توزیع پودر دستی لباسشویی

در حال حاضر توزیع پودر دستی لباسشویی در سطح بازار های مختلف به صورت گسترده ای در حال انجام است چرا که این محصول در بهترین کیفیت و در بسته بندی های کاملا بهداشتی و هم چنین در حجم های مشخص با قیمت بسیار مناسب و منصفانه عرضه می گردد و در اختیار مشتریان داخلی و خارجی آن قرار می گیرد تا با جلب اعتماد، آنها را به خرید مجدد این محصول تشویق نماید. البته توزیع این محصول به صورت مستقیم و عمده صورت می گیرد تا تاثیر گذاری بر کاهش قیمت آن بر میزان افزایش تقاضا و کسب درآمد از آن بیفزاید.

توزیع پودر دستی لباسشویی

بررسی ویژگی پودر دستی ضد الکتریسیته

بررسی ویژگی پودر دستی ضد الکتریسیته یکی از ویژگی های پودر دستی ضد الکتریسیته بودن این نوع شوینده پر مصرف و با ارزش است که باید عنوان کرد که این ویژگی همان که مستحضرید مانع از برق گرفتگی در لباس می گردد که این امر سبب افزایش طول عمر مصرف آنها می شود.

شایان ذکر است که این محصول با وجود ویژگی فوق سبب می شود تا به بافت لباس ها به ویژه نوع پشمی آسیب نرسیده و همین ویژگی موجب افزایش استقبال از این نوع شوینده شده است.

لازم به ذکر و یاد آوری است که پودر های شوینده دستی برای شستن لباس‌ ها با دست یا با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است. این نوع از پودر ها نسبت به سایر شوینده ‌ها کف بیشتری تولید می‌ کند و لکه ‌ها را از روی لباس ‌های مختلف به خوبی پاک می ‌کند. برای شستشوی البسه با این پودر، تنها کافی است لباس ‌ها را از لحاظ رنگ تفکیک کنیم و سپس در محلول آب و پودر دستی قرار دهیم و پس از یک تا دو ساعت، به آسانی لباس را آبکشی کنیم.

انواع پودر دستی، با توجه به مواردی مانند نوع ترکیبات و آنزیم‌ های مورد استفاده در فرآوری پودر متغیر هستند. بهترین نوع پودر دستی، محصولاتی هستند که قدرت لکه بری و پاک کنندگی بالایی دارند و بافت و لطافت لباس را به خوبی حفظ می‌ کنند.

عرضه کننده پودر دستی لباسشویی

عرضه کننده پودر دستی لباسشویی این روز ها عرضه کننده بهترین پودر لباسشویی اقدام به عرضه بدون واسطه این محصول به طور گسترده ای در سراسر دنیا نموده است تا با تاثیر گذاشتن بر قیمت نزولی آن بتواند با افزایش تقاضا بر میزان عرضه خود نیز بیفزاید که این خود دلیلی محکم برای رسیدن به اهداف اقتصادی برای آن می باشد.

شایان ذکر است که عرضه و پخش پودر دستی به صورت عمده نیز از دیگر راهکار های به کار بسته توسط این عرضه کننده می باشد که در جذب حداکثری مشتریان بسیار تاثیر گذار بوده است.

تماس بگیرید