خرید پودر دستی درخشان فقط از تولید کننده اصلی

پودر دستی درخشان، از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار بوده که در شستشو های دستی امری مهم به شمار می آید.

ترکیبات پودر دستی درخشان

شوینده های لباس به شکل پودر های دستی و ماشینی در بازار موجود هستند که پودر دستی درخشان از حرفه ای ترین، شوینده های دستی می باشد.

ترکیبات پودر دستی درخشان به گونه ایست که سخت ترین لکه با استفاده از این محصول از بین رفته و حتی در صورت شستشوی مداوم، لباس ها را دچار پرز دهی نمی کند.

ترکیباتی که در پودر دستی به کار برده می شود شامل: تریپلی فسفات سدیم، سود خشک، اسانس و غیره می باشد، که این مواد در پاک کنندگی لکه ها تاثیر گذار است.

لباس ها با دست و ماشین های لباس شویی شستشو می شوند؛ از این رو تولید کنندگان با در نظر گرفتن نوع شستشو، پودر های شوینده لباس را در دو نوع دستی و ماشینی تولید می کنند.

باید بدانید پودر های مخصوص دست به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند؛ از این  رو می توان با خیالی آسوده از این محصول استفاده کرد.

پودر دستی

برای شستشو لباس ها با دست به هیچ عنوان  از نوع ماشینی این پودر ها استفاده نکنید؛ چرا که از میزان لکه بری بسیار زیادی برخوردار هستند که این امر به پوست دست صدماتی وارد می کند.

پودر های دستی درخشان دارای خاصیت هایی مانند: لکه بری و پاک کنندگی، کف کنندگی زیاد و قیمت مناسب می باشند، که این خصوصیات باعث محبوبیت این محصول نسبت به نمونه های مشابه می شود.

ترکیبات این محصول جوری طراحی شده است، که قابلیت حل شدن در آب های سرد، گرم و ولرم را داشته و کف زیادی از خود تولید می کند و از طرفی پودر های دستی درخشان به دلیل دارا بودن مواد آنیونیک فعال از قدرت لکه بری بالایی برخوردار هستند.

با شستشوی دستی، لکه هایی از بین می رود که در بافت لباس نفوذ نکرده باشد،

لکه هایی که در بافت لباس نفوذ کرده اند به راحتی با پودر های دستی از بین نمی رود.

برای لکه های سخت بهتر است لباستان را با شوینده های ماشینی توسط ماشین لباسشویی بشورید؛ چرا که قدرت پاک کنندگی پودر های ماشینی بیشتر از پودر های دستی است.

پودر ماشین هایا

پودر دستی درخشان با کیفیت

تولید کنندگان پودر دستی درخشان با بکارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا این محصول را با کیفیت بسیار بالا با توجه به نوع نیاز و کاربرد مصرف کننده، تولید کرده است.

تولید کنندگان پودر های دستی درخشان از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند تا محصول تولید شده کیفیت بالایی داشته باشد.

پودر های درخشان در بسته بندی های 500 گرمی و 10 کیلویی در بازار عرضه می شود، از طرفی این محصول طبق نیاز مصرف کننده نیز بسته بندی می شود.

پودرهای شوینده از ترکیباتی ساخته می شوند که به راحتی در آب با دمای مختلف حل شده و سخت ترین لکه ها را از بین می برد، از طرفی این محصول از خاصیت کف کنندگی بالایی برخوردار است.

این محصول به دلیل تماس مستقیم با سطح پوست از خاصیت ضد حساسیت برخوردار است که از بروز حساسیت و آلرژی های پوستی جلوگیری می کند.

هم چنین این پودر ها، به الیاف لباس ها آسیبی وارد نمی کنند بلکه باعث درخشش لباس ها می شوند و رایحه ی خوب این محصول از دیگر ویژگی های آن به شمار می آید.

شما می توانید برای شستشویی انواع لباس ها از این محصول استفاده کنید؛ چرا که این محصول با قدرت پاک کنندگی که دارد لباس ها را عاری از هرگونه لکه و کثیفی می کند، هم چنین لباس ها از درخشش و لطافت خاصی برخوردار می شوند.

پودر های دستی درخشان 10 الی 15 دقیقه زمان می برد تا در آب های سرد و گرم حل شوتد، زمانی که از این محصول برای شستشوی لباس ها استفاده می کنید نگران پرزدهی و رنگ پریدگی لباس های خود نباشید، چرا که این محصول از آسیب دیدگی بافت لباس جلوگیری کرده و از الیاف لباس محافظت می کند.

این پودر ها برای شستشوی انواع لباس ها مناسب است؛ اما برای شستشوی لباس های ابریشمی مناسب تر است.

قیمت پودر دستی درخشان

قیمت پودر های دستی درخشان به عواملی همچون نوع بسته بندی، وزن بسته ها و کیفیت محصول بستگی دارد.

این پودر ها با وزن 500 گرمی در بسته بندی های کارتنی و با وزن های 10 کیلویی در پاکت های شکیل پلاستیکی در بازار عرضه می شوند، که نوع بسته بندی بر قیمت محصول تاثیر مستقیم دارد.

پودر های دستی درخشان نسبت به نمونه ماشینی این محصول قیمت پایین تری دارند؛ اما این محصول در بازار توسط عرضه کنندگان با قیمتی متفاوت ارائه می شود.

برای دریافت قیمت به روز پودر های دستی درخشان می توانید با عرضه کنندگان تماس بگیرید و پس از بررسی با وجود محصولات مشابه، انتخاب درستی را انجام دهید.

امروز عوامل متعددی مانند: نوع تولید کننده، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و قیمت نفت در تعیین قیمت محصولات تاثیر بسزایی دارد، لازم به ذکر است نرخ دلار از مهم ترین، عامل تعیین و تغییر قیمت محصول در کشور می باشد؛ زیرا خرید و فروش در سطح جهان با دلار انجام می شود.

پودر دستی درخشان بسته 500 گرمی در بازار با قیمت 20000 تومان الی 35000 تومان به فروش می رسد که امکان تغییر قیمت این محصول وجود دارد و از طرفی قیمت هر محصول به وزن بسته ها بستگی دارد.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید می توانید از رایج ترین روش خرید، استفاده کنید و محصول مورد نظر را از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

در این روش شما پودر دستی درخشان را با قیمتی مناسب خریداری می کنید؛ زیرا در این خرید، واسطه گران و هزینه های جانبی  وجود ندارد.

با خرید اینترنتی پودر دستی درخشان، شما می توانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید، هم چنین می توانید از مزایای خرید عمده نیز برخوردار شوید.

در صورتی که در حجم بالا، این محصول را مصرف می کنید و جز خانوار پر جمعیت هستید، به راحتی می توانید خرید این محصول را در بسته های اقتصادی 3 کیلویی، 5 یا 10 کیلویی انجام دهید.

ما جزو بزرگ ترین تامین کننده این محصول در داخل کشور هستیم که در صورت تماس با ما سفارش شما به صورت آنلاین بوده و شما در لحظه می ‌توانید محصول را به راحتی خریداری کنید اینگونه هیچ محدودیتی برای خرید و میزان سفارش خود نداشته و به راحتی می‌توانید از آخرین قیمت محصول مطلع شوید.

تماس بگیرید