خرید بهترین صابون مناسب پوست خشک

آیا استفاده از صابون برای کسانی که پوست خشک دارند مضر است؟ آیا میدانید بهترین صابون مناسب پوست خشک کدام است؟ آیا پوستتان خشک است و میخواهید نکاتی مهم و طلایی راجع به مراقبت از آن بدانید؟ با ما همراه باشید با آموزش نکاتی پیرامون مراقبت از پوست و صابون مطلوب برای پوست خشک.
شستشوی روزانه پوست از سری امور ضروری است که ما باید انجام دهیم، این بهانه که پوست شما خشک است هیچگاه دلیل بر عدم استفاده از صابون ها و مواد شوینده برای پاکسازی و شستشوی پوست شما نیست پس خودتان را گول نزنید و اما احتیاط و دانستن باید ها و نباید هایی که شامل حالت کسانی که پوست خشک دارند می تواند خیلی به شما کمک کند.

صابون مناسب پوست خشک

شاید شما به این فکر کنید که صابون قلیایی هستند و صابونی مناسب برای پوست خشک وجود ندارد انا اینطور نیست چراکه امروزه صابون هایی وجود دارد که با درصد از مرطوب کننده ترکیب شده تا خاصیت قلیایی آن کمتر نمایان باشد بنابراین می توانید از این صابون ها برای شستشوی پوستتان استفاده کنید.

  • استفاده از صابون های لایه بردار برای پوست های خشک نه تنها به پاکسازی و زیبایی پوست کمک نمی کند بلکه سبب تشدید خشکی پوست، سوزش و التهاب می شود.
  • شما باید از صابون هایی که حاوی چند درصد مرطوب کننده هستند استفاده کنید، تا در حالی که به پاکسازی و باز شدن منافذ پوستتان کمک می کنند لایه چربی طبیعی پوست شما از بین نرود.
  • شمایی که پوستی خشک دارید نباید هرگز از صابون های ضد باکتری و صابون های دارای ترکیب اسیدی و الکلی استفاده کنید، به علاوه استفاده از صباون هایدارای عطر، اسانس و مواد شیمیایی می تواند علائمی از تشدید و تخریب پوستتان را بری شما بوجود بیاورد.
  • تنها ۴ دقیقه ماندن زیر آب گرم کافیست تا کل چربی های طبیعی پوستتان را از بین ببرید و پوستی خشک، زبر و زشت داشته باشید! سعی کنید مدت زمان کمتری را در حمام سپری کنید در عین حال از آب ولرم استفاده نمایید و درب حمام را ببندید تا بخار آب به نرم و مرطوب شدن پوستتان کمک کند.
  • استفاده از صابون ها با قدرت لایه برداری خیلی کم می تواند علاوه بر از بین بردن سلول های مرده پوست می تواند منافذ پوستتان را باز کند تا مرطوب کننده بهتر به لایه های زیرین پوستتان نفوذ کند.
  • حتما پس از مصرف صابون یا لایه بردار باید از مرطوب کننده استفاده کنید، اگر مرطوب کننده زود جذب پوستتان نمی شود حتما آن را عوض کنید.

امیدوارم نکاتی مهم و مفیدی را در مورد نگهداری از پوستتان به شما آموخته باشیم.
در پایان شما می توانید با در نظر داشتن این نکات بهترین صابون مخصوص پوست خشک را تهیه کنید ضمنا اگر قصد خرید اینترنتی صابون های مناسب پوست خشک را داشتید می توانید با نماینده فروش ما در ارتباط باشید.

تماس بگیرید