صادرات پودر ماشینی تک و پک با قیمت رقابتی به کشور های همسایه

پودر ماشینی تک و پک یکی از پر طرفدار ترین پودر های ایرانی است که با قیمتی رقابتی به کشور های همسایه صادرات می شود.

استانداردهای تولید پودر ماشینی تک و پک

پودر های ماشینی تک و پک یکی از نمونه‌ های پودر های ماشینی موجود در بازار است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد؛ برای تولید این شوینده ماشینی از استاندارد های ملی و جهانی تعیین شده، پیروی می‌ شود.

استاندارد هایی که برای تولید پودر های ماشینی تک و پک تعیین شده است را می‌ خواهیم برای شما ذکر کنیم.

_ مطابق استاندارد های جهانی تعیین شده در تولید پودر های ماشینی در ترکیبات این محصول باید از ماده‌ ای به نام سورفاکتانت ها استفاده کرد.

مولکول‌ های سورفاکتانت ها دارای دو قسمت هیدروفوب و هیدروفیل است؛ این ماده‌ ها نقش بسزایی در جدا سازی و شل شدن چرک بر عهده دارند و موجب معلق سازی چرک در محلول می شوند.

_ طبق استاندارد های جهانی برای تولید پودر های ماشینی باید از ماده ای به نام بیلدر ها در ترکیبات این محصول استفاده گردد.

بیلدر ها موجب افزایش کارایی سورفاکتانت ها شده و تاثیر بسزایی در از بین بردن سختی آب دارند، که از واکنش با سورفاکتانت ها نیز جلوگیری می کند.

_ برای تولید پودر های ماشینی باید از سدیم تری پلی فسفات نیز در ترکیبات این محصول استفاده گردد.

سدیم تری پلی فسفات یکی از مهم‌ ترین سازنده‌ های شوینده محسوب می‌ شود؛ این ماده شیمیایی جز عوامل کمپلکس کننده و به شمار می‌ آید.

از این رو این ماده موجب نرمی آب شده و دیسپرس چرک و کثیفی موجود در لباس شده و از نشست مجدد آن در سطح لباس جلوگیری می‌ کند.

_ کربوکسیلات‌ های مونومری جزو کربوکسیلات‌ های آلی هستند، که در ترکیب پودر های ماشینی باید قرار داشته باشند.

این ماده میزان یون‌ های سختی آب را کاهش داده و در نهایت موجب افزایش پوشش در پارچه می‌ گردد.

_ برای تولید پودر های ماشینی با کیفیت باید از اجزای کمکی در فرمولاسیون این محصول استفاده شود .

سورفاکتانت ها و سازنده‌ ها دو جز مهم اجزای کمکی هستند که باید در ترکیبات و فرمولاسیون پودر های ماشینی قرار داشته باشد.

_ مطابق استاندارد های جهانی وجود ماده‌ ای به نام اجزای بیلیچ در ترکیبات پودر های ماشینی لازم و ضروری است.

اجزا های بلیچ ترکیباتی هستند که می‌ توانند لباس‌ ها را تمیز سفید و درخشان کنند و به راحتی لکه‌ های موجود در سطح لباس را از بین ببرند.

_ طبق استاندارد تعیین شده برای تولید پودر های ماشینی باید از ماده ای به نام اپتیکال برایتنر در ترکیبات شوینده‌ های ماشینی استفاده شود؛ بهتر است بدانید ابتکال برایتنر ها به عوامل سفید کننده معروف اند.

این ماده در طی شستشو تاثیر بسزایی در تمیز کنندگی و سفید کنندگی لباس‌ ها دارد؛ همچنین این ماده با ایجاد هاله آبی رنگ در لباس زردی لباس‌ ها را از بین برده و موجب سفیدی و درخشانی لباس می‌ شود.

_ آنزیم‌ ها مهم‌ ترین ماده‌ هایی هستند که نه تنها در ترکیبات پودر های ماشینی بلکه باید در پودر های دستی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

این ماده به علت دارا بودن ماهیت کاتالیکی به راحتی می‌ تواند لکه‌ های مختلفی را بر پایه چربی، پروتئین و نشاسته از بین ببرد؛ همچنین این ماده تاثیر بسزایی در جلوگیری از ایجاد پرز در لباس ها دارد.

به طور کلی برای تولید پودر های ماشینی تک و پک و سایر نمونه های مشابه استاندارد های زیادی در نظر گرفته شده است، که موارد بالا تنها تعدادی از موارد موجود در استاندارد های جهانی تولید پودر های ماشینی می‌ باشد.

فروشنده پودر ماشینی تک و پک فله ای

فروشندگان پودر های ماشینی تک و پک فروشگاه‌ ها یا مراکزی هستند که این محصول را در حجم بالای خریداری می‌ کند، این فروشگاه‌ ها برای جلب رضایت مشتریان این محصول را به صورت بسته‌بندی و فله‌ ای عرضه می‌ کنند.

فروشنده‌ هایی که این محصول را در بازار عرضه می‌ کنند، به دو دسته تقسیم می‌ شود؛ دسته اول فروشنده‌ هایی که جز عرضه کنندگان اصلی هستند و دست دوم فروشنده‌ هایی که واسطه گر یا دلال هستند.

اگر شما قصد خرید پودر های ماشینی تک و پک را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشنده‌ هایی است که جز عرضه کننده اصلی این محصول هستند؛ زیرا عرضه کنندگان اصلی برای جلب رضایت مصرف کنندگان خود این محصول را به صورت فله‌ ای و با قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه می‌ کنند.

خرید فله این محصول برای افرادی که در حجم بالایی از آن استفاده می‌ کنند، مقرون به صرفه است ؛چرا که فرد می‌ تواند با توجه به نیاز و بودجه خود این محصول را به صورت فله‌ ای خریداری کرده و هزینه‌ های مازاد را در خرید خود کسر کند.

منظور از کسر هزینه‌ های مازاد در خرید فله پودر های ماشینی تک و پک حذف هزینه‌ های همچون: بسته‌ بندی، حمل و نقل مازاد و غیره می‌ باشد.

زمانی که محصول را به صورت فله‌ ای خریداری می‌ کنید، دیگر نیازی نیست برای خرید این محصول مانند بسته‌ بندی آن چند بار هزینه بسته‌ بندی پرداخت کنید؛ همچنین نیازی نیست چند بار هزینه حمل و نقل پرداخت کنید.

پودر دستی

قیمت خرید پودر ماشینی تک و پک

قیمت خرید پودر های ماشینی تک و پک را عوامل متعددی تعیین می‌ کنند؛ توجه داشته باشید هر زمانی که قصد خرید پودر های ماشینی تک و پک را دارید، قبل از اقدام از قیمت این محصول استعلام بگیرید.

امروزه عوامل زیادی در قیمت این محصول تاثیر دارد از جمله: قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوع تولید کننده، برند تولید کننده، هزینه حمل و نقل صادرات و واردات و غیره.

_ قیمت دلار: یکی از عواملی که در تعیین قیمت پودر های ماشینی تک و پک نقش بسزایی دارد، قیمت دلار می‌ باشد.

از آنجایی که تمامی معاملات خرید و فروش در سطح بازار های جهانی توسط دلار انجام می‌ شود قیمت محصول مورد نظر نیز با تغییر قیمت دلار، دچار نوسان قیمت می‌ شود.

پس  به جرات می‌ توان گفت نرخ دلار نیز در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار است.

_ نوع تولید کننده: از دیگر عواملی که در تعیین قیمت پودر های ماشینی تک و پک تاثیر گذار است، می‌ توان به نوع تولید کننده این محصول اشاره کرد.

به طور معمول محصولات یا توسط تولید کنندگان داخلی تولید می‌ شوند یا توسط تولید کنندگان خارجی.

کارخانه پودر تبریز

مطمئنا محصولاتی که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شود قیمت مناسب‌ تری دارد؛ همچنین محصولاتی که توسط تولید کنندگان خارجی تولید می‌ شود، به علت هزینه‌ های مازاد قیمت بیشتری پیدا می‌ کند.

از این رو می‌ توان گفت نوع تولید کننده نیز در تعیین قیمت این محصول موثر است.

_ هزینه‌ های حمل و نقل: هزینه‌ های حمل و نقل یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری پودر های ماشینی تک و پک به شمار می‌ آید.

برای تولیدپودر های ماشینی تک و پک هزینه‌ های زیادی انجام می‌ شود؛ هزینه‌ های حمل و نقل یکی از هزینه‌ هایی است که برای تولید این محصول انجام می‌ شود.

محصولات داخلی از هزینه حمل و نقل کمتری برخوردارند اما محصولات خارجی از هزینه حمل و نقل بیشتری برخوردار می‌ باشند؛ در نهایت هزینه‌ های حمل و نقل نیز در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار اند.

شما عزیزان می‌ توانید برای خرید پودر های ماشینی تک و پک با قیمتی مناسب و ارزان به مجموعه ما مراجعه کنید؛ مجموعه ما یکی از تامین کنندگان پودر های تک و پک در ایران است.

مجموعه ما این محصول را به صورت فله‌ ای و بسته‌ بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهند.

شما می‌ توانید برای خرید این محصول از مجموعه ما، به راحتی با شماره تلفن‌ های مجموعه تماس گرفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

برای اطلاع بهتر از بدانید قیمت پودر های ماشینی تک و پک در مجموعه ما، به قیمت درب کارخانه عرضه می‌ گردد؛ قیمت این محصول 16.000 تومان الی 27.000 تومان است.

تماس بگیرید