شرکت صادراتی پودر ماشین لباسشویی فله ای

پودر ماشین لباسشویی محصولی شوینده است که از آن برای شستشو و ضد عفونی کردن البسه و سطوح مختلف استفاده می گردد، کشور ما در سال های اخیر توانسته است که این محصول را به صورت گسترده ای تولید کند و به سایر کشور های دنیا صادر نماید، شرکت صادراتی پودر ماشین لباسشویی فله ای این محصول را به مناطق مختلف دنیا صادر کرده و با قیمت قابل توجهی نیز به فروش می رساند و به کسب درآمد برای ایران می پردازد.

شرکت صادراتی پودر ماشین لباسشویی فله ای

خصوصیات بارز پودر لباسشویی مرغوب

خصوصیات بارز پودر لباسشویی مرغوب

برای شناسایی کردن میزان مرغوبیت و کیفیت پودر لباسشویی عمده، باید به ویژگی های ظاهری این محصول و شکل بسته بندی کردن آن توجه کنید و ما نیز تصمیم داریم که در ادامه این مطلب توضیحات مختصری را در این خصوص خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم و از شما دعوت می کنیم که ما را تا انتها همراهی نمایید:

  1. پودر لباسشویی درجه یک محصولی است که با نهایت دقت بسته بندی می شود و از بسته های کاملا ضد آب و مقاوم برای آن استفاده می گردد تا رطوبت به هیچ وجه در داخل آن نفوذ پیدا نکند و به محتویات آن که خشک و پودری هستند آسیبی وارد ننماید.
  2. این محصولات باید همیشه حالت پودری و گرد مانند خودشان را حفظ کنند و وقتی درب آن ها را باز می کنید شکل خمیری، گلوله شده و به هم چسبیده پیدا نکرده باشند، در غیر این صورت متوجه می شوید که کیفیت آن ها کم شده است.
  3. پودر رختشویی باید دانه های نرمی داشته باشد و به راحتی این دانه ها در داخل آب حل شوند، در ضمن این محصول باید در داخل آب سرد یا گرم بتواند البسه را تمیز کرده و لکه ها را از روی سطح آن ها پاک کند.

پخش بی واسطه پودر ماشین لباسشویی فله ای

پخش بی واسطه پودر ماشین لباسشویی فله ای

شرکت های پخش بی واسطه و مستقیم محصولات شوینده، با مراجعه کردن به جلوی درب مرکز تولید پودر لباسشویی این محصول را به صورت فله ای یا در داخل یک سری بسته بندی کارخانه ای از آن خریداری می کنند، سپس آن را در تمام نقاط کشور توزیع نموده و با در نظر گرفتن قیمت خیلی مناسبی به دست مصرف کننده های محترم می رسانند.

مزیتی که این شرکت ها دارند این است که محصول را به شکل عمده عرضه می کنند و سود دریافتی آن ها از سایر فروشگاه ها کمتر است، پس در هزینه های مردم صرفه جویی می شود، پس استفاده کردن از این مراکز برای خرید محصول مورد نظر برای تمام مصرف کننده ها مقرون به صرفه می باشد، به ویژه اگر محصول را در حجم زیاد سفارش دهید.

تماس بگیرید