیمیایی افراد را اذیت نمی‌ کند؛ بلکه نرم کننده و اسانس رایحه‌ های به کار رفته شده در این محصول حس خوبی را به افراد می‌ دهد.

فروش پودر دستی کومار ارزان

عرضه کنندگان اصلی پودر های دستی کومار این محصول را به مصرف کنندگان با قیمت ارزانی به فروش می‌ رسانند؛ توصیه می‌ کنیم برای خرید این محصول به عرضه کنندگان و تولید کنندگان اصلی آن مراجعه کنید.

شما می‌ توانید با مراجعه به تولید کنندگان و یا عرضه کنندگان اصلی محصولی اصل و با کیفیتی را خریداری کنید؛ برای خریداری این محصول با قیمتی مناسب بهتر است خرید اینترنتی را انتخاب کنید.

امروزه افراد به نسبت گذشته توجه بیشتری به خرید اینترنتی می‌ کنند؛ زیرا با توجه به ترافیک و مشغله‌ های موجود در زندگی، خرید اینترنتی راحت‌ ترین راه برای خرید محصول مورد نظر است.

از این پس شما نیز می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی پودر های دستی کومار را در کوتاه‌ ترین زمان خریداری کنید؛ مجموعه ما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده پودر های کومار در ایران است.

شما می‌ توانید به راحتی پودر های دستی را به صورت بسته‌ بندی در وزن های 500 گرمی تا 5 الی 10 کیلویی خریداری کنید؛ با خرید این محصول از مجموعه ما، شما می‌ توانید از تخفیفات قرار داده شده در سایت، بهره‌ مند شوید.

به غیر از تخفیفات نیز، قیمت این محصول در مجموعه ما به نسبت فروشگاه‌ های حضوری مناسب‌ تر است؛ شما می‌ توانید به راحتی از طریق وب سایت این محصول را خریداری کنید.

همچنین شماره تلفن‌ هایی نیز در سایت مجموعه قرار داده شده است که، می‌ توانید به راحتی به طور مستقیم از طریق تماس با مشاوران فروش از محصول مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کرده و یا آن را خریداری کنید.

مشاوران فروش ما به صورت 24 ساعته یا شبانه روزی آماده ارائه خدمات به خریداران و مصرف کنندگان عزیز هستند.

قیمت این محصول در وزن 500 گرمی، 20.000 تومان الی 25.000 تومان است، قبل از خرید محصول حتماً از قیمت آن استعلام بگیرید زیرا احتمال این وجود دارد که در صورت تغییر نرخ ارز قیمت محصول نیز تغییر می‌ کند.

تماس بگیرید