سفارش پودر صابون پیروز

شما می توانید به راحتی همین حالا پودر صابون پیروز را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای خود سفارش دهید.

موارد استفاده از پودر صابون درجه یک

پودر صابون پیروز قدرت پاک کنندگی بالاتری نسبت به سایر شوینده ها دارد و برای شستشوی دستی مناسب است.

پودر صابون به راحتی در آب گرم حل می شود و از چروک شدن و تغییر رنگ لباس جلوگیری می کند.

پودر صابون به دلیل قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد معمولا برای شستن ملحفه های سفید و پارچه های پارچه ای و انواع لباس های رنگ روشن استفاده می شود.

 

موارد استفاده از پودر صابون درجه یک

از جمه موارد پودر صابون درجه۱ ها را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱- در صابون های حمام و توالت مورد استفاده قرار میگیرد، پودر صابون به منظور رعایت نکات بهداشتی مربوط به پوست بدن مورد استفاده قرار میگیرد و سطح پوست را قلیایی می کند. پودر صابون از مواد معطر و طبیعی درجه ۱ و نرم کننده ها حاصل شده است و نرم و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد .

۲- مورد دیگر در صابون های لباسشویی است و در لباس شستن به کار می آید، این پودر صابون از مواد چرب ارزان قیمت تهیه می شود که امروزه به دلیل استفاده از شوینده های بدون صابون مصرف آن کاهش یافته است. صابون لباسشویی را می توان به عنوان مخلوط پودری مخلوط با صابون بدون مواد شوینده برای استفاده در لباسشویی ها استفاده کرد.

۳- مورد دیگر استفاده از پودر صابون در صابون های طبی می باشد، این نوع صابون ها توسط پزشکان برای درمان عفونت های قارچی پوست تجویز می شوند.

۴- دیگر استفاده پودر صابون در صابون های آب گرم است، این صابون ها که از چربی های گیاهی مانند روغن نخل و روغن نارگیل تهیه می شوند در آب دریا به خوبی کف می کنند که اهمیت ویژه ای دارد.

۵-پودر صابون در صابون های ماشین لباسشویی هم مورد استفاده قرار میگیرد که دارای مواد آلی به عنوان حلال و افزودنی هستند.

عمده ترین و مهمترین کاربرد پودر صابون برای شستن و تمیز کردن لباس های کودکان و نوزادان است.

ما نمی توانیم از هیچ ماده ای برای شستن لباس بچه ها استفاده کنیم، زیرا پوست آنها بسیار حساس و آسیب پذیر است و خیلی سریع به مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد و ملتهب می شود.

مهمترین ویژگی پودر صابون عدم ایجاد حساسیت در بدن این موجودات شگفت انگیز است.

سفارش پودر صابون پیروز

خرید مستقیم پودر صابون پیروز

پودر صابون مانند سایر پودرهای لباسشویی دارای کتاب های درسی و ماشین آلات متنوعی می باشد، یعنی هم برای شستن دست و هم برای ماشین لباسشویی مفید است.

ما معمولا لباس های توری و ابریشمی بسیار ظریف و نازک را با دست می شوییم که در این مواقع استفاده از پودر صابون دست می تواند لطافت و لطافت زیادی به این پارچه ها بدهد.

برای اطلاع از آخرین و به روزترین نرخ و قیمت سفارش کلی پودر صابون پیروز ماشین و دست در بازارهای داخلی کشور می توانید با یکی از دفاتر شرکت های پخش مواد شوینده و بهداشتی تماس حاصل فرمایید.

فروشنده صابون پودری ارزان قیمت برای اطمینان لازم از مرکز فروش خود مستقیما به درب کارخانجات تولید محصول رفته و آن را به صورت یکجا و بدون واسطه از خط تولید خود به صورت عمده خریداری می کند.

خرید مستقیم پودر صابون پیروز

تماس بگیرید