صادرات پودر دستی هایا با کف قیمت بازار به آلمان

کشور ایران، پودر های دستی هایا را به کشور های متعددی به ویژه آلمان با کف قیمت بازار  صادرات می کند.

کارایی آنزیم های پودر دستی هایا

پودر های دستی هایا یکی از پرکاربرد ترین پودر های دستی در مصرف کنندگان به شمار می‌ آید؛ کارایی چشمگیر این پودر دستی نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است که وجود آنزیم‌ ها در این محصول بی‌ تاثیر نیست.

کیفیت پودر های دستی‌ هایا به علت وجود آنزیم هایی است که در ترکیبات این محصول به کار برده شده است؛ کارایی آنزیم های موجود در پودر های دستی آیا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

قصد داریم ادامه مطالب را به کارایی آنزیم‌ ها موجود در پودر های دستی‌ هایا اختصاص دهیم.

آنزیم‌ ها یکی از ماده‌ های به کار گرفته شده در پودر های دستی به شمار می‌ آید؛ آنزیم‌ ها مولکول‌ های پروتئینی هستند که از ماهیت کاتالیکی بسیار بالایی برخوردارند.

ماهیت کاتالیکی این ماده‌ ها موجب شده است لکه‌ های موجود در لباس با پایه‌ های نشاسته‌ ای، پروتئینی و چربی را که در مقابل دترجنت ها مقاوم اند، را به راحتی تجزیه کند.

آنزیم‌ هایی که برای تولید و ساخت پودر های دستی‌ ها یا استفاده می‌ شود، شامل: آنزیم‌ های پروتئاز، آنزیم های لیپاز، آنزیم های آمیلاز، آنزیم‌ های سلولاز می‌ باشد؛ هر یک از این آنزیم‌ ها نقش بسزایی در فرایند شستشو بر عهده دارد.

پودر دستی هایا

همچنین می‌ توان گفت کارایی هر یک نسبت به یکدیگر متفاوت است؛ به عنوان مثال آنزیم‌ های پروتئاز، وظیفه تجزیه لکه‌ های پروتئینی را بر عهده دارند و لکه‌ های پروتئینی شامل: لکه‌ های شیر، ادرار، تخم مرغ، گیاهان و خون می‌ باشد.

از طرفی آنزیم‌ های لیپاز وظیفه دارد، لکه‌ های چربی را تجزیه کند؛ منظور از لکه‌ های چربی لکه غذای چرب و چربی های طبیعی که بیشتر در قسمت‌ هایی مانند: گردن و دور مچ دست دیده می‌ شود، است.

بهتر از بدانید آنزیم‌ های آمیلاز نقش تاثیر گذاری در از بین بردن لکه‌ های نشاسته‌ ای دارد؛ آنزیم‌ های آمیلاز موجود در ترکیبات این محصول به راحتی لکه سیب زمینی و لکه‌ های مواد قندی را از بین می‌ برد.

آنزیم سلولاز موجود در پودر های ماشینی تک و پک وظیفه دارد، پرز های موجود در لباس ها که به علت تشکیل میکروفیبریل ها به وجود آمده را در لباس ها از بین برده و موجب بازگشت رنگ اولیه لباس می‌ شود.

همچنین این آنزیم نقشه بسزایی در از بین بردن لکه‌ های خیلی عمیق دارد.

به طور کلی بهتر است بدانید نه تنها آنزیم‌ ها بلکه همه ماده‌ هایی که در ترکیبات پودر های ماشینی تک و پک مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کارایی و نقش مهمی بر عهده دارد.

در نهایت تمام کارایی این ماده ها موجب افزایش کیفیت و قدرت بالای تمیز کنندگی این محصول می‌ شود، که سبب کاربرد فراوان این محصول می‌ گردد.

فروش عمده پودر دستی هایا

پودر های دستی هایا توسط فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم و غیر مستقیم به فروش می‌ رسد، که این فروشگاه‌ ها برای فروش این محصول فروش به صورت عمده و جزئی را در نظر گرفته‌ اند.

در ادامه می‌ خواهیم فروش عمده پودر های دستی‌ ها را در فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم و غیر مستقیم مورد بررسی قرار دهیم.

  • فروشگاه های عرضه کننده مستقیم

در فروشگاه عرضه کننده مستقیم پودر های دستی هایا به صورت مستقیم از تولید کننده به عرضه کننده انتقال داده شده و از عرضه کننده به خریدار عرضه می‌ گردد.

اگر دقت کرده باشید در خرید عمده از فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم محصول مورد نظر بدون دست به دست شدن به مصرف کننده ارائه می‌ شود؛ از این رو قیمتی که برای محصول در نظر گرفته می‌ شود، قیمتی مناسب است.

علت اصلی قیمت مناسب پودر های دستی هایا در فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم، نبود واسطه گران و دلالان است.

  • فروشگاه‌ های عرضه کننده غیر مستقیم

در فروشگاه‌ های عرضه کننده غیر مستقیم پودر های دستی هایا به صورت غیر مستقیم از عرضه کنندگان متعدد به فروشگاه عرضه کننده انتقال داده می‌ شود و سپس از فروشگاه به مصرف کننده عرضه می‌ شود.

درست متوجه شدید در خرید عمده از فروشگاه‌ های عرضه کننده غیر مستقیم محصول مورد نظر از واسطه گران و دلالان خریداری می‌ شود و در این صورت قیمت محصول مورد نظر نسبت به فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم گران‌ تر است.

علت اصلی گران قیمت بودن پودر های دستی هایا در فروشگاه‌ های عرضه کننده غیر مستقیم تامین و خرید محصول از واسطه‌ گران می‌ باشد.

در نتیجه توصیه ما به شما این است، برای خرید پودر های دستی هایا فروشگاه‌ هایی را برای خرید عمده و جزئی خود انتخاب کنید، که جزو فروشگاه‌ های عرضه کننده مستقیم این محصول باشند تا محصول مورد نظر با قیمت مناسب‌ تر و کیفیت بالاتر به شما عرضه شود.

کارخانه تولید پودر دستی هایا

کارخانه‌ های تولید کننده پودر‌ های دستی‌ هایا برای ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب شاخصه‌ هایی را برای تولید این محصول در نظر گرفته اند.

1.مواد اولیه مرغوب: اولین شاخصه‌ ای که کارخانه‌ های تولید کننده پودر های دستی هایا برای تولید این محصول در نظر گرفته‌ اند، انتخاب مواد اولیه مرغوب و درجه یک است.

تولید کنندگان این محصول با تحقیق فراوان به این نتیجه رسیده اند، که اگر از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید این محصول استفاده کنند؛ مطمئناً محصول نهایی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

2.تجهیزات و دستگاه‌ های تولید مدرن: کارخانه‌ های تولید کننده پودر های دستی‌ هایا، یکی از شاخصه های اصلی تولید این محصول با کیفیت را تجهیزات و دستگاه‌ های تولید مدرن می‌ دانند.

کارخانه‌ های تولید کننده این محصول باید از دستگاه‌ ها و ادوات مدرن و پیشرفته‌ ای برای تولید این محصول استفاده کنند؛ همچنین استفاده از دستگاه‌ های تمام اتوماتیک نیز تاثیر به سزایی در تولید این محصول دارد.

3.رعایت استاندارد از دیگر مواردی که جزو شاخصه‌ های مهم در تولید پودر های دستی هایا به شمار می‌ آید، رعایت استاندارد های جهانی است.

تولید پودر های دستی هایا

برای تولید پودر های دستی هایا با کیفیت بالا و مطلوب باید استاندارد های جهانی تعیین شده در تولید پودر های دستی رعایت شود تا محصول مرغوبی تولید شود.

شما می‌ توانید برای خرید پودر های دستی هایا به فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده این محصول مراجعه کنید؛ شایان به ذکر است مجموعه ما نیز یکی از عرضه کنندگان مستقیم پودر های دستی‌ هایا به شما می‌ آید.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کننده‌ های پودر های دستی هایا در ایران است که این محصول را به قیمت مناسب و با شرایط عالی به مصرف کنندگان عرضه می‌ دهد.

خریداران عمده این محصول می‌ توانند از مزایای خرید عمده بهره‌ مند شوند.

شما می‌ توانید برای خرید این شوینده با کیفیت از طریق وب سایت مجموعه خرید خود را انجام دهید؛ وب سایت مجموعه در سریع‌ ترین حالت این محصول را به شما ارائه می‌ دهد.

قیمت در نظر گرفته شده پودر های دستی هایا در مجموعه ما، 14.000 تومان تا 19.000 تومان است.

تماس بگیرید