تامین کننده پودر دستی فافلین در اصفهان

استان اصفهان یکی از بزرگ ترین تامین کننده پودر دستی فافلین در ایران است؛ زیرا در اصفهان تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

استاندارد های پودر دستی فافلین

پودر های لباسشویی فافلین در بروز ترین کارخانه ها به صورت تمام اتوماتیک و مکانیزه تولید می شود، همچنین این محصول در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شود.

در این مقاله می خواهیم استاندارد های پودر دستی فافلین را ارائه دهیم.

  • هنگامی که پودر دستی از بسته بندی خارج می شود باید روان، بدون کلوخه و به صورت دانه های یکنواخت باشد؛ همچنین نباید هیچ مواد خارجی و گرد و خاکی اضافی در پودر ها وجود داشته باشد.
  • این پودر ها در دمای 2 درجه سانتی گراد الی 40 درجه سانتی گراد حل می شود؛ هنگامی که پودر دستی در آب حل می شود، نباید بوی نامطبوعی حس شود.
  • پودر باید، آسان و روان در آب پخش شود و حداکثر بین 10 الی 15 دقیقه با دما های مختلف در آب حل شود.
  • باید تمامی مواد و اجزای مورد استفاده در پودر شوینده دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.
  • پودر شوینده باید مطابق دستور العمل ارائه شده مصرف شود؛ از طرفی در صورت مصرف، نباید هیچ آسیبی به سلامت فرد وارد شود.
  • پس از استفاده از شوینده های دستی، دست ها نباید دچار خارش و خشکی شدید شود؛ زیرا، این علائم نشان دهنده بروز حساسیت های پوستی می باشد.

  • بعد از استفاده از شوینده دستی نباید الیاف و رنگ لباس ها دچار تغییرات فیزیکی شود.
  • برای جلوگیری از تغییرات فیزیکی و شیمیایی توصیه می شود؛ پودر های شوینده را در محیط هایی دور از تابش مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری کنید.
  • مقدار لکه بری و سفید کنندگی در پودر های شوینده باید به مقداری باشد، که قابلیت شستشوی انواع لباس ها را داشته باشد؛ یعنی پس از شستشو لباس ها دچار رنگ پریدگی یا پرز دهی نشوند.
  • آنزیم مورد استفاده در پودر های دستی باید به نسبت نوع ماشینی کمتر باشد؛ زیرا، به پوست دست آسیب وارد می کند.
  • قدرت لکه بری و پاک کنندگی این پودر ها باید به گونه ای باشد، که لکه های لباس ها را از بین ببرد.
  • پودر های شوینده دستی باید در جعبه های مقوایی، بسته بندی شوند؛ همچنین جنس بسته بندی باید به گونه ای باشد که ویژگی فیزیکی و شیمیایی پودر ها حفظ شود.
  • متن نوشته شده بر روی بسته بندی ها باید پررنگ و خوانا باشد؛ از طرفی اطلاعات شوینده برای مصارف داخلی با متن فارسی و برای مصارف خارجی باید با متن انگلیسی روی بسته بندی ها درج شود.

میزان استفاده از پودر دستی فافلین

مصرف کنندگان پودر های شوینده همیشه بر این باورند، که اگر مقدار زیادی پودر شوینده در شستشو استفاده کنند لباس ها تمیز تر و درخشان تر می شوند؛ که این مسئله کاملا اشتباه است.

میزان استفاده از پودر دستی فافلین در شستشو به عواملی مانند: جنس لباس، کیفیت پودر، نوع کثیفی و مقدار لباس ها بستگی دارد.

میزان استفاده از این محصول برای شستشوی لباس هایی با کثیفی نرمال 100 گرم و برای شستشوی لباس هایی با کثیفی زیاد 200 گرم می باشد.

کیفیت پودر یکی از مواردی است، که در میزان استفاده از این محصول حائز اهمیت است؛ اگر پودر مورد استفاده از کیفیت خوبی برخوردار باشد با استفاده از مقدار مناسبی از این محصول، اثری از کثیفی پس از شستشو نمی ماند؛ اما اگر پودر کیفیت پایینی داشته باشد میزان مصرف آن دو برابر می شود، همچنین به طور کامل لکه ها از بین نمی رود.

برای استفاده از پودر های دستی در شستشو حتما به حجم لباس دقت کنید؛ یعنی با توجه به مقدار لباس، باید به مقدار لازم پودر مصرف کنید؛ برای مثال، برای حجم لباسی که باید در دو مرحله شسته شود، شما باید به مقدار دو مرحله پودر مصرف کنید.

در هنگام شستشو به جنس لباس ها نیز دقت کنید؛ زیرا در میزان استفاده از پودر های دستی فافلین بسیار اهمیت دارند، از این رو لباس های که از جنس پشمی، حوله ای و پنبه ای هستند در هنگام شستشو خاصیت کف کنندگی پودر ها را دو چندان می کند؛ از این رو توصیه می شود، در صورت نداشتن لکه های عمقی به مقدار کمتری نسبت به حد تعادل از پودر شوینده استفاده کنید.

از موارد بسیار پر اهمیت می توان به نوع لکه در لباس ها اشاره کرد، که قبل از شستشو باید جنس لکه را شناسایی کنید؛ زیرا برخی از لکه ها مانند: روغن، شکلات و لکه بعضی از میوه ها با پودر های دستی پاک نمی شوند، برخی دیگر باید مدتی، در محلول پودر شوینده بمانند.

از این رو می توان گفت با دقت به عوامل ذکر شده، افراد می توانند مقدار مصرف پودر های دستی فافلین را در شستشو تعیین کنند.

برای شستشو با این محصول حتما نباید یک مقدار ثابت مورد استفاده قرار گیرد؛ بلکه می توان متناسب با میزان لباس و کثیفی، مقدار مورد استفاده را تعیین کرد.

نمایندگی فروش پودر دستی فافلین

تولید کننده پودر دستی فافلین برای دسترسی راحت و آسان و فروش بهتر در سراسر ایران نمایندگی فروش اعطا کرده است تا این محصول از طریق نمایندگی ها در بازار عرضه شود.

از عوامل بسیار مهم که مصرف کننده توجه فراوانی به آن دارد؛ می توان به نوع بسته بندی، کیفیت پودر و قدرت پاک کنندگی این محصول اشاره کرد.

این محصول با توجه به حجم تقاضا، نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و هزینه های جانبی قیمت گذاری می شود؛ از این رو این محصول در بازار با قیمت مختلفی عرضه می شود، که متغیر بودن قیمت به نوسانات موجود در بازار بستگی دارد.

پودر های دستی فافلین در بازار با قیمت    15,000 تومان الی 25,000 تومان عرضه می شود، که با توجه به نوسانات موجود در بازار می توان گفت این محصول قیمت ثابتی ندارد و قیمت ذکر شده متغیر می باشد.

پودر های فافلین را می توانید در سراسر ایران به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی های فروش تهیه کرد؛ که در صورت خرید عمده می توانید، این پودر ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید؛ از طرفی می توانید محصول مورد نظر را به صورت غیر حضوری با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرد.

مجموعه ما یکی از گسترده ترین عرضه کننده پودر های دستی فافلین در کشور است؛ که محصول مورد نظر را بدون محدودیت در خرید، با قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه می کند، همچنین برای خرید عمده نیز مزایایی در نظر گرفته است.

شما می توانید با تماس با شماره های درج شده خریدی آسان را تجربه کنید.

تماس بگیرید