خرید مستقیم از تولید کننده پودر ماشینی هایا

تولید کننده پودر ماشینی هایا از ترکیبات منحصر به فردی برای تولید این محصول استفاده کرده است، تا محصولی مرغوب به مصرف کننده ارائه دهد.

قدرت تمیز کنندگی پودر ماشینی هایا

برند هایا جزو یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان محصولات شوینده در سطح دنیا می باشد، که پودر های لباسشویی را در دو نوع دستی و ماشینی تولید می کند، که قدرت تمیز کنندگی پودر ماشینی هایا مصرف کنندگان را متحیر کرده است؛ چرا که این محصول با فرمولاسیونی تولید شده است که سخت ترین لکه ها را از بین می برد.

این محصول حاوی آنزیم های مختلفی است، که هر یک قدرت تمیز کنندگی این محصول را افزایش می دهد؛ به همین علت مصرف کننده برای خرید، نسبت به این محصول تمایل بیشتری نشان می دهد.

پودر های ماشینی هایا حاوی سورفاکتانت، بیلدر ها، سیلیکات، سدیم آلومینا سیلیکات، اجزاء کمکی، سیستم های بلیچ، اپتیکال برایتنر، آنزیم، اسانس و غیره هستند، که با یکدیگر ترکیب شده و مواد اولیه این محصول را تشکیل می دهند؛ هریک از این مواد خاصیت های متفاوتی دارد که با ترکیب شدن آن ها محصولی منحصر به فرد تولید می شود، که در کنار قدرت پاک کنندگی بالا بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد‌.

پودر دستی

لازم است بدانید، هر یک از این مواد در انواع مختلفی برای تولید این محصول بکار رفته است؛ برای مثال سورفاکتانت ها در نوع آنیونیک، کاتیونیک و نانیونیک در ترکیبات این محصول بکار رفته اند، که این مواد ها در جداسازی و حذف لکه های موجود در سطح لباس نقش بسزایی دارند.

همچنین بیلدر ها که در نوع سدیم تری پلی فسفات و فسفونات ها در این ترکیب استفاده شده اند؛ که در این ترکیب بیلدر ها نقش مهمی دارند، زیرا باعث افزایش کارایی سورفکتانت ها در روند شستشو می شود.

از طرفی آنزیم های مانند: پروتئاز، لیپاز، آمیلاز و سلولاز در ترکیبات پودر های ماشینی استفاده می شود، که در از بین بردن لکه های پروتئینی و چربی موثرند، همچنین لکه های نشاسته ای را از بین می برند؛ برای مثال، آنزیم پروتئاز لکه های پروتئینی مثل: خون، تخم مرغ و شیر، آنزیم های لیپاز لکه های چربی و آنزیم آمیلاز لکه های نشاسته ای مثل مواد قندی را از بین می برند‌.

همچنین آنزیم سلولاز در، از بین بردن پرز های خاکستری رنگ موجود در سطح لباس، نقش فراوانی دارد.

پس می توان گفت، تمام مواد موجود در ترکیبات پودر ماشینی هایا نقش اساسی در قدرت پاک کنندگی این محصول دارند، همچنین اسانس استفاده شده در این ترکیبات به لباس ها عطر و بویی خوشایندی هدیه می دهد.

قیمت جدید پودر ماشینی هایا

پودر های ماشینی هایا با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارند، توجه افراد زیادی ائم از مصرف کنندگان و عرضه کنندگان، را به خود جلب کرده است، که باعث افزایش میزان تقاضا این محصول شده است؛ به همین علت قیمت جدید پودر ماشینی هایا به نسبت سال های قبل با افزایش رو به رو شده است.

چرا که با افزایش میزان تقاضا، تولید کنندگان ملزم می شوند، میزان تولید این محصول را افزایش دهند تا بتوانند نیاز مصرف کننده را تامین کنند.

این محصول، لکه های مختلفی که توسط مواد غذای، چربی، نوشیدنی و غیره که در سطح لباس به وجود آمده را از بین می برد، همچنین سخت ترین لکه ها، با این محصول تمیز می شود.

لباس ها، بر اثر شستشوی مداوم با پودر های شوینده دچار تغییرات ظاهری می شوند؛ اما شستشوی مداوم لباس ها با پودر ماشینی هایا، نه تنها دچار تغییرات ظاهری نظیر: رنگ پریدگی، پرز دهی و غیره نمی شود؛ بلکه رنگ لباس را تثبیت کرده و پرز های خاکستری موجود در سطح لباس را از بین می برد و از ایجاد پرز جلوگیری می کند.

همچنین این محصول حاوی نرم کننده و رایحه های مختلف میوه ای می باشد، که پس از شستشو لباس ها خوشبو شده و  لطافت خاصی به لباس ها می دهد.

با توجه به اینکه قیمت جدید پودر ماشینی هایا، نسبت به قبل دچار افزایش شده است؛ اما این محصول هم چنان هم نسبت به نمونه های مشابه و سایر برند های تولید کننده قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای دارد؛ زیرا قیمت این محصول در این لحظه بین 20,000 تومان تا 35,000 تومان است، که از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر پودر های ماشینی برخوردار است.

لازم است بدانید، این محصول مورد تایید وزارت بهداشت بوده و تراز بالای این محصول را دریافت کرده است؛ از این رو با کیفیت بالایی که دارد، در بازار توسط عرضه کنندگان معتبر عرضه می شود، که این مسئله در میان تولید کنندگان محصولات شوینده حائز اهمیت است؛ زیرا پودر های ماشینی هایا، به عنوان محصولی برتر شناخته شده است.

راهکارهای خرید پودر ماشینی هایا

پودر های ماشینی هایا با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارد مورد توجه تاجران و متقاضیان زیادی قرار گرفته است، که برای خرید پودر ماشینی هایا راهکار های مختلفی وجود دارد.

اساسی ترین عواملی که بر قیمت پودر ماشینی هایا تاثیر گذار است؛ عواملی مانند: وزن، کیفیت و میزان سفارش محصول می باشد.

مثلا: هر چقدر کیفیت پودر های ماشینی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد از طرفی مقدار کمتری برای شستشو استفاده می شود؛ همچنین هر چقدر وزن بسته های این محصول بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد و در نهایت میزان سفارش بر روی قیمت تاثیر زیادی دارد؛ یعنی در خرید عمده قیمت این محصول مناسب تر از خرید تکی محاسبه می شود.

قیمت گذاری محصول مورد نظر طبق عواملی نظیر: نوسانات ارزی، میزان صادرات و واردات و وزن بسته ها صورت می گیرد، که این عوامل به طور مستقیم در تعیین قیمت پودر های ماشینی تاثیر گذار است؛ برای مثال با تغییر نرخ دلار نوساناتی در بازار به وجود می آید که قیمت محصولات را افزایش می دهد، به طور کلی می توان گفت قیمت پودر های ماشینی هایا متغیر است.

پودر دستی

راهکار های ارائه شده برای خرید این محصول، خرید به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد، که در خرید مستقیم فرد از مراکز معتبر این محصول را خریداری می کند؛ اما در خرید غیر مستقیم، فرد محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی خریداری کرده و محصول با قیمت مناسب تری خریداری می شود.

مجموعه ما از معتبر ترین تامین کننده های پودر ماشینی هایا در ایران است، که این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان تهیه کرده و به مصرف کننده ارائه می دهد .

شما نیز می توانید برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب به شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید، تا محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

تماس بگیرید