خرید پودر دستی فله ارزان

پودر دستی فله ارزان یکی از شوینده های مهم می باشد که باید به کیفیت آن توجه کرد تا علاوه بر کارایی خوب و پاکیزگی از لحاظ اقتصادی نیز قابل قبول باشد از رو تولید کنندگان این پودر ها آن را باکیفیت بالا و حجم های مختلف از جمله پودر لباسشویی با تولید عمده به بازار عرضه می کنند، کیفیت بالای این پودر ها و هم چنین استفاده از انواع مواد پاک کننده در ترکیبات این شوینده برای بالا بردن خاصیت پاکسازی و لکه زدایی باعث شده، فروش و خرید مستقیم آن از مراکز معتبر انجام گیرد.

خرید پودر دستی فله ارزان

آشنایی با تولید پودر دستی

آشنایی با تولید پودر دستی همان طور که می دانید هر محصول، بسته به حجم و کارایی بالا، و مقرون به صرفه بودن می تواند بهترین محصول و برعکس کیفیت پایینی داشته باشد، پودر لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می تواند خصوصیات ویژه ای داشته باشد که نشان از کیفیت آن می دهد، که در ادامه به برخی این خصوصیات و نحوه تولید پودر دستی، می پردازیم:

پودر لباسشویی آنزیم دار به نوعی با آنزیم های موجود در خود نشان از کیفیت بالای خود را می دهد، در چند دهه ی اخیر استفاده از آنزیم در پودر های لباسشویی باعث شده، قدرت لکه بری محصول بالا رود، این مسئله باعث شده علاوه بر نگاه اقتصادی به این موضوع که شستشوی چند باره لباس را بی نیاز می کند، باعث می‌شود آب کمتری نیز مصرف گردد. در واقع در یک پودر دستی صادراتی باکیفیت بالا از چند نوع آنزیم استفاده می شود که بسته به لکه مورد نظر که می تواند چربی، سلولزی و پروتئنی باشد، کارایی داشته باشد.

ساختار پودر لباسشویی باید به گونه ای باشد که از کف کردن نرمال برخوردار باشد که کف زیاد و کف کردن کم نشان از عدم مرغوبیت ماده شستشویی از جمله پودر لباسشویی است. رایحه به کار برده در پودر لباسشویی کیلویی باید رایحه ملیح و متعادل و بیشتر رایحه گل مد نظر باشد ، زیرا استفاده از عطر های غلیظ در انواع ماده های شوینده می تواند باعث حساسیت در افراد شود.

توزیع پودر دستی فله ارزان

توزیع پودر دستی فله ارزان پودر دستی کیلویی درجه یک یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب پودر شوینده، برای مصارف رستورانها، بیمارستان و مراکز اداری و حتی مصارف خانگی است، چون این نوع پودر ها از نظر کیفی، بالا و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین فروش پودر لباسشویی، سعی در عرضه پودر لباسشویی باکیفیت به خریداران محترم می باشد، این بازرگانی سعی دارد، قیمت پودر دستی درجه یک خود را با توجه با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا بسیار مناسب قرار دهد و به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازاری در اختیار مشتریان قرار دهد. تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را از جمله پودر شویند آنزیم دار را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

تماس بگیرید